MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Forumkafeen der man kan skravle i vei

+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters

Side 16 av 20 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next

Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Lierdama Lør 31 Jul 2010 - 23:08

Takk for at du delte dette med oss her på forumet, Lise Tone.
Nyttig lærdom om god innstilling.
Håper jeg kan huske dette videre.
Tenk hvordan landet vårt (ja kanskje hele verden) ville vært om vi alle hadde gjort som den gamle mannen...
Lierdama
Lierdama

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Bokelskere.no

Poste  Inger Johanne Tir 3 Aug 2010 - 12:30

Er det noen som har laget seg profil på bokelskere?

Jeg gjorde det i forgår, og syntes det var et spennende forum for den som leser mye og liker å diskutere bøker. Mer oversikt over bokhylla si får en også, dersom en orker å legge inn alt en har. ( Det må bli et toårsprosjekt, men en kan jo også begynne fra det en leser i år, samt legge til yndlingsbøkene. )

Jeg heter de to navnene jeg alltid bruker på nettet. Inger Johanne og tanteMy om noen vil søke meg opp. Man kan følge hverandre, sånn som på twitter.
Inger Johanne
Inger Johanne

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Lierdama Søn 12 Sep 2010 - 22:54

I dag er det 12. sept og jeg tok et bad i skogsvann.
Det var helt klart sesongen-avslutning for meg.
Temperatur i vannet på 13 grader var ikke behagelig.
Anbefales desidert ikke.
Lierdama
Lierdama

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Man 13 Sep 2010 - 16:47

Der hadde jeg bare stukket stortåa uti og løpt hjem igjen Embarassed
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Man 13 Sep 2010 - 17:16

Skogsvann er veldig dype og mørke
og ingen vet hvem som bor nede i dem.
Kjempeinnmarimystisk.....

Hadde ikke turt å stikke tåa nedi engang Laughing
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  Lierdama Tor 16 Sep 2010 - 0:33

Det mest farlig som er observert der noen gang er en hai (av den oppblåsbare sorten).
Ellers er det helt trygt og fantastisk herlig (når temperaturen er hyggeligere...)
Lierdama
Lierdama

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Tor 16 Sep 2010 - 16:35

cyclops

Du er sikker på at det ikke er en cyclop i plast-forkledning?
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  Inger Johanne Tor 16 Sep 2010 - 18:20

Men Tone, var det ikke innmari deilig etterpå, da du badet i 13 grader?
Inger Johanne
Inger Johanne

Til Toppen Go down

Poste  Lierdama Fre 17 Sep 2010 - 10:07

Med ullsokker på føttene og nykokt kaffe fra koppen og inn i kroppen ble det bra.
Men familien min trodde ikke jeg hadde lekt badenymfe da de kom tilbake fra tur, akkurat det var litt nedtur for meg (jaja, så ble det da en slags tur på meg den dagen også...)
Lierdama
Lierdama

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Lør 18 Sep 2010 - 14:54

Første dag i første klasse, det er hun som styrer nå king Riktignok noen uker siden første dag nå.
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Til Sarasara

Poste  svarthyll Lør 18 Sep 2010 - 17:19

RIP og Down under er ting du burde kjenne til Sarasara..... Svarer her slik at UP!!!! kan RIP jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Lør 18 Sep 2010 - 17:38

Men når jeg nå ikke kjenner til de begepene så kan du vel være så snill å fortelle meg hva de betyr?
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Lør 18 Sep 2010 - 18:07

R.I.P. rest in peace.... Down under... der nede, men også gamle svarthylls hjørne, noe også UP!!!!!!! var. UP!!!!!!!!!! har fortsatt flest visninger og innlegg, men gidder ikke å drifte stedet lenger....Er ikke så ofte på forumet, så jeg holder meg i motsetning til før, på forum kafeen jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Lierdama

Poste  svarthyll Søn 19 Sep 2010 - 14:01

Down under.... Der nede - Australia. Du husker men at work? "I come from a land down under" jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Søn 19 Sep 2010 - 16:45

Jeg elsker jo det totale kaos, fordi det er en av de tre utviklingstrinnene i all utvikling. "Men at work" er en Amerikansk krim med Charlie Sheen og en Ezteves og det er også et Austalsk rockeband.

Rest in peace er noe de sier når folk er døde og skal begraves. Når de er begravet så er de "Down under". Og de som bor i Australia aner ikke at de er Down under, ikke før de ser en globus tror jeg Very Happy
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Søn 19 Sep 2010 - 18:53

Gruppen Men at Work kom lenge før filmen, og UP!!!!! R.I.P. Den seiler sin egen sjø jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Ons 22 Sep 2010 - 17:21

Very Happy OK, da lærte jeg noe i dag også Very Happy
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Tor 23 Sep 2010 - 12:38

Kanskje det blir med UP!!!!!!! som med alt annet?? Man blir populær etter sin død jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Tor 23 Sep 2010 - 17:55

I love you Har du ennå ikke forstått at alle vi damene her inne
er helt gærne etter deg??? I love you
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Fre 24 Sep 2010 - 14:03

Nei... Det tror jeg ikke dere er eller var.... Det var i gamle dager jeg VAR kongen på haugen king
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Fre 24 Sep 2010 - 16:49

En gang konge, alltid konge Very Happy
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Fre 24 Sep 2010 - 16:54

JO DA, MEN IKKE PÅ HAUGEN jocolor Nå holder jeg meg til mine egne damer jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 16 Empty Har du sendt meg melding?

Poste  Inger Johanne Tir 5 Okt 2010 - 15:59

Jeg fikk varsling på mail om en PM, men innboksen min er like tom som en sjokoladepose som har ligget ei uke i skapet mitt.... Kanskje har noen slettet den selv, da er det jo Ok, men om ikke: Skriv på nytt! bounce
Inger Johanne
Inger Johanne

Til Toppen Go down

Poste  Solsikke Tir 5 Okt 2010 - 16:45

Hei, det var nok meg. Jeg ombestemte meg og slettet PM'n. Beklager det, altså Wink Det var ikke noe viktig.
Solsikke
Solsikke

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Man 11 Okt 2010 - 1:06

Nok en gang... texttv... Mann med muskel sykdommen ms, ... noe med innkasso.
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 16 av 20 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next

Til Toppen