MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Forumkafeen der man kan skravle i vei

+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters

Side 18 av 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next

Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  resmh Søn 24 Okt 2010 - 17:33

Takk for svaret lise tone, men jeg håper fortsatt det er noen som har hatt disse symtomene, for det er et helvete Smile

resmh


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  sarasara Søn 24 Okt 2010 - 17:34

Til Svarthyll; 8050, det var den du mistet under skapet på det lille rommet litt før jul i fjor. Og 8053 er den tredje du prøvde å erstatte den med. Har du mistet den også nå da? Very Happy

Til resmh: Fordi jeg er så nyskjerrig så spør jeg hva var det du prøvde å drive?
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  resmh Søn 24 Okt 2010 - 17:43

Til Svarthyll jeg dreiv et budfirma i 10 år med 6 varebiler i sving, men så kom MS og tok knekken på det
100% ufør og rett til helvete med alt. Smile l

resmh


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Søn 24 Okt 2010 - 18:08

Hei resmh
Jeg har hatt noe av det samme, men jeg flytter svaret mitt til symptomer. Skjønner at du prøvde å spørre her i kafeen ettersom det bare er her det er tegn til liv for tiden. Er nok mange av de som har vært med her en stund som bare leser...... Cool Gi livstegn fra dere så vi vet at dere fortsatt finnes!!! Very Happy
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 10:31

Jeg er en av de gamle som ikke er spesielt flink til å gi livstegn fra meg Wink Beklager det, det blir lite pc nå for tiden. Innrømmer villig vekk at dere blir prioritert bort Embarassed

Kan melde at MS'n lever i beste velgående, ispedd noen hardnakkede betennelser som varer i evigheter. Men den fysiske formen generelt er bedre enn før. Jeg går ca. en time hver morgen uansett vær med hunden. Hadde jeg enda spist fornuftigere og oftere så ville det kanskje hatt effekt på vekten og. Men man kan ikke få alt.

Det er ellers blitt vinter etter en heller dårlig sommer og perioden framover er ikke noe jeg ser fram til. Satser på at noen serverer litt kaffe og pepperkaler her inne slik at perioden oppleves som noe mer lystbetont Wink
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 12:22

Solsikke:
Rett å prioritere ting som betyr mest det har du helt rett i. En ting som kanskje er litt bob,bob...? Du fikk nok en bedre kaffe på "UP!!!!!" i gamle dager.
Ellers..... da du luftet hund, bestilte jeg billetter til en av årets Putti Plutti Pott forestillinger i ålesund. Vi har vært der hvert år de seks siste årene så jeg vet hvor skjegget er;) Blir litt kjedelig for voksne men barna liker det, og jeg er ganske fasinert av sangstemmen til nissemor;)))
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 12:34

Å, du har mange år foran deg med underholdning kun ungene har oppriktig glede av Wink

Hvor cyberkaffen serveres er ikke så viktig, vet du, det er hvem du drikker den sammen med som betyr noe.
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 13:27

misforstå meg rett Wink Hele familien har glede av ting og tang... Bare det å se smilene til ungene lyser jo opp enhver situasjon.. koser de seg så koser jo mamma og pappa`n seg og;) Du har rett med kaffen, men ingen ting var vel kosligere en å få servert kaffen av svarthyll i bikini geek
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 13:38

Uh..... Shocked DET var et bilde jeg ikke behøvde å få på netthinnen...
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 13:44

Hmmm.... Du fikk jo julekortet fra meg geek
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 13:47

Refrenget på denne datt inn i hodet mitt nå, hvem synger Svarthyll? Wink :

....Four in the morning
Crapped out, yawning
Longing my life away
I'll never worry
Why should I?
It's all gonna fade....
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 14:44

Ein skigard kan ikkje vare evig geek Riktig? jocolor
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 14:47

Nope Wink
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  LiseTone Man 25 Okt 2010 - 14:47

Hei Solsikke trivelig at du stakk innom. Kaffe kommmer straks med sjokoladekake, pepperkake serveres ikke før etter den første desember her inne sunny Wink cat
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 14:52

OG.... her serveres ikke kaffeen iført bikini geek
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  LiseTone Man 25 Okt 2010 - 14:54

Søren òg Shocked
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 15:02

LiseTone, høres bra ut sunny
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  sarasara Man 25 Okt 2010 - 16:54

Solsikke, veldig hyggelig å se deg stikke innom igjen Very Happy
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Man 25 Okt 2010 - 19:53

"Still Crazy after all these years". Simon and Garfunkle. Koselig å se deg Solsikke sunny
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Man 25 Okt 2010 - 20:24

Paul Simon er helt riktig Wink

Takk, takk.
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 25 Okt 2010 - 20:40

Det var det jeg sa Sol... jeg er altfor ung til slip slidin away king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  LiseTone Ons 22 Des 2010 - 22:42

Hva ha skjedd her inne siste innlegg er svarthyll 25.10, det stemmer da ikke det er da ikke mange dagene siden det var lagt inn confused
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Lierdama Ons 5 Jan 2011 - 20:35

Merkelig.

Ser at det gjort endringer på forsiden, kanskje det har skjedd noe uforutsett underveis i arbeidet?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Ons 5 Jan 2011 - 22:29

Hvilke endringer snakker du om?
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Lierdama Ons 5 Jan 2011 - 23:18

Er det ikke annen type skrift (og størrelse) på forsiden da?
... eller er det bare jeg som blingser og ikke husker hvordan det så ut der?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 18 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 18 av 20 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet