MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Forumkafeen der man kan skravle i vei

+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters

Side 1 av 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Inger Johanne Fre 3 Apr 2009 - 21:39

Lagt til i ettertid: Hva gjør en kafé-tråd i et MS- forum? I slike forum vil det etter hvert oppstå et miljø med folk som har vært der lenge og kjenner hverandre litt. Da oppstår behov for småprat/ tjatring/ hilsninger/ koseprat, kall det hva du vil.
Man ser også på andre forum at dette oppstår. Man kan løse det ved å fjerne det, la det oppstå midt inni seriøse tråder eller lage egne tråder for slikt. Vi har valgt det siste og er fornøyd med det.
Da kan den som går inn for å finne informasjon om MS slippe å lese feriehilsner og trivial-diskusjoner. Og vi som liker trivialprat innimellom kan utfolde oss uten å sjenere noen.



Jeg innvier kafeen med å be om en lettøl med marsipanlokk, min yndlingsdrikk på nettet. Cool


Sist endret av Inger Johanne den Fre 4 Sep 2009 - 13:56, endret 2 ganger
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Inger Johanne Ons 15 Apr 2009 - 9:49

Surprised Hysj, gikk det ikke i døra, Solsikke? Jeg hørte noen. Tror du det er noen som er inne på den første delen og skriver en presentasjon? Litt spent nå...


Sist endret av Inger Johanne den Ons 15 Apr 2009 - 12:23, endret 1 gang
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Ons 15 Apr 2009 - 9:57

Ja, jeg sitter nå her med en kopp kaffe jeg, og gleder meg til det kommer flere sunny


Sist endret av Solsikke den Fre 17 Apr 2009 - 16:45, endret 2 ganger
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  tigern Ons 15 Apr 2009 - 12:21

Joda, jeg er på plass. Jeg er en snill og godlynt tiger og intet kjøttetende farlig dyr. Fisker skal imidlertid ikke være trygge ...
(ser jeg stjerner er jeg riktignok fisk selv, så kanskje jeg ikke er helt trygg??)

Intet alkoholholdig til meg, ikke engang lettøl. Men en kopp espresso av nybrente bønner er alltid godt. Som hjemmebrenner er det alltid godt med litt hjemmebrent til frokost!

Mitt store ønske for forumet er at her ikke blir for mange animerte bilder. Jeg klarer dårlig å feste blikket nå ting spretter og hopper ...

Heldigvis er det intet stort problem da "adblock" i Firefox-nettleseren er flink til å blokkere uønskede bilder. Det eneste det medfører er at jeg ikke får sett bildene/ikonene dere bruker. Det kan jeg leve med, og de som ønsker "hopp og sprett og tjo og hei" kan gjerne se på uroen :-)
tigern
tigern


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Inger Johanne Ons 15 Apr 2009 - 12:28

Jeg gremmes og har alt tatt vekk tre hoppende smilies. Jeg som selv har hatt det sånn... Så fort glemmer man. All slik respons er viktig.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  tigern Ons 15 Apr 2009 - 12:32

:-)

Takknemlig!
( Jeg håper det ikke går ut over vanlige "smileys". Det er bestandig kjekt å kunne smile!)
tigern
tigern


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Ons 15 Apr 2009 - 12:47

Hallå folken! Nå var det godt å kunne slenge seg nedpå og be om en nystekt vaffel med rømme og syltetøy. Til drikke tar jeg kun et glass klart og kaldt kildevann.
Hei tiger'n. Har vært inne å endret noen hoppe-smileys i presentasjonen min, så nå er den trygg Very Happy
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Milla Ons 15 Apr 2009 - 15:59

snill og golynt, ja det er jeg Very Happy
men jeg er løve, så ikke vær for trygg muahaha

god drikke, det er iskald cola. glassflaske. eller boks-cola kjøpt i sverige. billig er bedre! og smaker bedre hehe men spar meg for liksom-cola!

nå skal jeg legge meg. igjen Razz
natta
Milla
Milla


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  porscha Tor 16 Apr 2009 - 13:29

Er man på kafe så er man på kafe - ett stykke Budapest (verdens beste sjokoladekake) og en stor kopp kaffe, takk!

Eller i hverdagen går det på lavkarbo, men her har jeg funnet en fin unnskyldning for å "jukse" litt.
Håper å treffe mange trivelige folk her - skal gjøre det til vane å stikke innom - kanskje daglig?
Om ikke annet for å prate vås.

Snakkes
Porscha
porscha
porscha


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  sarasara Tor 16 Apr 2009 - 15:58

Nå tar jeg med noen dyr inn på kafeen, kan de få litt vann?

alien cheers cat affraid drunken

Han siste er litt full, men jeg prøver å bli kjent med ham Smile
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Gjest Tor 16 Apr 2009 - 16:57

Er det flere enn meg som liker varm sjokolaade med krem?
Tre av de tusen takk!

Og et lite stykke Hjemmelaget Fyrstekake.
Bare fordi også jeg er gammel nemlig.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  sarasara Tor 16 Apr 2009 - 22:45

Da er fyrstekake servert og sjokolade med krem er fortært. Noen gleder, ganske mange, skal man ha av det å bli kalt gammel Very Happy

Han helt til høyre sovnet før han rakk å si hva han het, men vi prøver igjen i morgen Suspect
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Melles Fre 17 Apr 2009 - 5:50

Hva med åpningstider, da?! Får ikke opp døra, jeg! Kunne trengt litt kaffe selv om det er midt på natten... confused confused
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Fre 17 Apr 2009 - 6:54

Er åpent her da vet du I love you Kom skal jeg hjelpe deg med døra. Tror en skal skyve og ikke dra?
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Melles Fre 17 Apr 2009 - 8:34

Nå ble jeg litt letta her Very Happy Takk for hjelpen!
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Solsikke Fre 17 Apr 2009 - 9:35

Åpningstider er overvurdert, så det finnes ikke, og døra trenger bare å gå seg til litt Wink
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Milla Fre 17 Apr 2009 - 17:10

svingdør Cool
Milla
Milla


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Julestjerne Fre 17 Apr 2009 - 18:00

Jeg vil gjerne ha en iskald Cola light + en vanlig svart kaffe. Kake, ja det må bli gulrotkake - den så veldig god ut.

Kan jeg slå meg ned ved dit bord Solsikke, jeg syntes du så litt alene ut. sunny
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Inger Johanne Fre 17 Apr 2009 - 18:34

affraid Hvem tok den siste lettøllen med marsipanlokk? Evil or Very Mad
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  LiseTone Fre 17 Apr 2009 - 19:37

Til sarasara og andre som venter Laughing
Ida er piercingen tatt og et søtt lite smykke er på plass. Wink
Å fy flate det var mye verre en å få inn en intravenøsnål, men nå er det gjort tongue
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty STAKKARS... Piercing Lise Tone

Poste  svarthyll Fre 17 Apr 2009 - 20:38

Du vet at folk med piercing er de eneste som ikke slipper inn på den nye cafeen.... Stedet for oss raringer som liker marsipan uten å rope det ut king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Inger Johanne Fre 17 Apr 2009 - 20:59

Hva kommer det av at det er på kafeen og andre tøysetråder folk skriver? Det viser i alle fall at dette forumet også har en sosial funksjon. Hvis det kommer noen som nettopp har fått MS og lurer på mange, mange ting, så kan de jo selvfølgelig ta en tur og lese på Øisteins om de synes vi bråker for mye, men om de vil ha noen seriøse svar på alvorlige ting, og skriver et spørsmål, så oppdager vi det nok uansett hvor mye vi skøyer her nede. Og da kommer vi!
Her er den gamle delen av forumet
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Fre 17 Apr 2009 - 21:51

Vel.... Det er kanskje spesielt nå etter "piercing" Lise T trenger sosial omgang med folk uten piercing clown
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Lør 18 Apr 2009 - 17:29

Får jeg en pølse i lompe... og en kaffe? Cool
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Trippel Lør 18 Apr 2009 - 20:19

..... og jeg tar en pizza med alt! drunken
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet