MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Forumkafeen der man kan skravle i vei

+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters

Side 17 av 20 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 17 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  sarasara Man 11 Okt 2010 - 16:53

Ja jeg la også merke til første gang de sendte det, lurte på om jeg skulle ringe NRK og opplyse dem om at det var feil, men har gjort det så mange ganger og regnet med at det var noen andre som ville gjøre det.

Den gang ei, det ble gjentatt i siste sending også, så da får jeg vel fortsette da? Å ringe når de sier noe som er helt feil.
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 17 Empty Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei

Poste  svarthyll Man 11 Okt 2010 - 18:25

Glem det..... ikke kast bort energien din på dette:) De lærer aldri likevel;)
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  Vesle-Kari Tir 12 Okt 2010 - 1:01

Klaga til redaksjonen, fekk svar tilbake: mange veit ikkje kva MS er, dei skulle forenkla (!).
Beklaga, dei skulle nok sagt nevrologisk sjukdom....

Vesle-Kari

Til Toppen Go down

Poste  Vesle-Kari Tir 12 Okt 2010 - 1:04

Sende epost direkte til nyheter@nrk.no

Vesle-Kari

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Tir 12 Okt 2010 - 17:26

Hvis vi ikke sier fra så blir jo alt helt galt,
og en telefon er ikke all verden Smile

Den som gir seg har tapt?
Vesle-Kari vet sikkert hvor det kommer fra?
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  Inger Johanne Ons 13 Okt 2010 - 23:42

Vi må bare mase. Bare noen gjør det. NETTOPP fordi mange ikke vet hva MS er bør de ikke FORVANSKE.
Inger Johanne
Inger Johanne

Til Toppen Go down

Poste  Lierdama Tir 19 Okt 2010 - 1:09

Vil bare si HEI til alle forum-venner.
Jeg er innom og følger med her, men har vært tom for bidrag (utorlig nok).
Fingrene er ikke så skravlete som de har vært, så tastaturet har rolig dager.
Men vær ikke trygg for at det varer...

Sender hver av dere et smil, håper dere har en fin høst.
Lierdama
Lierdama

Til Toppen Go down

Poste  sarasara Tir 19 Okt 2010 - 17:00

Hei Lierdama!
Fint å se at du er der selv om du ikke skravler fullt så mye som før Very Happy
Men som du sier, det kan jo komme tilbake Very Happy
sarasara
sarasara

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Tir 19 Okt 2010 - 17:09

Nå snør det her likler ikke Evil or Very Mad
Men den reiser igjen da, for det er 4 + grader heldigvis Surprised
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 17 Empty Det var jeg som var i dagsrevyen, jeg har hatt ms i 3 år går på tysabri nå. Jeg har aldri vært inne her før, men jeg kan jo gjøre et førsøk kanskje noen svarer meg

Poste  resmh Ons 20 Okt 2010 - 1:51

Vesle-Kari skrev:Klaga til redaksjonen, fekk svar tilbake: mange veit ikkje kva MS er, dei skulle forenkla (!).
Beklaga, dei skulle nok sagt nevrologisk sjukdom....
Smile Smile

resmh

Til Toppen Go down

Poste  Trippel Ons 20 Okt 2010 - 23:28

Velkommen skal du være! Når var du på Dagsrevyen? Ser at det står noe om text-tv den 11. oktober, men kan ikke huske noe innslag på Dagsrevyen. Men så følger jeg vel kanskje ikke så godt med heller, jeg da. Embarassed
Trippel
Trippel

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Tor 21 Okt 2010 - 13:04

Velkommen skal du være Very Happy
Da er vi to Trippel Embarassed
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 17 Empty tone lise

Poste  resmh Tor 21 Okt 2010 - 17:43

Jeg var på Dagsrevyen søndag den 10/10-10 Da håper jeg at Dere har sett meg der så da vet Dere hvordan jeg ser ut. Jeg harhatt ms i tre år går på Tysabri.
Hilsen Resmh Smile

resmh

Til Toppen Go down

Poste  Inger Johanne Tor 21 Okt 2010 - 23:44

Gå inn på nrk og se reprise...

Mårn, du!
Velkommen hit. Jeg så deg, jeg. Det var dumt de snakket om muskelsykdom, men du fikk jo fram noe om hvor vanskelig det kan være når man blir syk. Tenk at innsatte i fengsel har bedre sikkerhet mot gjeld enn den som blir syk! Takk for at du frontet saken!
Inger Johanne
Inger Johanne

Til Toppen Go down

Poste  resmh Fre 22 Okt 2010 - 13:10

Viss du blir brått sjuk sånn som jeg, og driver eget firma, så blir du lagt inn på sjukehus ligger der ca 1 år med en del til og fra
firmaet må legges ned med en gang, og regningene hoper seg opp pga ligger på sykehus kona har aldri drevet med betaling av regninger det er det jeg som har styrt.
så kommer inkassobyråene og terroriserer deg på tlf. når du ligger på sykehus og gjerne fått inn en del medisiner i kroppen då mener jeg at det er noko riv ruskende gale i norge i dag- når en fengselsfugl får sletta det meste. håper Dere forstår dette her

Hilsen resmh Smile

resmh

Til Toppen Go down

Forumkafeen der man kan skravle i vei - Page 17 Empty Gåte

Poste  svarthyll Lør 23 Okt 2010 - 19:40

En gåte som ingen greier:)

Hvor er 8050?
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Lør 23 Okt 2010 - 19:55

Mellom 8049 og 8051 Question
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Poste  Trippel Søn 24 Okt 2010 - 1:25

Tverlandet?
Trippel
Trippel

Til Toppen Go down

Poste  resmh Søn 24 Okt 2010 - 3:20

jeg er vell for dom men hva betyr 8051 og 8052?

resmh

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Søn 24 Okt 2010 - 14:37

Nei!! du er ikke for dum:) Tallet idag er 8053;) Det slo meg igår at 8050 kunne vert et postnummer i nord, men det er ikke et postnummer. Det er bare svarthyll`s barnslighet jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  resmh Søn 24 Okt 2010 - 14:46

Takk for svaret jeg har jo MS så det er vel ikke så rart at jeg spurte kanskje
hue er ikkje heil med heile tida Smile

Hilsen resmh

resmh

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Søn 24 Okt 2010 - 16:31

Du må bare venne deg til Svarthyll sin humor og mine "svar" her inne på kafeen. velkommen forresten Wink
Vi har "kjent" hverandre litt lenge her inne skjønner du, men vi har bare godt av litt nytt blod Cool
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Poste  resmh Søn 24 Okt 2010 - 17:04

Takk for det lise tone, jeg kalte deg forresten tone lise her en dagen. Jeg må be deg om unnskyldning for det.
Jeg har et lite problem, føttene blir så varme når jeg skal legge meg, jeg må opp igjen om natta, sitte oppe en par timer før jeg kan legge meg igjen, å forhåpentligvis få sove.
Er det noen her inne som har vært borti dette problenet?
resmh Smile

resmh

Til Toppen Go down

Poste  LiseTone Søn 24 Okt 2010 - 17:24

Du er ikke den første som kaller meg det og sikkert ikke den sisste cat
Dessverre det problemet har jeg ikke, kanskje noen andre?
LiseTone
LiseTone

Til Toppen Go down

Poste  svarthyll Søn 24 Okt 2010 - 17:31

Lise Tone er for meg bare Tone:) Hun heter Lise Tone men brukte bare "Tone" i det gamle forumet. Gammel vane vond å vende for gamle menn, så jeg liker best bare Tone jocolor
svarthyll
svarthyll

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 17 av 20 Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Next

Til Toppen