Hjelp til selvhjelp - Oversikt i forumene
2 posters
Side 1 av 1
Hjelp til selvhjelp - Oversikt i forumene
For at alle lettest mulig skal finne fram i forumene er det viktig at alle prøver å poste innlegg der de hører hjemme. F.eks. oppfordrer vi alle til å poste alt som gjelder behandling av MS i avdelingen for "Behandling" og alt som gjelder MS symptomer i avdelingen for "Symptomer og symptombehandling".
Det er også mulig å lage flere avdelinger/forumer med andre tema hvis det kan hjelpe til i forhold til bedre oversikt. Kom gjerne med forslag.
Webmaster :-)
Det er også mulig å lage flere avdelinger/forumer med andre tema hvis det kan hjelpe til i forhold til bedre oversikt. Kom gjerne med forslag.
Webmaster :-)
Sist endret av Admin den Tir 10 Nov 2009 - 17:44, endret 1 gang
Admin- Admin
Re: Hjelp til selvhjelp - Oversikt i forumene
Kanskje greit å nevne at Forum slik Admin ( og andre ) bruker det, er en avdeling av det vi vanligvis kaller "Forumet" (noms.forumotion). Som "Smått og stort" osv.
Når det gjelder å lage fler forum, ( avdelinger) så gjelder det samme som med å ha mange tråder. Skal en gjøre det lettere å finne fram, må en tenke seg litt mer om når en skriver. Så gjelder det å finne balansen, så det ikke blir for vanskelig verken å skrive eller å finne fram.
Når det gjelder å lage fler forum, ( avdelinger) så gjelder det samme som med å ha mange tråder. Skal en gjøre det lettere å finne fram, må en tenke seg litt mer om når en skriver. Så gjelder det å finne balansen, så det ikke blir for vanskelig verken å skrive eller å finne fram.
Inger Johanne
Similar topics
» Hjelp til selvhjelp?
» Hjelp, har jeg MS?
» HJELP, JEG HAR SÅ ULIDELIG VONDT!!!!
» Synsforstyrrelser
» Hjelp og tips til magen
» Hjelp, har jeg MS?
» HJELP, JEG HAR SÅ ULIDELIG VONDT!!!!
» Synsforstyrrelser
» Hjelp og tips til magen
Side 1 av 1