UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 14 av 22
Side 14 av 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Re: UP!!!!!!!!
Husk også å unngå å ha svin på skogen og å kjøre som et svin.
Sofagris eller ikke, hvem ligger ikke å purker og sover...?
Noen som er etterlyst av purken?
Slutt i hvert fall med griseprat.
Og griseblader får man vente med å kjøpe til pandemien er over.
Nei dette er bare helt på tryne...
Sofagris eller ikke, hvem ligger ikke å purker og sover...?
Noen som er etterlyst av purken?
Slutt i hvert fall med griseprat.
Og griseblader får man vente med å kjøpe til pandemien er over.
Nei dette er bare helt på tryne...
Lierdama
Ja, så hendte det igjen... Kanskje vi skal ta patent på bruken av "MS"?? Vet at det har løpt en diskusjon om dette på andre tråder, og det er litt kjedelig å forklare folk forskjellen på "MS" og muskelsvinn
svarthyll
Kake med lys til Lise Tone for svar nr 333 her på UP!!!!! Her feieres det fortsatt runde tall både for svar og for visninger
svarthyll
Muskelsvinn, du. Magemusklene mine har f. eks. ikke svunnet særlig mye, de strutter av velvære og er blitt så store og flotte atte. Her er det ikke muskelsvinn, nei.
Inger Johanne
Driv å prøva å søke etter priser på medisin finner det ikke lengre, jeg leter under legemidler på startsida, HJELP
LiseTone
http://www.felleskatalogen.no/ Det står under hver medikamentomtale i Felleskatalogen
Inger Johanne
Det var der jeg lette, men det står ikke prisen på det jeg ser etter det står bare kr og ingenting mer på andre medikamenter står det prisen men takk jeg trodde jeg holdt på å bli smårar
LiseTone
SOL:)
Vet ikke hvilket vær resten av norge har nå, men rett etter dagens treningsøkt kjørte jeg rett hjem, tok med meg et glass melk og satt meg å slikket sol. Og søndag er det cupfinale.... Heia Aafk
svarthyll
Jeg vil også ha sol..... Her bøtter det ned i stor skala, et vær kun mark og ender trives i
Solsikke
Sorry Svarthyll: gubben er romsdaling så da er jeg programforpliktet til å heie på Molde.
Har mulighet til biletter, men tror jeg velger å se kampen på TV fra sofakroken:
Varmere, mer komfertabelt, kan strikke samtidig og mindre smittefare (ja, jeg tenker svin).
Men hoveddommer'n er fra Lier så da er bygda her representert også.
Har mulighet til biletter, men tror jeg velger å se kampen på TV fra sofakroken:
Varmere, mer komfertabelt, kan strikke samtidig og mindre smittefare (ja, jeg tenker svin).
Men hoveddommer'n er fra Lier så da er bygda her representert også.
Lierdama
Ikke noe sorry det... selvfølgelig må du støtte mannen din.. det er jo en plikt for alle damer Hadde jeg fått billett ved siden av kongen, hadde jeg heller ikke reist... helt enig med deg.. hjemme i go stolen best. Selv med garantier for 7-0 til Aafk hadde jeg blitt hjemme, selv om billett og reise var gratis
svarthyll
Nok en dag med strålende sol.. tror jeg tar med meg en espresso ut på terassen og tenker litt på stakkers dem som har snø, sludd og stygt vær. Vi har jo nok av det til tider her oppe også
svarthyll
CUPFINALE 2009
Julaften, nyttårsaften, og 17. mai på en gang!!!!! Idag smeller det... Svarthyll har t.o.m. kjøpt seg to flasker Corona
svarthyll
Side 14 av 22 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22
Side 14 av 22