UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 13 av 22
Side 13 av 22 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22
Re: UP!!!!!!!!
STORM på nordvestlandet, takk gud for at vi fikk tatt ned trampolinen igår kveld
svarthyll
Jeg stemte feil ved et uhell... Hadde tenkt å stemme blått, ombestemte meg i det jeg skulle velge stemmeseddel og valgte noe rødt eller rødlig. Greit nok
svarthyll
Hvordan er det mulig...? Men jeg skal ikke si noe. Jeg skiftet mening om parti uken før valget.
Uansett hva du stemte, så har du i det minste gjort borgerplikten din og stemt. Og det er bra! Valgdeltagelsen er skremmende lav og de som ikke stemmer har heller ikke lov til å klage.
Uansett hva du stemte, så har du i det minste gjort borgerplikten din og stemt. Og det er bra! Valgdeltagelsen er skremmende lav og de som ikke stemmer har heller ikke lov til å klage.
Solsikke
Hvis jeg hadde vært så uenig med alle at jeg ikke ville stemme, skulle jeg møtt opp og levert en blank seddel. For å vise at jeg tok et bevisst og aktivt valg. Teller de blanke sedler?
Inger Johanne
Blanke stemmer blir registrert
Når du kommer inn i valglokalet vil du også kunne finne blanke stemmesedler. Dersom du vil kan du nemlig stemme blankt.
Publisert 25.08.2005 10:15. Av Geir Helljesen
Blanke stemmer blir nå registrert i en egen kolonne i den offisielle valgstatistikken. De som stemmer blankt vil telle med i frammøtestatistikken, men vil selvsagt ikke telle med på noen annen måte. De havner i "sekken" med forkastede stemmer, forkastet fordi de jo ikke går til noen partiliste.
Det å stemme blankt kan altså være et alternativ til å sitte hjemme. Stemmer du blankt teller du i alle fall med i frammøtestistikken. Det beste vil likevel være å stemme på en av partilistene. Da er innflytelsen størst.
Når du kommer inn i valglokalet vil du også kunne finne blanke stemmesedler. Dersom du vil kan du nemlig stemme blankt.
Publisert 25.08.2005 10:15. Av Geir Helljesen
Blanke stemmer blir nå registrert i en egen kolonne i den offisielle valgstatistikken. De som stemmer blankt vil telle med i frammøtestatistikken, men vil selvsagt ikke telle med på noen annen måte. De havner i "sekken" med forkastede stemmer, forkastet fordi de jo ikke går til noen partiliste.
Det å stemme blankt kan altså være et alternativ til å sitte hjemme. Stemmer du blankt teller du i alle fall med i frammøtestistikken. Det beste vil likevel være å stemme på en av partilistene. Da er innflytelsen størst.
sarasara
så fjernt fra å stemme blankt er jeg at jeg sannelig ikke så de tomme sedlene. Jeg synes det er fint at de som virkelig ikke finner noen de vil stemme på og vil markere det kan få gjort det.
Inger Johanne
svineinfluensa
Svarthyll fortsatt handlingskraftig;)) For et par uker siden var min lille familie og spiste på en resturant i molde... plutselig lukter vi røyk og min bedre halvdels serviett har begynt å brenne... fruen ser på serviette og legger den fra seg brennende på et fat. Folk har begynt å kjenne lukten og praten tar seg opp i lyd nivå.... Til H........ med duk, bord og gulv! Tar et fullt halvliters glass med vann og tømmer det over servietten. Den lille brannen slukket og innehaveren kommer bort til meg å henger på meg kongensfortjeneste medalje i gull og en slik hawai krans... aloha
svarthyll
Det er nok bare Svarthyll som skal ha en sterk overskrift?
Selv har jeg gitt opp å forstå noe som helst av svineinfluensaen, den er jo ikke tilgjengelig ennå likevel, vaksinen altså, så her svinger det fra at jeg tror jeg skal dø av svineinfluensa hvis jeg får den, eller jeg dør av bivirkningene vaksinen kan gi, på litt sikt.
Maken til forvirrende og sprikende opplysninger?
Selv har jeg gitt opp å forstå noe som helst av svineinfluensaen, den er jo ikke tilgjengelig ennå likevel, vaksinen altså, så her svinger det fra at jeg tror jeg skal dø av svineinfluensa hvis jeg får den, eller jeg dør av bivirkningene vaksinen kan gi, på litt sikt.
Maken til forvirrende og sprikende opplysninger?
sarasara
Ja, det kan du jammen si sarasara - sprikende info det er sant.
Vi har fått en liste på min jobb nå som vi kan skrive oss på - det oppfordres til at alle som jobber i helsevesnet tar den. Dermed er jeg i to kategorier - MS og helse. Kanskje jeg skulle ta to.
For bare noen dager siden hadde jeg bestemt meg for å IKKE ta den, men nå er jeg usikker igjen.
Jeg håper ikke vi dør - det ville vært kjempedumt.
Vi har fått en liste på min jobb nå som vi kan skrive oss på - det oppfordres til at alle som jobber i helsevesnet tar den. Dermed er jeg i to kategorier - MS og helse. Kanskje jeg skulle ta to.
For bare noen dager siden hadde jeg bestemt meg for å IKKE ta den, men nå er jeg usikker igjen.
Jeg håper ikke vi dør - det ville vært kjempedumt.
Julestjerne
Overskriften var selvfølgelig bare tull slik som slutten på innlegget var tull! Innehaveren kom bort???? Og kongens fortjeneste medalje?? Ingen ble lurt, og bra var jo det;)
Ang svin.... siste som døde var visst en i risikogruppene.... hørt noe?
Ang svin.... siste som døde var visst en i risikogruppene.... hørt noe?
svarthyll
Jeg er blitt snørr snylta forskjøla igjen. Vanlig virus setter meg fullstendig ut. Når jeg vet det, og hvor lett det er å smitte andre, så har jeg bestemt meg for at jeg må be om å få vaksine.
Jeg har barn rundt meg rett som det er. Tanken på å smitte dem er ikke aktuelt. Uansett om jeg liker det eller ikke så blir det vaksine så jeg unngår å få denne hersens baconsnua.
Jeg har barn rundt meg rett som det er. Tanken på å smitte dem er ikke aktuelt. Uansett om jeg liker det eller ikke så blir det vaksine så jeg unngår å få denne hersens baconsnua.
Solsikke
jeg tok med hawai kransen for at selv de tregeste skulle forstå at det var tull... men kall meg gjerne brannmann Sam;) Eller Mathias som quizèn sa jeg kanskje burde/skulle hete;)
Sol!!! Har tenkt tanken selv på vaksinen, og selv om den byr meg imot holder jeg fortsatt døren for vaksine åpen.
Inger Johanne.... Vet du hvor lang tid det tar før vaksinen begynner å beskytte etter den er satt?
Hele familien er fryktelig god på håndhygiene og host og nys inn i albuekroken, men fruen og minste jenta er/jobber i/på barnehagen, eldste jenta i 3.klasse, og jeg 5 dager i uka 1-2 timer på treningssenter.
Sol!!! Har tenkt tanken selv på vaksinen, og selv om den byr meg imot holder jeg fortsatt døren for vaksine åpen.
Inger Johanne.... Vet du hvor lang tid det tar før vaksinen begynner å beskytte etter den er satt?
Hele familien er fryktelig god på håndhygiene og host og nys inn i albuekroken, men fruen og minste jenta er/jobber i/på barnehagen, eldste jenta i 3.klasse, og jeg 5 dager i uka 1-2 timer på treningssenter.
svarthyll
Likevel sikkert betydelig mere en det fleste som utaler seg på diverse forum;)))
svarthyll
Jeg har problemer med å se at "min" ms er alvorlig nevrologisk??? Er jeg å trener 4-5 ganger i uken og føler meg i bra form kan jeg ikke være blant de alvorlige
svarthyll
Ja, så har jeg fått svineinfluensaen likevel.... riktignok i vaksineform men jeg kjenner små grisene svømme rundt inne i meg
svarthyll
Fikk en sms fra kollega igår med råd om hvordan unngå å få svineinfluensa:
- Gå ikke ut i grisevær
- Gå ikke i områder/rom som ser ut som en svinesti
- Ok å møte Ole Brumm, men ta en sving utenom Nasse Nøff
- Unngå bøter, det er svindyrt
- Hold deg unna folk med syltelabber
- Ikke ha smør på flesk
- Ikke ha sex med sofagriser
Lierdama
Side 13 av 22 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22