UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 18 av 22
Side 18 av 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Re: UP!!!!!!!!
Lierdama.... Svarthyll er kanskje den minst beskjedne du vet om;) Fotballen er rund og alt kan skje... t.o.m. at Molde vinner av og til
svarthyll
Du hadde bursdag på den store flyttedagen min du altså og på min onkels 90 års dag
LiseTone
Hmmm.... fødselsdagen min er i januar... Jeg tenkte mer på 8.mai, frigjøringsdagen.... den er større en grunnlovsdagen for vi som var ute å sloss
svarthyll
kult!!!
Tre år siden jeg sist jeg var hos nev. og tok den edds? Forleden var jeg hos nev. og jeg hadde fortsatt 3,5 på skalaen ... samme som sist, men jeg forsto det slik at etter 3,5 så går det mye på hvor langt man kan gå... hmm
svarthyll
Du finner en oversikt over Expanded Disability Status Scale (EDSS) her:
(engelsk) http://www.mult-sclerosis.org/expandeddisabilitystatusscale.html
(norsk) http://www.ms-portalen.no/aring-forstaring-ms/aring-gi-ms-diagnose/hva-er-edss-80.htm
(engelsk) http://www.mult-sclerosis.org/expandeddisabilitystatusscale.html
(norsk) http://www.ms-portalen.no/aring-forstaring-ms/aring-gi-ms-diagnose/hva-er-edss-80.htm
Solsikke
Hmmm.... Denne skulle jeg hatt for lenge siden, nå tror jeg at jeg må begynne å diskutere og forhandle med nev. Kommer nok ikke langt med det... når jeg ikke fikk bløtkake sist gang jeg var der, greier jeg nok ikke å forhandle;)
svarthyll
Jeg tok også EDSS i går, og han sa også at det gikk mest på hvor langt en klarer å gå.
LiseTone
Jeg er helt ute av ms land, så jeg tenkte jeg skulle spørre nev. om "prikking" i fingrene. Som om jeg har slått håndflaten i gulvet men selvfølgelig glemte jeg å spør Men ser her i ettertid at det gjerne er ms symptom
svarthyll
Lise Tone:)))))
Da jeg tror Lise Tone leser alt som kommer på UP!!!! velger jeg å poste denne her:)
Gratulerer så mye med dagen Lise Tone:))
Stooor Klem fra Svarthyll:)
Gratulerer så mye med dagen Lise Tone:))
Stooor Klem fra Svarthyll:)
svarthyll
Du vet du har passert 40 når...
Du vet du har passert 40 når barn som var ett år da du var på topp begynner å drikke "utepils"
svarthyll
Sara Sara?
Lise Tone??? så den først nå?? Jeg trodde virkelig det var du som holdt dørene oppe på UP!!!!!! Hmmm..... hva sier man til det??
Annen ting.. jeg har nok sovet i timen... Hvor er Sara Sara???
Annen ting.. jeg har nok sovet i timen... Hvor er Sara Sara???
svarthyll
Oslo
Du vet du har vert for lenge i Oslo når 5 åringen og 8 åringen starter å mase om å få gå på Aker brygge sene kvelden
svarthyll
Dem går vell å en god skole også tenker jeg
Sist endret av LiseTone den Lør 31 Jul 2010 - 17:15, endret 1 gang
LiseTone
Verdens beste festival, sa akkurat Lise Karlsnes!!
Verdens beste festival kan seest på web, smp.no. Eggum ferdig for litt siden:)
Går ikke på internet explorer, jeg ser den på chrome:)
Går ikke på internet explorer, jeg ser den på chrome:)
svarthyll
Hei alle sammen
Jeg ble så glad da jeg hørte at noen hadde spurt etter meg. Det har vært 3 uker på sykehus med så mye feilmedidinering og rot at det er et under at jeg overlevde.Så har det vært 4 uker hjemme hvor jeg prøver å komme til krefter igjen.
Kommer sterkere tilbake når kreftene blir lengre
Jeg ble så glad da jeg hørte at noen hadde spurt etter meg. Det har vært 3 uker på sykehus med så mye feilmedidinering og rot at det er et under at jeg overlevde.Så har det vært 4 uker hjemme hvor jeg prøver å komme til krefter igjen.
Kommer sterkere tilbake når kreftene blir lengre
sarasara
SARASARA - der var du jo. Jeg ble så glad da jeg så at du hadde vært innom. Endelig. Jeg har savnet deg.
Så trist at du ikke har hatt det noe greit i det siste, håper det går bedre nå. Jeg ønsker deg god bedring.
GODBEDRINGKLEMPÅBEGGESIDER.
Så trist at du ikke har hatt det noe greit i det siste, håper det går bedre nå. Jeg ønsker deg god bedring.
GODBEDRINGKLEMPÅBEGGESIDER.
Julestjerne
Side 18 av 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Side 18 av 22