MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

UP!!!!!!!!

+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters

Side 1 av 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

Go down

UP!!!!!!!! Empty UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Man 20 Apr 2009 - 20:54

Vi har bestemt oss for å legge ned "Down Under". Hotell, daglivare butikken på hjørnet, flyplass eller cafe... "UP" er alt det du vil den skal være. Kanskje en oppslagstavle eller en utedo? king


Sist endret av svarthyll den Tir 21 Apr 2009 - 0:34, endret 2 ganger
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Man 20 Apr 2009 - 20:58

Malin: Mistet to poeng men fikk 1..... Jeg var en stund redd for at vi mistet det ene poenget også... Takk for at så mange andre rotet det til også affraid

( og her snakker vi om en fotballkamp )


Sist endret av svarthyll den Fre 24 Apr 2009 - 11:52, endret 1 gang
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Man 20 Apr 2009 - 21:47

I


Sist endret av svarthyll den Ons 1 Jun 2011 - 14:05, endret 1 gang
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Julestjerne Tir 21 Apr 2009 - 0:10

Er dette "kryptiske" koder/beskjeder til noen få involverte, så har vi et godt fungerende PM system her på dette nye forumet også. confused
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 0:20

Neida julesjarno.... jeg ble bare enig med meg selv å utradere "down under". UP er stedet king Hva forstår du ikke?
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 0:25

Ååååå... Julestjerne.. Det mellom malin og meg??? vi snakket om Aafk kampen.. ikke noen koder king
Men jeg forstår at dette kan oppfattes som kryptiske koder, og at dette hører hjemme i en pm, vil heretter komme i pm hvis melding ser kryptisk ut. Det blir bare for meg å skrive slik alle forstår hva det dreier seg om, og det er ikke for mye forlangt når man er på et forum sunny
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 11:10

Svaret til Julestjerne er oppdatert. Noe som ikke var ment som en kryptisk melding, fremstod likevel akkurat som det, noe som ikke skal forekomme. Skal jobbe for ikke å fremstå som uklar king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 14:25

Svarthyll har kjøpt trampoline i dag king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 15:52

Svarthyll har i lengre tid, gjennom en avise her ålesund og omegn og mot FAU gått i "krigen" for å hindre at en ny barneskole blir utstyrt med trådløstnettverk. Første slag som går på å få FAU over på min side, altså "kablet" nettverk blir avgjort i dag. Mange sier sikkert at jeg er hysterisk, men vent å se.... Trådløs stråling er noe dritt... Mange er EL overfølsomme, og det blir helt feil å bygge en barneskole med dette. Jeg får beskjed i dag om resultat i FAU og Rektor som sitter i byggenemden... men som sagt.... bare første steg. Skal man i mål må alle slag vinnes king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Tir 21 Apr 2009 - 16:12

Stikker bare innom for å si at chat'en på Øysteins er åpen!

http://msforumet.com/chat/frameset.php


Og heia til deg Svarthyll, for at du gjør noe med å forhindre trådløst på skolen!
Hadde du trengt underskrifter så hadde du fått min!
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 21 Apr 2009 - 17:41

Thank You, Sarasara... Kanskje jeg er smittet av deg?? Jeg er ikke plaget av stråling, men det er utrolig mye du får med deg når du er pensjonist... kanskje litt for mye av og til? Men vinner jeg ikke første runde, kommer jeg til å bruke egne penger til å markedsføre mitt syn. Jeg blir så irritert over slike som WHO prøver å overkjøre oss "små". Folkehelsa står heller ikke høyt i kurs med meg, men det er en annen historie...
Fortsettelse følger king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Solsikke Tir 21 Apr 2009 - 22:04

Verden trenger mennesker som går ut og engasjerer seg, som stiller spørsmål og som får andre til å tenke. Det er bra frittalende mennesker som deg finnes også, Svarthyll.
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Ons 22 Apr 2009 - 22:27

YES!!!! Kjekt med lønn for arbeidet man gjør:) Jeg har greid å påvirke FAU og Rektor i spørsmål om trådløst eller ikke trådløst nettverk. Etter mitt leserinnlegg har rektor sjekket ut trondheim som jeg nevnte og funnet at en skole som skal bygges der heller ikke skal ha trådløst nettverk. Første slag vunnet, men flere gjenstår. "Takk for iherdig påvirkning Very Happy " og "engasjerte foreldre er kjempe viktig, du kommer med et viktig innspill" er god lønn for en pensjonist. Siden trønderne har kommet til det samme som meg, er det plutselig ikke bare Svarthyll som er hysterisk king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Nanna Ons 22 Apr 2009 - 22:34

Jeg heier på deg!!!
sunny -hilsen meg.

Nanna


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Tor 23 Apr 2009 - 0:52

Kan jeg få et glass vann rett fra springen?
Da slipper jeg massevis av tilsetningsstoffer, i anledning Svarthylls gode engasjement og innsats for en stråle-fri skole.
Skal feire at jeg var på sykehuset og tok blodprøver i dag.

Tidlig! Sleep Sleep Sleep
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tor 23 Apr 2009 - 16:01

Takker Nanna og andre;)
Vann fra springen er stort sett det beste ja sarasara, og klart du får det. du kan få det med en "dæsj" massasje om du ønsker det... Jeg handlet drikkeflasker og matbokser i rustfritt stål fra Usa... Plastikk også er noe "piss"!!! Er det rart vi blir syke her i verden king Akkuret noen kamp mot plastikk blir det ikke da bruk av plastikk produkter er enklere å velge selv.... det kan man ikke med stråling, derfor fortsetter kampen der om nødvendig.
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Nanna Tor 23 Apr 2009 - 17:32

Vann fra springen, er kjempegodt, (i hvert fall her i Norge...). Men jeg har fortsatt sinnsykt lyst på et glass svarthyllsaft, og i.o.m. at den derre australske (??) cafeen er stengt, lurer jeg på om de har det her??

Nanna


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tor 23 Apr 2009 - 18:20

Jada.... alt med svarthyll får du her også, og alt annet du vil ha også... vil du at UP skal være australsk så er den det... king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Fre 24 Apr 2009 - 21:05

Mye blåbær snakk nå...
NÅ, har vi fått opp trampolinen, og det var jaggu litt arbeid king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Julestjerne Fre 24 Apr 2009 - 23:41

Ja, der må en holde tunga rett i munnen så en ikke teller feil, slik at duken ikke passer.

Det samme peset hvert år, for en husker aldri den "geniale" måten en gjorde det på i fjor. Embarassed

Har du hoppet enda da Svarthyll?
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Lør 25 Apr 2009 - 12:04

Nei, Julestjerne... ikke hoppet selv ennå. og ikke vært hos "Kvantemannen" ennå... Ting Tar Tid king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Lør 25 Apr 2009 - 23:40

Wave goodbye,wish me well.... You`ve gotta let me go....

Killers
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tir 28 Apr 2009 - 15:16

Sommeren har kommet til nordvestlandet, Aafk vant 1-0 over Fredrikstad sist helg, og UP innviterer til Gratis Svarthyllsaft king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Lierdama Tir 28 Apr 2009 - 15:47

Med kopis fra Stranda med hjerte for AaFK tar jeg gjerne et glass i sympati-feiring.
Endelig!
Den safta er jo bare sååå ekslusiv.
Gleder meg!
Er vel proppfull av antioksidanter?

Men ellers må jeg innrømme at jeg litt splitta når det gjelder fotball-tilhørighet:
* Gift med en romsdaling: følger med på åssen det går med Molde.
* Oppvokst på Ringerike: heia Hønefoss (jada, jeg vet at de er i 1. div.)
* Bor geografiske nær Drammen: holder meg oppdatert på Strømsgodset
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Tir 28 Apr 2009 - 15:59

Virker svarthyllsaft på griseinfluensa? Jeg vet at det virker på forkjølelse og vanlig influensa, men........ Wink
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet