UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 17 av 22
Side 17 av 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: UP!!!!!!!!
Kjære svarthyll klart jeg har vert inne før, men det var ikke før på dagen i går
LiseTone
Til Svarthyll.
Det var den artigste forklaringen jeg noen gang har hørt:
sterk patrotisme og trofast supporter selv utenom fotballsesongen så det farge-påvirker langt inn i forumet....
Lykke til med tabellen i år.
Det var den artigste forklaringen jeg noen gang har hørt:
sterk patrotisme og trofast supporter selv utenom fotballsesongen så det farge-påvirker langt inn i forumet....
Lykke til med tabellen i år.
Lierdama
Takker.... Aafk SKAL på øvre halvdel i år, men redd vi i år som i fjor havner bak Molde,selv om vi er oransje
svarthyll
Har du tenkt over om det kan være på grunn av?
Kanskje du skulle foreslå ny farge....
Tror rosa, lilla og sort (nå som dommerne er i gult) er ledige.
Kanskje du skulle foreslå ny farge....
Tror rosa, lilla og sort (nå som dommerne er i gult) er ledige.
Lierdama
Dem (Aafk) vil vell assosiere seg med noen oransje som gjør det bra, som Nederlenderne på skøyteisen (skjønte det jeg)
LiseTone
Og butikk-kjeden Expert
(selvfølgelig uten sammenligning forøvrig for en som følger med på hvordan det går Hønefoss, Strømsgodset og Molde)
(selvfølgelig uten sammenligning forøvrig for en som følger med på hvordan det går Hønefoss, Strømsgodset og Molde)
Lierdama
hehe.
Mye morsom lesing her inne
Håper dere liker bloggen jeg driver å skriver på da :O) Vurderer å starte med videoblogging også, slik at det kanskje blir enda mer populært å følge med på meg Og jo mer populær sidene mine er, jo mer informasjon får folk overalt om MS, og større sjans for at midler til forskning økes også i Norge :O)
Ha en riktig god helg alle sammen!
-John
Som forøvrig nesten alltid er positiv.
Mye morsom lesing her inne
Håper dere liker bloggen jeg driver å skriver på da :O) Vurderer å starte med videoblogging også, slik at det kanskje blir enda mer populært å følge med på meg Og jo mer populær sidene mine er, jo mer informasjon får folk overalt om MS, og større sjans for at midler til forskning økes også i Norge :O)
Ha en riktig god helg alle sammen!
-John
Som forøvrig nesten alltid er positiv.
ChaozFear
Hei:)
Med to "små" barn blir det ikke mye tid til film, det blir mest korte serier og hekling på meg;)
Med to "små" barn blir det ikke mye tid til film, det blir mest korte serier og hekling på meg;)
svarthyll
"Mirakelet i Lourdes" skal lastes ned og sees, takk Zara Z.
Årets kulturopplevelse her var Lars von Triers "Antichrist".
Trodde ikke jeg turde å se den, men jeg skrudde av lyset og var på kino.
I stua.
Anbefales kun til de som har vært borti Trier før,
og som tåler hans geniale galskap.
Årets kulturopplevelse her var Lars von Triers "Antichrist".
Trodde ikke jeg turde å se den, men jeg skrudde av lyset og var på kino.
I stua.
Anbefales kun til de som har vært borti Trier før,
og som tåler hans geniale galskap.
sarasara
Zara Z: Tror jeg vil trenge minst 27 år bare på å lære meg å hekle, så tar det sikkert 19 år å bli motivert nok, men har du tid til å vente litt så kan jeg "kanskje" levere
svarthyll
sarasara - den skal jeg se
svarthyll - da har vi en avtale fortsatt god helg til dere begge
svarthyll - da har vi en avtale fortsatt god helg til dere begge
Zara Z
DEILIG:))) Fire timer i solsteiken på en "Brasse"stol i hagen. Riktignok snø på alle kanter;) Men har fått mye farge og D vitaminer idag
svarthyll
Nok er nok;)
Nå greier jeg ikke å holde meg lenger.... tenkte jeg skulle spare dere i det lengste... MEN!!! HEEIA ÅÅÅÅÅÅÅLE HEEEIA ÅLESUND!!!! Noen som vet hva jeg snakker om??
svarthyll
Og hver gang du ser Aafk tenker du på din kjære Svarthyll enn så lenge på toppen? hvem skal sparke oss ned? Cup mester og serieleder!! Jeg sier ikke mere..... bortsett fra chlorella og at jeg er jævlig klar for å bytte inn den SVÆRE bussen min før det har gått 11 år
svarthyll
Tabelltopp og solskinn... synd jeg ikke drikker så mye pils lenger
Sist endret av svarthyll den Ons 5 Mai 2010 - 21:05, endret 1 gang
svarthyll
Nå er Aafk på 2. plass etter Tromsø, men foran RBK, og vi har en kamp mindre spilt. Vi topper igjen imorgen om vi slår Molde
svarthyll
svarthyll skrev:Vi topper igjen imorgen om vi slår Molde
"...OM vi slår Molde..." var da velding beskjedent til en sunmøring å være.
Kjenner noen av arten (sunmøringer altså) og trodde ikke det fantes beskjedne av dem.
Du er nok spesiell, du Svarthyll.
Som før er jeg gift med en romsdaling og må nok derfor være solidarisk i fotballoppgjør av denne typen.
Blir spennende å se kampen, har ikke fått fulgt med noe særlig hittil i sesongen (bare resultater).
Lierdama
Side 17 av 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Side 17 av 22