UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 12 av 22
Side 12 av 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Re: UP!!!!!!!!
Kjære Svarhyll jeg forlater ikke stedet når du har kommet tilbake, vet du
Men må en tur på Rema i dag, men skal ikke bruke lang tid. Du kan komentere piercingen en annen dag du
Klem
Men må en tur på Rema i dag, men skal ikke bruke lang tid. Du kan komentere piercingen en annen dag du
Klem
LiseTone
Ja mange skriver slik på bookface, men mange skriver dummere ting.... prøver å imponere alle med hvor flink en liksom er....
svarthyll
Bruker hverken facebook eller twitter, men hører jo rykter
LiseTone, du imponerer her inne i hvertfall,
selv om du ikke skryter deg til noe
LiseTone, du imponerer her inne i hvertfall,
selv om du ikke skryter deg til noe
sarasara
Takk for det Sarasara, og i lige måde
Jeg orker aldri å skrive de lange innleggene, jeg forkarer meg i korthet, prøver i vert fall.
Jeg orker aldri å skrive de lange innleggene, jeg forkarer meg i korthet, prøver i vert fall.
LiseTone
Hmmm.... Jeg har i lengre tid spist meg bare 80 % mett slik at jeg skal bli 629 år gammel, men farvel til den... Nå må jeg gå opp i matinntak og kanskje jeg slenger på noe "pulver"... bygge muskler
svarthyll
Det er noe trygt med det å se at forumet fortsatt er her når man har vært borte en stund.
Gir på oppfordring lyd fra meg PC’n har fått stå i fred lenge nå, har istedenfor brukt tiden til å lese. Lest fire bøker bare den siste uken.
Jeg sliter med å riste av meg feriefølelsen i kroppen og er mentalt overhodet ikke klar for å forholde meg til hverdagen. Skulle gjerne hatt mer sol og varme. Bortsett fra tidenes verste migreneanfall en dag i sommer så har formen vært akseptabel. Jeg blir fortere sliten enn før, men så har jeg også rukket å bli 40 siden jeg sist var her inne. Tar ikke det så tungt.
Vi har kjøpt ny bil og det er alltid like moro. Selv om jeg tviler på at jeg får lov til å kjøre den alene uten tilsyn med det første. Jeg får hint om at min kjørestil kunne gjort hvem som helst religiøs og at manglende fartsbøter kun skyldes flaks
Gir på oppfordring lyd fra meg PC’n har fått stå i fred lenge nå, har istedenfor brukt tiden til å lese. Lest fire bøker bare den siste uken.
Jeg sliter med å riste av meg feriefølelsen i kroppen og er mentalt overhodet ikke klar for å forholde meg til hverdagen. Skulle gjerne hatt mer sol og varme. Bortsett fra tidenes verste migreneanfall en dag i sommer så har formen vært akseptabel. Jeg blir fortere sliten enn før, men så har jeg også rukket å bli 40 siden jeg sist var her inne. Tar ikke det så tungt.
Vi har kjøpt ny bil og det er alltid like moro. Selv om jeg tviler på at jeg får lov til å kjøre den alene uten tilsyn med det første. Jeg får hint om at min kjørestil kunne gjort hvem som helst religiøs og at manglende fartsbøter kun skyldes flaks
Solsikke
Gratulere med vell overstått, sol
Jeg er en av dem som har etterlyst deg, savner de "faste" vet du.
Jeg er en av dem som har etterlyst deg, savner de "faste" vet du.
LiseTone
Stikker innom kafeen for å høre om noen har bestilt mer mat og drikke? Er det noe økologisk kjøtt her? Kan noen noe om hvor man skal få det hen?
Drkker en kaffe latte med mye fløte og sukker og minst mulig kaffe.
Har aldri likt kaffe. Kanskje derfor jeg aldri ble helt voksen?
Hei, drikker du kaffe?
Vi du ha min?
Drkker en kaffe latte med mye fløte og sukker og minst mulig kaffe.
Har aldri likt kaffe. Kanskje derfor jeg aldri ble helt voksen?
Hei, drikker du kaffe?
Vi du ha min?
sarasara
Ultra har økologisk kjøtt. Hvis du har en Centra nær deg, vil jeg tro de har det der også. For ordens skyld. Nå snakker jeg om Real Life.
Inger Johanne
Nope! Var på Ultra forleden og de hadde ikke økologosk kjøtt mer, etter at en-eller-annen hadde sluttet å lage/sende, hadde ikke i hvertfall. Får ringe Centra da?
Tar et glass vann og fire Mozart-kuler.
Tar et glass vann og fire Mozart-kuler.
sarasara
Kjøpte meg en espressokoker til 150,-!!! Funker bedre en en maskin til 5000,-
svarthyll
Økologisk kjøtt?
Mer økologisk kjøtt en fra vilt går det ikke an å få.
Anbefaler elg!!!
Rådyr, hjort, hare og skogsfugl er også spiselig.
Men rype er jeg ikke særlig glad i.
Hvor får man tak i det?
Sikkert lurt å kjenne en jeger eller kanskje flere.
Mer økologisk kjøtt en fra vilt går det ikke an å få.
Anbefaler elg!!!
Rådyr, hjort, hare og skogsfugl er også spiselig.
Men rype er jeg ikke særlig glad i.
Hvor får man tak i det?
Sikkert lurt å kjenne en jeger eller kanskje flere.
Lierdama
Det er så mye fint man kan kjøpe
Jeg har kjøpt meg ny gul bil.
En Fiat.
Den er superlekker og kostet kr 19.-.
Litt på linje med ekspresskoker?
Kanskje?
Ekspressokoker?
Finere med ekspresskoker, da går det sikkert fort
Jeg har kjøpt meg ny gul bil.
En Fiat.
Den er superlekker og kostet kr 19.-.
Litt på linje med ekspresskoker?
Kanskje?
Ekspressokoker?
Finere med ekspresskoker, da går det sikkert fort
sarasara
Høstforkjølelsen har kommet og vi er opptatt med å slanke doruller.
Får vel være glad det ikke er baconsnua.
Akkurat i dag skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke måneder med kulde og mørke. Bare tanken tapper meg for energi.
Fram med stearinlys og vedkubber til peisen. Ut å kjøpe varme gensere. Og glede seg til våren kommer. For det gjør den jo
Får vel være glad det ikke er baconsnua.
Akkurat i dag skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke måneder med kulde og mørke. Bare tanken tapper meg for energi.
Fram med stearinlys og vedkubber til peisen. Ut å kjøpe varme gensere. Og glede seg til våren kommer. For det gjør den jo
Solsikke
Begynne å bygge?? Jeg syns du nylig har bygget deg hus? hmmm... kanskje som hos meg? Hadde fått første grov skisse fra husbygger så fant jeg ut at jeg verken kunne eller ville forlate huset mine to barn tok sine første steg, tror jeg begynner å bli sentimental på mine "gamle" dager Heller ikke tanken på to ganger flytting for å komme i nytt hus
svarthyll
Neida Svarthyll har aldri bygd meg hus før jeg , har bare flytta rundt og leigd jeg og kasta bort penger på det
LiseTone
Side 12 av 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Side 12 av 22