Forumkafeen der man kan skravle i vei
+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters
Side 14 av 20
Side 14 av 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei
I dag var det de tre kaldeste minusgradene jeg har kjent i Drammen - men så oppdaget jeg at sensoren på gradestokken lå og koste seg lunt og trygt inne ei snøfonn som rekker helt opp til vinduet mitt. Opp av dyna og ut å jobbe, sa jeg, og dermed var det nær 8 kalde. Ser vi det, ja...
Inger Johanne
Er så lite trafikk her inne om dagen.
Har alle frosset til is, snødd inne, blitt overdimensjonert på OL eller dratt på vinterferie?
Har alle frosset til is, snødd inne, blitt overdimensjonert på OL eller dratt på vinterferie?
Lierdama
Personlig har jeg blitt bitt av facebookbasillen, men er innom her hver dag
Det er sol men det har vert kaldt her i natt -25
Det er sol men det har vert kaldt her i natt -25
LiseTone
Jeg har fått vennlig forespørsel på sms av en som lurer på hvorfor jeg ikke skriver for tida.Har jeg det bra? Saken er, jeg har vært travelt opptatt omtrent hele døgnet og aldri på nett. Og er for sliten til å ha det bra, men MS-en ligger lavt, tross stress.
I skrivende stund løper jeg sakte forbi PCen.
Men skal hilse fra Gustulf som skriver på en triller: "Elextrolux ergorapiodo - den nådeløse og trådløse hybelkaninutrydderen"
I skrivende stund løper jeg sakte forbi PCen.
Men skal hilse fra Gustulf som skriver på en triller: "Elextrolux ergorapiodo - den nådeløse og trådløse hybelkaninutrydderen"
Inger Johanne
det lakker og lir mot vår!
Hei alle sammen!
I dag skinner solen, og det er nesten varmegrader ute. fuglene kvitrer, og nede i gata hører jeg unger som ler og leker seg i det fine været. Nå går det sakte men sikkert mot lysere og varmere tider, og vi kan snart spa oss en lun plass på verandaen og ta med morgen kaffen ut! Det blir fint dere!
Ha en aldeles fortreffelig lørdag videre!
klem fra en våryr og lykkelig jente
I dag skinner solen, og det er nesten varmegrader ute. fuglene kvitrer, og nede i gata hører jeg unger som ler og leker seg i det fine været. Nå går det sakte men sikkert mot lysere og varmere tider, og vi kan snart spa oss en lun plass på verandaen og ta med morgen kaffen ut! Det blir fint dere!
Ha en aldeles fortreffelig lørdag videre!
klem fra en våryr og lykkelig jente
masolvan
Vårtegn i Lier:
Det har smeltet såpass mye snø på verandaen at jeg kommer borttil gelenderet og får ristet mattene igjen.
Må bare strekke meg bittelitte grann...
Har vært på kino med to 11 år gamle jenter og sett Alice i eventyrland i dag.
Filmen var i 3D - har aldri vært på sånn film før og det var en fasinerende effekt-opplevelse.
Det har smeltet såpass mye snø på verandaen at jeg kommer borttil gelenderet og får ristet mattene igjen.
Må bare strekke meg bittelitte grann...
Har vært på kino med to 11 år gamle jenter og sett Alice i eventyrland i dag.
Filmen var i 3D - har aldri vært på sånn film før og det var en fasinerende effekt-opplevelse.
Lierdama
Kafesutring
Jeg er jammen ikke i spesielt god form for tiden. Jeg vil derfor sitte litt her på kafeen å "sutre" litt. Siden jeg sitter alene ved dette bordet - så er det ikke så farlig - tenker jeg.
Noen ganger er det slik med meg at jeg ikke kjenner min egen begrensning, og slik har det vært en periode nå. Jeg har "dinglet" i vei etter jul, og dere vet sikkert hvordan dette er. Her i huset har vi alle vært syke etter tur. Først var det forkjølelse så omgangssyka.
Problemet for meg nå er at jeg kommer meg så utrolig seint. De andre i husstanden er friske for en stund siden, mens jeg går her og hangler. Vet ikke helt hva det er som feiler meg heller. Har fremdeles, etter fem år med diagnosen, vanskelig for å skjelne MSen fra annen "vanlig" sykdom.
I dag føler jeg meg litt bedre, men bare så lenge jeg sitter ganske stille i sofaen. Derfor setter jeg meg heller her på kafeen og kikker litt på folka, og tar en kaffe latte.
Noen ganger er det slik med meg at jeg ikke kjenner min egen begrensning, og slik har det vært en periode nå. Jeg har "dinglet" i vei etter jul, og dere vet sikkert hvordan dette er. Her i huset har vi alle vært syke etter tur. Først var det forkjølelse så omgangssyka.
Problemet for meg nå er at jeg kommer meg så utrolig seint. De andre i husstanden er friske for en stund siden, mens jeg går her og hangler. Vet ikke helt hva det er som feiler meg heller. Har fremdeles, etter fem år med diagnosen, vanskelig for å skjelne MSen fra annen "vanlig" sykdom.
I dag føler jeg meg litt bedre, men bare så lenge jeg sitter ganske stille i sofaen. Derfor setter jeg meg heller her på kafeen og kikker litt på folka, og tar en kaffe latte.
Julestjerne
Da er vi fler. Her var det det samme, først lang forkjølelse før jul og så omgangsyken. Og det tar så mye krefter og det tar så lang tid.
sarasara
Oooops tenkte meg ikke om - så bare at det sto kafe på overskriften på forsiden. Nei, jeg skal holde meg til den gamle kafeen heretter. Også jeg som trodde jeg var på kafe og tittet på folk - ikke rart det var folketomt - begynte å lure.
Julestjerne
Jeg surrer en del, men jeg ser jo nå at jeg plutselig er på kafeen - jeg er ikke full, og har for tiden heller ikke dobbeltsyn. Kanskje moderatorene har ordnet for meg igjen. Det er bare bra.
Julestjerne
Pytt, sann, på denne kafeen har vi innkastere som finner folk som sovner under feil bord
OK, nå er jeg tilbake igjen etter en særs inaktiv periode.
( Kanskje de færreste oppdaget at jeg var borte?)
Et nært familiemedlem har vært/ er alvorlig syk og jeg måtte stille opp og dekke et et digert hull i samfunnets helsetrøye. Det gikk litt på stumpene for meg , siden jeg hadde to dødsfall i familien rundt jul fra før av å tenke på, men nå har resten av familien fått streng beskjed om å holde seg friske og raske. Og familiemedlemmet har kommet seg over på et noe mer finmasket "helsetrøyeområde". Jeg vet det er mer enn en av medlemmene her inne som vet noe om hullene i helsetrøya, forresten.
At jeg ikke fikk attakk? Men det gjorde jeg altså ikke
OK, nå er jeg tilbake igjen etter en særs inaktiv periode.
( Kanskje de færreste oppdaget at jeg var borte?)
Et nært familiemedlem har vært/ er alvorlig syk og jeg måtte stille opp og dekke et et digert hull i samfunnets helsetrøye. Det gikk litt på stumpene for meg , siden jeg hadde to dødsfall i familien rundt jul fra før av å tenke på, men nå har resten av familien fått streng beskjed om å holde seg friske og raske. Og familiemedlemmet har kommet seg over på et noe mer finmasket "helsetrøyeområde". Jeg vet det er mer enn en av medlemmene her inne som vet noe om hullene i helsetrøya, forresten.
At jeg ikke fikk attakk? Men det gjorde jeg altså ikke
Inger Johanne
Puh endelig er du tilbake. Jeg måtte rett og slett sjekke medlemslista for å se om du i det hele tatt hadde vært innom.
Skal si det har vært mye for deg i det sist Inger Johanne. Midt oppi det hele er det jo flott at du ikke fikk et schub. Håper du går roligere tider i møte nå.
Skal si det har vært mye for deg i det sist Inger Johanne. Midt oppi det hele er det jo flott at du ikke fikk et schub. Håper du går roligere tider i møte nå.
Julestjerne
Jeg har planer om å bringe Hybelkaninen Gustulf på banen. Han pleier alltid å være så aktiv i påsken.
Inger Johanne
Godt å ha deg tilbake i forumet, Inger Johanne.
Sett deg rolig ned ved et bord her på kafèen så skal jeg løpe og hente en lettøl med marsipanlokk til deg.
Sånn, nå kan du kose deg.
(Forresten, skal det drikkes eller spises med skje?)
Sett deg rolig ned ved et bord her på kafèen så skal jeg løpe og hente en lettøl med marsipanlokk til deg.
Sånn, nå kan du kose deg.
(Forresten, skal det drikkes eller spises med skje?)
Lierdama
Jeg prøver å drikke lokket med sugerør for å få smilehull. Men det ender med at hele lokket frynser seg opp og jeg må fiske det opp fra bunnen av glasset med fingrene.
Noen som har en serviett?
Noen som har en serviett?
Inger Johanne
Jippi!!!!
Vant konkuransen i Førkveld i dag
En sjampis takk
Vant konkuransen i Førkveld i dag
En sjampis takk
LiseTone
Fekk krus, kaffe og kaffeboks sjå Førkveld nå i dag
LiseTone
Hjemme med sykt barn idag, hostekulene kommer som skulle det være en elghund i los.
Kjedelig, men vi tusler med litt småting sammen (og litt hver for oss).
Heldigvis har pasienten foreslått at vi skal spille bingo ennå...
Å spille bingo er nemlig noe av det kjedeligste jeg vet og nekter å gjøre det utenom sykdom.
Passer på å kikke innom kafèen her mens hun leser litt.
Så fint at betjeningen har fått ut bord og stoler så man kan ta seg en pause ute i den flotte vårsola.
Takk, jeg vil gjerne ha en enkel kopp svart kaffe.
Kjedelig, men vi tusler med litt småting sammen (og litt hver for oss).
Heldigvis har pasienten foreslått at vi skal spille bingo ennå...
Å spille bingo er nemlig noe av det kjedeligste jeg vet og nekter å gjøre det utenom sykdom.
Passer på å kikke innom kafèen her mens hun leser litt.
Så fint at betjeningen har fått ut bord og stoler så man kan ta seg en pause ute i den flotte vårsola.
Takk, jeg vil gjerne ha en enkel kopp svart kaffe.
Lierdama
våryr med bryllupsnerver
Hei alle sammen!
Det er lenge siden jeg har stukket innom kafeen, men i dag er jeg så skravlesjuk at jeg nesten forgår! Her oppe i østerdalen har vårtegnene begynt å melde seg, vi har hatt fint vær med sol i dagesvis nå, og fuglene kvitrer omkapp i trærne. I dag fant vi også fram utemøblementet vårt!
Om ei knapp uke drar vi til amsterdam for å gifte oss!! Men du verden så mye styr det ble for å få kjolen til å passe!!! når man har litt str. på frontstellet er det ikke bare bare å få en stroppeløs kjole til å sitte fint over puppene!! Men, det ordner seg nok! Bra jeg har en mamma som er flink tl å sy! Ellers nesten bare gleder jeg meg. Sliter jo, som så mange andre her inne, med fatigue. Så jeg er spent på hvordan det skal gå med ei hel helg med slekt og venner i storbyen. Regner det meste løser seg, vi skal jo bare kose oss!!!
Huff, jeg har jo helt glemt å bestille! Tar en enkel kaffekopp uten melk jeg..... tenker på den kjolen jeg helst skal inn i.....
Må skynde meg å drikke opp den kaffen og løpe videre.... skal til mamma og prøve kjole for nte gang!! ha det bra så lenge
Det er lenge siden jeg har stukket innom kafeen, men i dag er jeg så skravlesjuk at jeg nesten forgår! Her oppe i østerdalen har vårtegnene begynt å melde seg, vi har hatt fint vær med sol i dagesvis nå, og fuglene kvitrer omkapp i trærne. I dag fant vi også fram utemøblementet vårt!
Om ei knapp uke drar vi til amsterdam for å gifte oss!! Men du verden så mye styr det ble for å få kjolen til å passe!!! når man har litt str. på frontstellet er det ikke bare bare å få en stroppeløs kjole til å sitte fint over puppene!! Men, det ordner seg nok! Bra jeg har en mamma som er flink tl å sy! Ellers nesten bare gleder jeg meg. Sliter jo, som så mange andre her inne, med fatigue. Så jeg er spent på hvordan det skal gå med ei hel helg med slekt og venner i storbyen. Regner det meste løser seg, vi skal jo bare kose oss!!!
Huff, jeg har jo helt glemt å bestille! Tar en enkel kaffekopp uten melk jeg..... tenker på den kjolen jeg helst skal inn i.....
Må skynde meg å drikke opp den kaffen og løpe videre.... skal til mamma og prøve kjole for nte gang!! ha det bra så lenge
masolvan
Hurra for utemøbler og vårtegn i dalom også, men aller mest hurra for kjærligheten som skal feires med et nytt ekteskap!!
Lykke til med kjolen, det går nok greit.
Skulle den skli ned så behøver du ikke ta det så tungt: det er helt sikkert noen mannfolk der som garantert blir fornøyd...
Ønsker deg god tur og en minnerik helg.
Ta vare på deg selv, legg inn pauser for avslapning (også) og husk gode sko.
Lykke til med kjolen, det går nok greit.
Skulle den skli ned så behøver du ikke ta det så tungt: det er helt sikkert noen mannfolk der som garantert blir fornøyd...
Ønsker deg god tur og en minnerik helg.
Ta vare på deg selv, legg inn pauser for avslapning (også) og husk gode sko.
Lierdama
Side 14 av 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Side 14 av 20