UP!!!!!!!!
+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters
Side 10 av 22
Side 10 av 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Re: UP!!!!!!!!
Jeg kjøpte fire drikkeflasker i rustfritt stål hos www.kleankanteen.com og kjøpte topper i rustfritt stål i tillegg. Dette er en amerikansk nettbutikk, og ihvrtfall jeg som kjøpte så mye måtte betale både toll og mva:( Gode kvalitets flasker:)
svarthyll
Heftig lørdag!!!
1. Tung trening på treningssenteret.
2. Gikk kort tur alene
3. Solte meg 10-15 min. på terassen.
4. Syklet meg en tur.
5. Litt tv
6. Litt lenger tur sammen med fruen
Til slutt...Så elsket vi på matta som ville dyr
Helt til dagen gryr
Det er et herlig eventyr
For vakre unge mennesker
1. Tung trening på treningssenteret.
2. Gikk kort tur alene
3. Solte meg 10-15 min. på terassen.
4. Syklet meg en tur.
5. Litt tv
6. Litt lenger tur sammen med fruen
Til slutt...Så elsket vi på matta som ville dyr
Helt til dagen gryr
Det er et herlig eventyr
For vakre unge mennesker
svarthyll
.... på jakt etter en venn
de kanskje aldri ser igjen...
Dæven! Det er lenge siden jeg har hørt den plata! Har akkurat hatt en musikalsk mimrestund med en gammel KJØTTplate, lillegutt syntes den var kjempebra, unntatt "jeg vil bli som Jesus", da begynte han nesten å grine, og sa klagende "jeg liker ikke sånne Jesus-sanger"... Don't ask me why...
de kanskje aldri ser igjen...
Dæven! Det er lenge siden jeg har hørt den plata! Har akkurat hatt en musikalsk mimrestund med en gammel KJØTTplate, lillegutt syntes den var kjempebra, unntatt "jeg vil bli som Jesus", da begynte han nesten å grine, og sa klagende "jeg liker ikke sånne Jesus-sanger"... Don't ask me why...
Nanna
Jeg "målbandt" mange ved å kunne synge hele den sangen "kanon dritings" i russetiden
svarthyll
Så stille det var her da?
Svarthyll, kan du synge en annen sang også?
Ellers er jeg blitt så glad i kor, mannskor
Kan jeg få en skive sylteagurk og et mannskor?
Svarthyll, kan du synge en annen sang også?
Ellers er jeg blitt så glad i kor, mannskor
Kan jeg få en skive sylteagurk og et mannskor?
sarasara
Da må vi bakerst i kroken hvor vi har gjemt "sylte"agurken... men vi har den Hovedspesaliteten på UP!!!!!!!!! på agurksiden er "sur" agurk.... Mulig vi laget den her i norge lenge før "nora" begynte med edikken sin... og den er mye bedre og sunnere
svarthyll
Tusen takk, den som ikke griner nå,
med Nocturne og sur agurk,
eier ikke følelser
med Nocturne og sur agurk,
eier ikke følelser
sarasara
Ute skinner solen og hagen blomstrer... mye jordbær og andre bær på gang... og Svarthyll er snart på veg ut døra og ut av landet for to mnd.... ikke mange jordbær igjen til meg når jeg kommer tilbake, men mye fint vær og lite svineinfluensa, fryktelig mye god frukt og grønnsaker får jeg med meg. Forhåpentligvis passer dere på UP!!!!!!!!! og holder tråden langt oppe og mange besøkende og innlegg Heldigvis slipper jeg Gardermoen denne gangen
svarthyll
Hmmm.... du fikk jo et kort, som du fortsatt har hengende på veggen din Takk for det, turen blir sikkert fin, mye pga at det tar bare tre minutter å kjøre hjemmefra til innsjekk og jeg slipper å se koffertene før etter 5 timer i fly og før VIP personalet kommer og gir dem til oss. Jeg liker godt å bli hentet i VIP bilen ved flyet og kjørt til vip ankomst stue, uten kø men med brus og sjokolade... det er noe for dere damene..... honey
svarthyll
Ikke for å være kjip altså Sorthe, men "ekspertene" venter først det store angrepet av svineinfluensa utpå høsten/vinteren. Så hvis du ikke har tenkt deg på en veeeldig lang ferie, skal du nok rekke det, du og...
Nanna
Ikke for å være kjip altså, men jeg er ikke redd svine influensa... "Et sted hvor svineinfluensa ikke er" var bare et stikkord for å finne frem til kiev. Jeg kunne like gjerne ha sagt " et sted hvor paven ikke bor".... like dårlig stikkord det
svarthyll
Ahh, nøff nøff, jeg skjønner. (Jeg er redd for svineinfluensa, kanskje jeg kommer til å isolere meg på fjellet, hvis det blir en heftig epidemi...). Nei, nå venter bingen, nattinattnøffnøff!
Nanna
Jada.... Jeg er ikke så tøff at jeg ikke blir redd svineinfluensa da, men det var liksom ikke det som var poenget i stikkordet denne gangen. Det værste hadde nok vært å blitt smittet der borte.... bedre her hjemme da. og jeg fikk med meg at den kommer til høsten;) Nattnatt Nøffi
svarthyll
Men hvor ble det av fugle-influensaen da?
Er faren over?
Tamifluen var gått av på dato så nå må det hamstres
Igjen
Jeg går ut i fra at det går bra, inntil det motsatte er bevist.
Enhver journalist kan kalle hvem som helst for ekspert og spå om hva som helst.
God sommer til deg Svarthyll!
Er faren over?
Tamifluen var gått av på dato så nå må det hamstres
Igjen
Jeg går ut i fra at det går bra, inntil det motsatte er bevist.
Enhver journalist kan kalle hvem som helst for ekspert og spå om hva som helst.
God sommer til deg Svarthyll!
sarasara
Side 10 av 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Side 10 av 22