Forumkafeen der man kan skravle i vei
+19
Edle
Marihøne
Hilde
beate
BeCe
Moostar
Nanna
Lierdama
svarthyll
LiseTone
Julestjerne
Melles
sarasara
porscha
Milla
Trippel
tigern
Solsikke
Inger Johanne
23 posters
Side 7 av 20
Side 7 av 20 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20
Re: Forumkafeen der man kan skravle i vei
Så bra - det er så god følelse når det går bra for barna våre. Vi er jo så utrolig sårbare når det gjelder dem - ikke sant?
Julestjerne
DET er vi. På godt og vondt.
Jeg husker enda da klassen til min yngste hadde kabaret-forestilling på skolen og hun - uten at jeg visste det på forhånd - sang en helt nydelig solo. Jeg hadde så lyst til å reise meg og peke på meg og henne når de klappet. Vanvittig stolt!
Og- Lierdama, vi er nok flere som har fulgt med på at gutten din hadde eksamen, selv om vi ikke spurte.
Jeg husker enda da klassen til min yngste hadde kabaret-forestilling på skolen og hun - uten at jeg visste det på forhånd - sang en helt nydelig solo. Jeg hadde så lyst til å reise meg og peke på meg og henne når de klappet. Vanvittig stolt!
Og- Lierdama, vi er nok flere som har fulgt med på at gutten din hadde eksamen, selv om vi ikke spurte.
Inger Johanne
Her jeg sitter med salt på fotvortene mine - bestemmer jeg meg for å "humpe" ned på kafeen for å ta en kaffi. Prøver å slanke meg litt, så det blir ingen kake.
Jo, kanskje jeg kunne få en bit av den Nanna har bakt, med Stevia, selv om den var vond. Kanskje det hjelper på søthungeren.
Jo, kanskje jeg kunne få en bit av den Nanna har bakt, med Stevia, selv om den var vond. Kanskje det hjelper på søthungeren.
Julestjerne
Bare hold føttene godt plantet på gulvet så du ikke få salt i kaffen, Julestjerne.
Salt i kaffen er forfryktelig (forferdelig + fryktelig = forfryktelig).
Barna hadde salt-i-kaffekoppen-til-mor-når-hun-ikke-så-det som hobby en periode.
De holdt opp da de skjønte at det var en risikosport...
Man bøller ikke med kaffen min ustraffet nemlig, da blir jeg ikke god å ha med å gjøre
Salt i kaffen er forfryktelig (forferdelig + fryktelig = forfryktelig).
Barna hadde salt-i-kaffekoppen-til-mor-når-hun-ikke-så-det som hobby en periode.
De holdt opp da de skjønte at det var en risikosport...
Man bøller ikke med kaffen min ustraffet nemlig, da blir jeg ikke god å ha med å gjøre
Lierdama
Her var det tomt! Men jeg ser der borte at det er kaffe på kannen, bare å forsyne seg og putte penger i den boksen der.
Det er vel det som er meningen med den boksen?
Har vært oppe over en time allerede, så da tenkte jeg kanskje å være litt sosial... niks, her var det ingen.
Der ligger det i hvert fall ei avis, jeg får bla litt i den da...
Det er vel det som er meningen med den boksen?
Har vært oppe over en time allerede, så da tenkte jeg kanskje å være litt sosial... niks, her var det ingen.
Der ligger det i hvert fall ei avis, jeg får bla litt i den da...
Melles
Det var da noe til morgenfugl....!
Hva gjør du når du er (alene) våken i en nattstille verden?
Er vel ikke så mange andre som er oppe på den tiden av døgnet?
Hva gjør du når du er (alene) våken i en nattstille verden?
Er vel ikke så mange andre som er oppe på den tiden av døgnet?
Lierdama
Tja, si det... Lager kort! Så grei hobby, for jeg bruker ikke mange krefter på den.
Så har jeg radioen på. Kaffekoppen i nærheten er viktig.
Må snart på sofaen om jeg skal holde ut, tror jeg. Fatiguen siger på og kroppen hyler...
Så har jeg radioen på. Kaffekoppen i nærheten er viktig.
Må snart på sofaen om jeg skal holde ut, tror jeg. Fatiguen siger på og kroppen hyler...
Melles
Fotvortene er noen skikkelige "hardhauser." Salt hjalp ikke noe - så nå er det over på banan.
Jeg sitter her med en helnøtt, og tar gjerne en kaffe også, selv om det er sent.
Slankekuren er over for denne gang - vekt tap 0 kg.
Jeg sitter her med en helnøtt, og tar gjerne en kaffe også, selv om det er sent.
Slankekuren er over for denne gang - vekt tap 0 kg.
Julestjerne
Kanskje er det ikke vorter du har, men sånne ting som gror ut som hard hud? Har glemt hva det heter, men mor har hatt det, måtte fjernes av lege og jeg har en jeg har arvet ette mor tror jeg, ettersom hun hadde det og jeg ser på den og snakker til den, og prøver å få den til å bare bli borte. Fortrengning kalles det
Bananer er bare til å skli på, vær forsiktig
Den myke delen på et "blad" av helt ekte ananas er vorte-borte-middel sier de. Har aldri prøvd selv...
Så er det tre ganger grisesvor smøres på vorten, ta deg ti minutter mellom hver gang. Så knytter man en ulltråd rundt vorten og graver tråden ned et sted du ikke vet om, Dette må man visst ha hjelp til ser jeg Da blir vorten borte.
Da jeg hadde vorte på haken så gikk jeg til en stor salong og fikk mye ansiktspleie, var ung og skulle ha bort vorta. Etter mange timer og ansiktsbehandlinger tok sjefen bort vorta. Hm.
Banana split til meg.
Dobbel sjokolade. Ikke jordbær.
Bananer er bare til å skli på, vær forsiktig
Den myke delen på et "blad" av helt ekte ananas er vorte-borte-middel sier de. Har aldri prøvd selv...
Så er det tre ganger grisesvor smøres på vorten, ta deg ti minutter mellom hver gang. Så knytter man en ulltråd rundt vorten og graver tråden ned et sted du ikke vet om, Dette må man visst ha hjelp til ser jeg Da blir vorten borte.
Da jeg hadde vorte på haken så gikk jeg til en stor salong og fikk mye ansiktspleie, var ung og skulle ha bort vorta. Etter mange timer og ansiktsbehandlinger tok sjefen bort vorta. Hm.
Banana split til meg.
Dobbel sjokolade. Ikke jordbær.
sarasara
Okey da... Så får jeg innrømme at jeg har brukt andre ting enn apotekmidler for vorter og slik at jeg ikke ender opp som "hun som sa du bare skulle klippe den bort"
Mormoren til en venninne av meg ga følgende tips til en vanlig vorte jeg hadde på fingeren(etter jeg hadde prøvd både apotek, bananskall, kålblad og groblad) :
Ta en frossen grønn ert. Rull den på vorten 7 ganger i sirkel mot høyre (ikke venstre , hører dere!!!?hehe). Grav så ned erten i hagen din eller andre steder - og når erten er råtten er vorta borte.
Jeg gjorde dette og gravde aldri opp erten for å se om den var råtten, MEN: vorta ble borte etter et par uker. Veeeldig mystisk
Mormoren til en venninne av meg ga følgende tips til en vanlig vorte jeg hadde på fingeren(etter jeg hadde prøvd både apotek, bananskall, kålblad og groblad) :
Ta en frossen grønn ert. Rull den på vorten 7 ganger i sirkel mot høyre (ikke venstre , hører dere!!!?hehe). Grav så ned erten i hagen din eller andre steder - og når erten er råtten er vorta borte.
Jeg gjorde dette og gravde aldri opp erten for å se om den var råtten, MEN: vorta ble borte etter et par uker. Veeeldig mystisk
Moostar
og mens jeg likevel er her,- selger dere Sol-Is ! Sånn god gammeldags på pinne ? Tar gjerne en sånn jeg
Moostar
Bare en liten triviell vorte-ting; vorter, (sikkert også fotvorter...), blir forårsaket av et virus. Så de kan faktisk godt gå fra å være helt horrible til fullstendig borte, i løpet av noen få dager. Så muligheten for at dette skjer, når man bare er så drittlei, at man prøver alle mulige mystiske kjerringråd, er ikke helt fraværende. Jeg kan jo ikke vise til noen statistikk, så jeg kan ikke f.eks. sammenligne det med risikoen for å få MS, det kunne jo ellers vært litt interessant...
Sol-is er SUPERgodt! Jeg bare elsker kombinasjonen av vaniljeis, solbærsyltetøy og melkesjokolade. Mmmm...
Sol-is er SUPERgodt! Jeg bare elsker kombinasjonen av vaniljeis, solbærsyltetøy og melkesjokolade. Mmmm...
Nanna
Hurra for deg som fyller ditt år
Det er din dag i dag
Happy birthday to you
I skogen skulle være fest hos Bamsefar i lia
HippHippHuraaaaaa
Det er din dag i dag
Happy birthday to you
I skogen skulle være fest hos Bamsefar i lia
HippHippHuraaaaaa
Moostar
Bukke nikke neie - snu deg omkring......... GRATULERER!!!!!!!!!
Jeg har ikke så flotte smilefjes som de SOLSIKKE har - kjenner misunnelsen river og sliter i meg pga dem.
Jeg har ikke så flotte smilefjes som de SOLSIKKE har - kjenner misunnelsen river og sliter i meg pga dem.
Julestjerne
Jeg kommer innom i bursdagsselskap helt ubedt
Gratulerer så mye med dagen!
"Alder er ikke viktig, med mindre man er en ost..."
Gratulerer så mye med dagen!
"Alder er ikke viktig, med mindre man er en ost..."
Melles
Alle er bedt i bursdager her inne! Og jeg ser bartender'n har lagen en gigantisk lettøl med marsipanlokk, det var vel jenta si, det.
Inger Johanne
Så bra at festen ikke er ferdig ennå, seiglivet festfolk her inne.
Da kan jo vi som ikke var på kafèen på selveste dagen ta del i feiringen også.
Grattis med gårsdagen Inger Johanne.
Se der'a, jammen er det ikke igjen lettøl med marsipanlokk også, så da tar jeg litt (heter det slurk eller stykke?)
Da kan jo vi som ikke var på kafèen på selveste dagen ta del i feiringen også.
Grattis med gårsdagen Inger Johanne.
Se der'a, jammen er det ikke igjen lettøl med marsipanlokk også, så da tar jeg litt (heter det slurk eller stykke?)
Lierdama
Interessant smak av uvant sammensetning.
Tror jeg tar en jafs til, takk.
Tror jeg tar en jafs til, takk.
Lierdama
Akkurat nå ønsker jeg meg ISTE, ISKAFFE - ja i det hele tatt alt som har med IS å gjøre. Har kommet frem til at jeg elsker kulde.
Men, det kan jo forandre seg.
Men, det kan jo forandre seg.
Julestjerne
Side 7 av 20 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20
Side 7 av 20