Er bare litt prate syk!!
4 posters
Side 1 av 1
Er bare litt prate syk!!
Heisann,er ny her,fikk diagnosen for en mnd siden, venter enda på svar fra siste mr-med kontrastvæske
men regner med legen ringer i morgen,da er det vel å finne ut hvilken medisin jeg skal ha som gjenstår? blir godt å komme i gang med noe bremsemedisin..
ha en flott kveld alle sammen.
bare å skrive i innboksen visst noen har lyst;-)
men regner med legen ringer i morgen,da er det vel å finne ut hvilken medisin jeg skal ha som gjenstår? blir godt å komme i gang med noe bremsemedisin..
ha en flott kveld alle sammen.
bare å skrive i innboksen visst noen har lyst;-)
ingusplingus
Re: Er bare litt prate syk!!
Velkommen hit. Av og til er det litt stille her inne, særlig om sommeren. Jeg håper du finner ting av interesse her. Som du ser har vi til og med egen avdeling for rein "skravling" uten MS-relevans, om du plir veldig pratesyk.
La oss få høre hvordan det ble med medisin, da!
La oss få høre hvordan det ble med medisin, da!
Inger Johanne
Også helt ny...
Heisann!
Jeg er også helt fersk med diagnose!
Den er ikke satt enda, men fikk tlf fra lege med svar på spinalprøven, så skal inn til samtaletime i august og da settes vel diagnosen!
Har mest sannsynlig hatt denne sjuka i nesten 10 år, før eg flytta til ny plass og fikk problemer med et øye og dermed havna i trommelen der de fant typiske tegn for ms...
Skal vel i gang med medisiner ganske fortløpende, tenker eg.
Jeg er også helt fersk med diagnose!
Den er ikke satt enda, men fikk tlf fra lege med svar på spinalprøven, så skal inn til samtaletime i august og da settes vel diagnosen!
Har mest sannsynlig hatt denne sjuka i nesten 10 år, før eg flytta til ny plass og fikk problemer med et øye og dermed havna i trommelen der de fant typiske tegn for ms...
Skal vel i gang med medisiner ganske fortløpende, tenker eg.
Torunn
Re: Er bare litt prate syk!!
Hei ingusplingus (herlig nickname du har!)
Velkommen på forumet.
Gleder meg til å lese mer fra deg.
Velkommen på forumet.
Gleder meg til å lese mer fra deg.
Lierdama
Similar topics
» Prøve-poste-tråden
» Så mye mer enn bare MS
» UP!!!!!!!!
» Bare noen tanker..
» Har vi ikkje bruk for forumet lenger?
» Så mye mer enn bare MS