sol spør om tysabri og leververdier
4 posters
Side 1 av 1
sol spør om tysabri og leververdier
Jeg har fått 2 doser med tysabri ,og nå har leververdiene økt , er det noen andre som har opplevd det ? er litt redd feg må slutte med tysabri p.g.a det
sol
Re: sol spør om tysabri og leververdier
Økte leververdier er et tegn på at leveren er belastet, men det betyr ikke nødvendigvis at det er fare på ferde. Det spørs hvor høye de er, tror jeg. Om du må slutte, er det bare legene som har tilgang til journalen din som kan si noe om.
Tysabri er jo slett ikke noe "sukkertøy", men en medisin som belaster kroppen. Men er folk plaget nok av MS-en sin, så må en vurdere hva som er verst for kroppen, MS eller medisinen.
Tysabri er jo slett ikke noe "sukkertøy", men en medisin som belaster kroppen. Men er folk plaget nok av MS-en sin, så må en vurdere hva som er verst for kroppen, MS eller medisinen.
Inger Johanne
Enig med IJ at en må vurdere hva som er best/verst, det var derfor jeg sluttet med Copaxone.
De vil vel ikke gi deg mer Tysabri hvis verdiene blir for høye.
Vi må jo stole på legene (selv om det med medieoppslagene de siste dagene gjør det litt vanskelig...)
Har du god effekt av medisinen, sol?
Håper det.
Lykke til.
De vil vel ikke gi deg mer Tysabri hvis verdiene blir for høye.
Vi må jo stole på legene (selv om det med medieoppslagene de siste dagene gjør det litt vanskelig...)
Har du god effekt av medisinen, sol?
Håper det.
Lykke til.
Lierdama
En kan ikke si noe om effekten når en bare har fått det 2 ganger.
LiseTone
sol
Jeg har bare hatt 2 behandlinger med tysabri, skal ha den 3 i neste uke, vanskelig å vite om den har effekt , men følte meg i veldig bra form etter den første ,ikke så veldig bra etter den andre , men det kan no kanskje være tilfeldighet. Det var etter den andre dosen leververdiene hadde steget , legen sa jeg måtte sjekke igjen to uker etter, og det var da den hadde stegen mere. Han nevnte noe om jeg kunne få leverbeskyttende ? kjenner jeg er litt skeptisktil at leververdiene har steget Da jeg gikk på rebif steg dem også rett før jeg sluttet , måtte slutte fordi jeg hadde dannet antistoffer .
sol
sol
Leververdiene har gått opp og ned ,legene sier det er ingen fare for den er ikke så veldig høy. Har nå fått tysabri 6 ganger og kjenner formen er stigende , er glad jeg får denne medisinen
sol
Similar topics
» Fra Copaxone til tysabri.
» Behandling - Tysabri
» Erfaringer med å ta MR
» Immunmodulerende behandling - Copaxone
» Tysabri, trening og "ør i skallen"
» Behandling - Tysabri
» Erfaringer med å ta MR
» Immunmodulerende behandling - Copaxone
» Tysabri, trening og "ør i skallen"
Side 1 av 1