MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vil du være med?

+3
LiseTone
Julestjerne
Trippel
7 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  Trippel Fre 3 Sep 2010 - 18:45

Nå tar jeg en tur til Korfu. Typisk at det nå er meldt godt vær her hjemme, men jeg håper badetemperaturene er bedre der nede.

Jeg har dobbeltrom og to seter på flyet, så om det er noen som vil ha mere varme er det bare å møte opp på Gardemoen om noen timer.

Hei så lenge. drunken sunny cheers
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  LiseTone Fre 3 Sep 2010 - 18:54

God tur Trippel sunny
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  Trippel Lør 11 Sep 2010 - 17:27

Det ble en kjempetur, men veldig slitsomt. Årsaken var for det meste at StarTour har så utrolig dårlige flytider. Midt på natten må en stakkar kreke seg av gårde. Jeg kom hjem i dag tidlig, men jeg begynte å reise i går morges klokken 09.30! Da ble jeg hentet på hoellet jeg har bodd på i seks dager. Så var det å innstallere seg på et nytt hotelll for noen timer. Ble så hentet klokken 02.00 i natt, landet på Gardemoen halv syv og var hjemme klokken halv ti.

Men det var flott av StarTour å leie leilighet til oss ved flyplassen. Utsjekking er jo klokken tolv og når flyet ikke går før kvart over 4 om natten, blir det mange timer å rusle gatelangs. I stedet fikk jeg et deilig dobbeltrom med en svær seng hvor jeg kunne slenge meg ne´på en stund.

Deilig å kjenne solen igjen, så reisen var vel vært strabasene.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  sarasara Søn 12 Sep 2010 - 18:33

Velkommen hjem igjen.
Very Happy Man vet jo aldri hvor i verden du til enhver tid befinner deg Very Happy
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  Trippel Søn 12 Sep 2010 - 21:50

Hei og takk, Sarasara. Nei, hvor haren hopper.......? Jeg følger sola og varmen så langt helsa og økonomien holder. sunny sunny sunny sunny sunny
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Vil du være med? - Page 2 Empty Re: Vil du være med?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet