MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

+2
benedicte
Melles
6 posters

Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Fre 10 Jul 2009 - 23:46

Er dette lov, mon tro?

Ikke meningen å reklamere for meg selv, men tenkte at noen har lyst på en helt annen tråd
bare for å se, kanskje lese noen linjer.

Meningen min her er å se, kanskje gir det deg noe, kanskje ikke, kanskje du liker det, kanskje du synes at det der er noe tull....
Vet ikke jeg, men fortell hvilken opplevelse du hadde av å se.

Det dreier seg om kortene mine. Jeg har laget mange, lenge. Har dere lyst til å se, så ligger mange i bloggen min.
Kanskje har noen en mening jeg kan ta med meg, eller en ide...


http://ellenibakken.blogspot.com

Embarassed Embarassed Question Laughing flower
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  benedicte Fre 10 Jul 2009 - 23:50

Så flott kort da! Likte ALLER best nr 7.. kjempe stilig.. Er det stempel på høyre siden?
Jeg også prøver å lage litt kort, har ikke noe særlig utstyr men "man tager det man haver" eller hva?? Smile
Det er kjempe koselig å få ett flott egenlaget kort! Very Happy

benedicte


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Trippel Lør 11 Jul 2009 - 3:41

Tusen takk for titten! Jeg synes kortet med svalene som flyr mot lysningen på himmelen var vakkert. Jeg synes også kortet med gyngestolen gav meg en deilig fred. I love you


Sist endret av Trippel den Lør 11 Jul 2009 - 11:13, endret 1 gang
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Lør 11 Jul 2009 - 8:10

benedicte skrev:Så flott kort da! Likte ALLER best nr 7.. kjempe stilig.. Er det stempel på høyre siden?
Jeg også prøver å lage litt kort, har ikke noe særlig utstyr men "man tager det man haver" eller hva?? Smile
Det er kjempe koselig å få ett flott egenlaget kort! Very Happy

Det på høyresiden er stempel, ja Very Happy Jeg startet med "ingenting" av utstyr, men det eter på seg. Embarassed Embarassed
Mye kan kjøpes brukt, så det er penger å spare om man er på forum som handler om papir og sånt. For det er ingen spesielt billig hobby. "Må bare ha det..."
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Inger Johanne Lør 11 Jul 2009 - 9:29

Klart det er lov å reklamere for egen blogg. Vi har til og med en tråd bare til det.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  benedicte Man 13 Jul 2009 - 21:38

Melles skrev:
benedicte skrev:Så flott kort da! Likte ALLER best nr 7.. kjempe stilig.. Er det stempel på høyre siden?
Jeg også prøver å lage litt kort, har ikke noe særlig utstyr men "man tager det man haver" eller hva?? Smile
Det er kjempe koselig å få ett flott egenlaget kort! Very Happy

Det på høyresiden er stempel, ja Very Happy Jeg startet med "ingenting" av utstyr, men det eter på seg. Embarassed Embarassed
Mye kan kjøpes brukt, så det er penger å spare om man er på forum som handler om papir og sånt. For det er ingen spesielt billig hobby. "Må bare ha det..."

da var det ett flott stempel! Synes det var kjempe stilig! Har kjøpte meg mye på Salg på Panduro... så jeg har sikkert 10 stempler med julemotiv.. he he he.. Smile
Det blir nok bare mer og mer med tiden ja! Akkurat nå ønsker jeg meg aller mest en Quickutz! lenge til bursdag dessverre.... Sad Razz

benedicte


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Lierdama Man 13 Jul 2009 - 22:16

Flotte kort!
Er så imponert over kortene dine, Melles (og misunnelig...)
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Julestjerne Tir 14 Jul 2009 - 0:51

Ikke vet jeg, men jeg har prøvd mange ganger å komme inn på bloggen din, men jeg kommer ikke inn.

Noen som vet hva det kan komme av? Ville gjerne se de flotte kortene jeg også. Very Happy
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Lør 18 Jul 2009 - 8:48

Det var litt pussig, for jeg har ikke fått beskjed om at andre ikke har kommet inn...
Aner ikke hva det kan komme av jeg, nei! scratch
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Trippel Lør 18 Jul 2009 - 14:22

Hei Melles
Tror jeg vet hva feilen er. Du har en såkalt Cockies-blokkering påslått. For å komme forbi denne (dette blir da kun for denne siden) kan du gjøre følgende.

1.Høyreklikk på adresselinjen her (Helt øverst på siden)og klikk på "kopier".

2. Gå så til Verktøy (høyt oppe på siden på siden)

3. Klikk på "Alternativer for Internet".

4. Åpne fanen "Personvern"

5. Klikk på "Områder"

6. Lim inn adressen du kopierte.

7. Klikk på "Tillat".
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Søn 26 Jul 2009 - 11:58

Har oppdatert bloggen i dag, så stikk gjerne innom og se! Very Happy

http://ellenibakken.blogspot.com
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  benedicte Søn 26 Jul 2009 - 13:10

Melles skrev:Har oppdatert bloggen i dag, så stikk gjerne innom og se! Very Happy

http://ellenibakken.blogspot.com

hvis du har fått deg noen nye "rare" følgere, så er en av de meg! Smile

benedicte


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Man 10 Aug 2009 - 10:11

Hei dere!
Jeg har lagt inn noen nye i bloggen om noen trenger bittelitt underholdning i dag Very Happy Very Happy Very Happy

Velkommen inn! flower

http://ellenibakken.blogspot.com
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Fre 4 Sep 2009 - 13:47

Koble av med å besøke bloggen min om du har lyst.
Kanskje, helt sikkert, er det noen du ikke har sett før for jeg lager kun ett av hvert og kopierer ingen...

http://ellenibakken.blogspot.com

Velkommen inn! sunny
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Man 21 Sep 2009 - 11:18

Da er bloggen oppdatert igjen, om noen har lyst til å se! Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Icon_flower Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Icon_flower





http://ellenibakken.blogspot.com
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Søn 28 Mar 2010 - 12:07

Hjelpes! Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Fresse Et halvt år siden jeg var innom denne tråden...

Meeeen, bloggen er oppdatert mange ganger siden da! Stikk innom å se om du vil Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Icon_cheers
Man kan jo bruke den som litt påskeunderholdning... Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Icon_basketball


http://ellenibakken.blogspot.com
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Tir 18 Mai 2010 - 7:48

Lyst til å se hva jeg kobler ut med?
Stikk innom bloggen Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Icon_biggrin


http://ellenibakken.blogspot.com
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Melles Ons 22 Des 2010 - 14:38

Mange julekort i bloggen nå, som du kan late som er min julehilsen til akkurat deg! santa
Nesten ingen julekort er igjen her, mange er solgt, noen er gitt bort...

Lager masse, og digger det! En flott hobby! rendeer
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang... Empty Re: Noe å se på, trenger ikke bruke hodet en gang...

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet