MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

+17
benedicte
beate
Julestjerne
solhaug
sarasara
Moostar
Melles
fia
tigern
Milla
efton
LiseTone
MereteAH
Lierdama
Trippel
Nanna
Inger Johanne
21 posters

Side 2 av 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Lierdama Fre 11 Sep 2009 - 15:29

Jeg ønsket meg en slik for noen år tilbake og jammen imøtekom julenissen (med hjelp av gubben) ønsket mitt det året.
(Merkelig, men hver gang jeg har bare har ymtet frampå om noe treningsgreier da tar det aldri lang tid før utstyret er i hus... Jada: gubben har vært svoren til trening mye lenger enn meg, han er overlykkelig for alt som kan øke lysten min til å trene.)

Men tilbake til stepper'n.
Meget effektiv.
Kan kombineres både med musikk og dagsrevyen.
Har ikke brukt den så mye i det siste siden jeg liker å gå ute
Men mens ungene var små kunne det være vanskeligere å stikke fra dem, kunne trene også etter at de var i seng.
De strikkene til armene har jeg aldri helt fått dreisen på, men legger og lår kjenner steppingen godt.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Moostar Fre 11 Sep 2009 - 16:14

hehehe... den stepper´n minner meg om alle de årene (i hine håre dager) da jeg var ukronet dronning mht innkjøp av trimapparater på TV-Shop. Tror de kjente meg med fornavn , jeg Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol
Step, magerulle, manualer, et helt trimgymtreningssenter-apparat med 15 forskjellige muskelbruksområder, trim-ball, strikker, Elektrostimulator, matte, Thighmaster, Tummymaster, osv,etc- jeg har ikke master i trim, bare batchelor i innkjøp !!!! Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_bounce Skulle nesten tro kroppen min så ut som Madonna,Kylie og ElleMcPherson til sammen. Men aldri har vel noe samlet så mye støv som nettopp disse gjenstandene - solgte dem alle ganske fortløpende og gikk til innkjøp av en spinningsykkel fra SATS. Den kosta høgg, men jeg var da rimelig flink til å bruke den - periodisk - innimellom - noen ganger. Da jeg flytta nå sist gikk den også på finn.no, har ikke orket så mye trim siden jeg fikk ms.

Og det jeg orker vil jeg helst gjøre ute i hagen eller naturen.Men skulle ha trent litt mer på dette med muskelstyrke,ja Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_redface
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Treningssykkel

Poste  Inger Johanne Fre 11 Sep 2009 - 16:59

Jeg har fått meg ny treningssykkel. Altså et sånt apparat som man sitter inne og trår rundt på.

Jeg har skrytt av treningssykkelen min før. Før hadde jeg mye spasmer i fotsålene, og da kunne jeg likevel trene uten å trå ned. Dessuten er den kjekk å ha når det er glatt, dårlig vær eller andre grunner til at en ikke kan gå ut. Dessuten, ved svært dårlig form, er det mindre "pes" når en slipper å kle på seg, og lettere å tørre når det er kort vei til stolen hvis beina ikke vil etter et par minutter.

Men den tar sånn plass! Nå har jeg kjøpt meg en ny på "enklere liv". Den er uten sete og styre, men med regulerbar motstand og display. Den kan skyves under eller bak møbler. Ulempen er at en må sitte oppå bordet for å komme høyt nok i forhold til pedalene. Trår man bortover i stedet for nedover, belaster det ryggmusklene. Og jeg måtte klippe til anti-skli og feste under. Den som har en stol på hjul som kan heves, kan muligens sitte i den? Den kan også brukes for å trene armer på.

Kostet ca 1200 kr. Som jeg trekker fra, så klart...
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Nanna Fre 11 Sep 2009 - 20:55

Jeg har "reklamert" for pigging før, så jeg skal ikke gnåle om det nå... Men nå har jeg akkurat vært ute på min første piggetur, på sikkert et par måneder. Sommerferie, varmeintoleranse, dårlig vær og det ene med det andre har avløst hverandre, så plutselig var det lenge siden sist. Og det var ulystbetont å komme igang. Og det var tuuungt. Og så var det kjempeherlig! Og jeg gleder meg til neste gang! Her skal det pigges!! Så får jeg formen på plass til vinteren og skikjelken. Yum yum!!

Nanna


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  LiseTone Ons 16 Sep 2009 - 12:39

Er STOLT over meg selv for tiden, klarer å kjøre rundt huset med rullestol og klarer å komme meg inn igjen, det er ikke selvfølgelig for det er en skråplattning for å komme seg inn igjen, jeg har bodd her i snart 3 år og det er først nå jeg har følt meg sterk nok til å gjøre det. Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_cheers Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_sunny
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Nanna Ons 16 Sep 2009 - 13:02

Det er jo kjempebra! Gjør det ofte, (i bonus får du noen flotte overarmer som noen og hver kan misunne deg. Det er skikkelig TUNGT å bruke rullestol i bare slake oppoverhellinger.). (He, he, hva med rullestolpigging?).

Nanna


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  LiseTone Ons 16 Sep 2009 - 13:45

Ikke noe pigging enda i vert fall, er glad jeg klarer dette jeg, i går hadde jeg to runder er stiv og støl i dag , har ikke tenkt over at en bruker magemusklene jeg når en tar i med rullestolen, får flat mage av dette......... Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_wink Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Nanna Ons 16 Sep 2009 - 15:38

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol
"Nytt treningsapparat fra TVshop: rullestol. Gir deg drømmemagen og et par flotte bicepser!"

Nanna


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Moostar Tor 17 Sep 2009 - 0:47

TVShop , ja.....hehehe Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_cool Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_redface
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Intervalltrening.

Poste  Inger Johanne Tir 13 Okt 2009 - 12:47

Skulle begynne intervalltrening i dag, sånn her hjemme på egenhånd.
http://www.ms.no/forside/trening/studie-i-h Les her om du ikke vet hva det er.

Formen var dårlig etter en sommer med en sprukken menisk. ( Menisken har ikke grodd, men den oppfører seg pent igjen.)

Planen var: 3 minutter oppvarming ( forsiktig bevelgelse), så 4 minutter kraftig tråkking på treningssykkel, 4 minutter hvile. Dette gjentatt x4.

Jeg var toppmotivert, ER fortsatt motivert. Men etter å ha varmet opp og deretter tråkket 4 minutter med belastning, var jeg temmelig sliten og endte på sofaen. Nå er de 4 hvileminuttene gått og jeg innser at i dag fikser jeg det ikke. Pusten gikk som en belg og jeg ble kvalm. Vil ikke tråkke hjerteinfakt på meg, heller.

Jeg får prøve å sykle litt hver dag med mindre belastning ut uka. Evt gå tur i kraftig oppoverbakke, siden jeg er så heldig å ha en sånn sti rett utenfor døra.Torsdag skal jeg "rapportere for noen" at jeg er i gang med intervalltrening, og det betyr at jeg må prøve igjen mandag, og så torsdag. To ganger må vel være "å være i gang" når man har brukt en del dager på innledende mannøver? Kan godt rapportere her også.

Er det flere av dere som gjør noe lignende og har erfaring med å starte fra dårlig trent? Så ble vi en treningsgruppe!

Jeg vet det er diskusjon om alle som har MS skal bruke dette opplegget. Men mange av oss vet vi tåler å presse oss litt dersom det ikke er kav og mas omkring det og vi kan hvile etterpå.
Og så må en ikke trene under attakk, det er nok alle nevrologer enige om.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  sarasara Tir 13 Okt 2009 - 15:41

Trening ja, har noen hørt eller lest om hvordan det gikk siden med de 13 som ble plukket ut på Hakadal for å trene? Etter et år eller mer?

Advarsel: Det var 28 der oppe den gangen og kun 13 ble plukket ut og fikk lov til å trene. da hadde de testet alle og da er altså ca halvparten av oss ikke i besittelse av et sterkt nok hjerte til å drive tung trening.

Trener man for hardt kan man få hjertestans. Til og med ungdommer i alle sportsgrener får det av og til. Det vil si at de dør på banen eller i gymsalen, og noen av de sakene kommer på TV.
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Lierdama Tir 13 Okt 2009 - 16:31

Pga spyttsteinen og alt den har påført meg av plager og problemer (alt som kunne gå galt, det gikk galt Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_sad ) har jeg hatt omtrent 1/2 års fravær av fysisk aktivitet.
Selv om jeg hadde gledet meg til å komme igang igjen med trening var det fryktelig tungt.
Hjelp som kroppen har forfalt på den tiden!
Muskler og kondis er fersk-varer.
Men nå har jeg presset meg ut på turer en del ganger og merker at forkurven er på oppadgående.
Det har faktisk blitt artig igjen, klarer jeg ny rekord?

Gi ikke opp selv om det er tungt, folkens.
Trening nytter Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol .
Opplever at tarmen fungerer bedre og problemer med søvn minker når kroppen kan være i litt aktivitet Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Sleep
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  LiseTone Tir 13 Okt 2009 - 17:19

Se inne på MS forumet sitt diskusjonforum der er det ei som har vert på MS senteret og fulgt det opplegget dem har der.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Hvordan trener dere?

Poste  solhaug Søn 8 Nov 2009 - 11:35

Hei. Jeg har nettopp begynt på treningssenter, har hatt en prøvetime....så jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med det? Etter den timen var jeg veldig sliten i beina enda jeg tok det veldig pent. Jeg spøkte med treneren at han måtte bære meg hjem etterpå Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol . MSen min sitter i beina og hodet i og med at jeg er blitt så glemsk. Mest i beina. Det som bekymrer meg er at jeg må binde meg for et år og ingen vet om jeg klarer dette så lenge. Har ikke lyst til å betale nesten 500 kr pr. mnd hvis jeg må slutte. Derfor lurte jeg på om dere har noen erfaringer å dele med meg? (jeg har sagt i fra at jeg har ms) Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_bounce
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Trippel Søn 8 Nov 2009 - 13:28

Jeg vet at svarthyll trener regelmessig. Kan ikke du stikke innom kafeen hans og spørre ham om han bruker treningssenter? Tror han gjør det, men er ikke sikker.

Kanskje har han også en løsning på utgiftene. Mener forresten at de er fradragsberettigete under pkt 3.5.4 i selvangivelsen. Du får ikke igjen det du betaler, men du får igjen skatten på beløpet. Wink
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Melles Søn 8 Nov 2009 - 14:44

Jeg trener et sted der det også er fysioterapeut. De har nok apparater for meg der. Betaler ingenting etter rekvisisjon fra lege og kan trekke fra kjøring på selvangivelsen.
Kanskje det er en slik mulighet i nærheten av deg også?
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Fysisk aktivitet og trening på egenhånd

Poste  solhaug Søn 8 Nov 2009 - 19:29

Melles skrev:Jeg trener et sted der det også er fysioterapeut. De har nok apparater for meg der. Betaler ingenting etter rekvisisjon fra lege og kan trekke fra kjøring på selvangivelsen.
Kanskje det er en slik mulighet i nærheten av deg også?

Jeg går også gratis hos fysioterapeut, men hun har ikke treningsapparater, bare ergometersykkel. Det blir mest trening på matte og sånt. Jeg skal trene sjøl hjemme og det har jeg vært flink til. Men nå om høsten føler jeg for å få litt omgang med andre, derfor treningssenter.
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  solhaug Søn 8 Nov 2009 - 19:53

Trippel skrev:Jeg vet at svarthyll trener regelmessig. Kan ikke du stikke innom kafeen hans og spørre ham om han bruker treningssenter? Tror han gjør det, men er ikke sikker.

Kanskje har han også en løsning på utgiftene. Mener forresten at de er fradragsberettigete under pkt 3.5.4 i selvangivelsen. Du får ikke igjen det du betaler, men du får igjen skatten på beløpet. Wink

Jeg er helt forvirret jeg.....Hvilken kafe? Er trett av å finne fram her.... Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_smile
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  LiseTone Søn 8 Nov 2009 - 20:00

Denne her finner du som oftest Svarthyll på, forstår forresten at du blir forvirra jeg Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_wink
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  solhaug Ons 11 Nov 2009 - 16:10

solhaug skrev:Hei. Jeg har nettopp begynt på treningssenter, har hatt en prøvetime....så jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaring med det? Etter den timen var jeg veldig sliten i beina enda jeg tok det veldig pent. Jeg spøkte med treneren at han måtte bære meg hjem etterpå Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_lol . MSen min sitter i beina og hodet i og med at jeg er blitt så glemsk. Mest i beina. Det som bekymrer meg er at jeg må binde meg for et år og ingen vet om jeg klarer dette så lenge. Har ikke lyst til å betale nesten 500 kr pr. mnd hvis jeg må slutte. Derfor lurte jeg på om dere har noen erfaringer å dele med meg? (jeg har sagt i fra at jeg har ms) Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_bounce

Hei igjen.... Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_biggrin I dag var det 2. gang jeg var på treningssenteret m/trener og jeg prata med ham om ms og hva jeg tåler. Tok trening på 6 mnd i første omgang, så får vi se senere om kroppen min tåler det. Han hadde til og med lest litt om ms og det er jo bra. Jeg er ikke så sliten i dag for jeg tøyde ut etterpå. Jeg tar vare på kvitteringer så jeg kan trekke det fra på skatten senere. Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_basketball Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_cheers
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Moostar Tir 19 Jan 2010 - 18:18

Ja - da har jeg bestemt meg. Jeg må røre på meg, selv om fatiguen river og kroppen er skral. Blir sur i beina bare av å gå opp trappa, - men for å være ærlig , så har jeg vel ikke rørt meg noe særlig siden i fjor sommer og kan vel telle på en hånd hvor mange turer jeg har gått siden da. Flaut. Må innrømme at jeg også har falt ned i den berømmelige gropa "lat i rompa mi". De siste 3 mnd har jeg kjent at den har blitt dypere og dypere, og det har vært lettere og lettere ikke å gjøre noe.

Til slutt har det jo faktisk blitt slik at jeg blir sliten av absolutt alt. Forstår at gjør man ingenting, orker man heller ingenting.

Og leser stadig i aviser etc at "slik får du stram rumpe" - "kom i form med Kari Jaquesson" - "slik får du drømmekroppen" eller "dette er siste skrik innen trening"... Men uansett hva jeg titter innom , så er det gjerne beregnet for folk som enten allerede er litt i form, eller ihvertfall klarer å gå til postkassa uten å svime av Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_razz Og det gjør jo ikke jeg,hehe Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_pale

Men SÅ kom jeg over en artikkel i en eller annen nettavis - som henviste meg til www.mosjon.com
Ettersom jeg allerede hadde bitt meg merke i setningen "opp av sofaen-programmet" i artikkelen, ble jeg nysgjerrig.
Akkurat hva jeg trenger - hjelp til å komme meg ut av sofaen. Der sto det :

Mosjonsprogrammene som Norsk Friidrett presenterer på mosjon.com er såkalte lavterskelprogrammer. Det skal være lett å komme i gang. Progresjonen er forsiktig. Når du først har kommet deg over terskelen og tatt den første gåturen, så skal det være relativt lett å henge med.

Hurra!!!! Jeg har nå registrert meg (helt gratis, ingen forpliktelser) og valgte nettopp programmet "opp av sofaen".
Har tilgang til en egen side, hvor jeg har et ukesprogram og en logg hvor man setter seg mål - og får opp både målet og resultatene på en graf. (bra for meg som elsker både lister,logger og grafer).

Denne ukens mål er 2 turer - en på 30 min og en på 35 min + en times hyggetur i helgen. Man velger selv hvor mange kilometer det blir ved å anpasse farten. Jeg strøk av gårde i går med skritt-teller og etter en halvtime i ROLIG gangfart, kom jeg frem til at det ble ca 2 km. Ikke lange avstanden, men er godt fornøyd.JEG KOM MEG OPP AV SOFAEN Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Icon_exclaim
Denne ukens mål er tilsammen 6 kilometer.

Idag er jeg i ikke altfor bra form. Kjente at jeg var ute igår. Men shit au - hviler et par dager nå før neste tur.

Veldig fornøyd med meg selv - og lover å fortsette.


Sist endret av Moostar den Tor 21 Jan 2010 - 21:57, endret 1 gang
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Lierdama Tir 19 Jan 2010 - 19:27

HURRA for deg, Moonstar!
Skal man komme seg opp av sofaen er det å bestemme seg for det første skritt, det skrittet har du tatt nå.
Lykke til, jeg heier på deg.
Dette klarer du selv om du må hvile noen dager innimellom.
Viktig å ikke ha for ambasiøse mål, da mister man fort motet.

Å gå er yppelig, der vet jeg hva jeg snakker om.
Har erfart at en gåtur kan rense bort mye mentalt gruff.
Kan anbefale gå-staver både for økt balanse/stødighet og dessuten får man brukt muskler i overkroppen samtidig.

Hører gjerne mer om hvordan du organiserer treningen og hva det gjør med deg.
Heia-heia-heia
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Moostar Ons 20 Jan 2010 - 11:43

Åhhh, tuuuusen takk for at du heier meg - det trenger jeg !

Det er ikke jeg som organiserer treningen, det er mosjon.com som setter "trimprogrammet" for meg. Men de lover at hvis jeg følger programmet, så skal jeg raskt både klare og følge med videre, og komme i bedre form. Det passer meg ypperlig, for da slipper jeg å bestemme selv hva jeg skal gjøre. Men det beste er altså at dette er for oss som er i utrolig dårlig forfatning.

Tilbakemelding om en stund kommer.
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Inger Johanne Ons 20 Jan 2010 - 13:06

Jeg så den og tenkte det samme som deg.
I dag skal jeg hente barnebarnet på skolen, og da kommer jeg til å få den 30 minutteren helt gratis, dvs uten å måtte bestemme at jeg skal gå tur. Pluss 35 minutteren etterpå. Men det er vel et poeng at det skal gå tid i mellom, kanskje?

Mitt problem er at jeg orker av og til, og så sitter jeg veldig dypt i sofaen ellers. Jeg vet at personlig tilpasning til sånne programmer er farlig, plutselig har man tilpasset seg vekk fra hele greia. Men jeg prøver å henge meg på opplegget jeg også.

Og så skal jeg gjøre magemuskel-øvelser minst 6 dager i uka.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Inger Johanne Tor 21 Jan 2010 - 16:33

Moostar, ( eller andre) har du registrert deg på den siden www.mosjon.com ? Jeg har prøvd sånt før, men så er jeg så lite teknologisk flink.

Det er spørsmål om antall kilometer en går så det ut som. Må man ha skritteller? Jeg kjøpte en en gang, men fikk den ikke til å fungere. Er det noen som kjenner til en tabbefri type for sånne som meg?

Jeg gikk masse i går men glemte mageøvelsene. Enda jeg hadde det som huskelapp på mobilen. Men i dag har jeg gjort dem. Det er snø og tungt ute, men jeg sykler i hvert fall litt på treningsykkel inne. Det er tungt, hvilket vil si at jeg er dårlig trent. Får ta litt til når jeg har tastet dette.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Fysisk aktivitet, trening på egen hånd. - Page 2 Empty Re: Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet