Musikk å dele med andre
+4
LiseTone
Julestjerne
Trippel
Inger Johanne
8 posters
Side 1 av 1
Musikk å dele med andre
Sist endret av Trippel den Tir 14 Apr 2009 - 18:19, endret 1 gang (Reason for editing : Feil)
Inger Johanne
Re: Musikk å dele med andre
Jeg har nå ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett/ hørt på den linken Trippel har lagt over her.
Dette viser bare hvor fort vi mennesker forhåndsdømmer, og hvor feil vi kan ta. Legg spesielt merke til hvordan dommerene først har en nedlatende og arogant holdning - og hvordan denne endrer seg etterhvert.
Håper aldri at Susan Boyle slanker seg, klipper håret eller forandrer kles -stil. Dette, mener jeg, vil ta fra henne hele hennes identitet.
Hun er rett å slett FLOTT - og for en stemmeprakt.
Dette viser bare hvor fort vi mennesker forhåndsdømmer, og hvor feil vi kan ta. Legg spesielt merke til hvordan dommerene først har en nedlatende og arogant holdning - og hvordan denne endrer seg etterhvert.
Håper aldri at Susan Boyle slanker seg, klipper håret eller forandrer kles -stil. Dette, mener jeg, vil ta fra henne hele hennes identitet.
Hun er rett å slett FLOTT - og for en stemmeprakt.
Julestjerne
Har tenkt hele tida at de kunne ikke være sååååå overrasket. Verden vil bedras.
Damen synger fint likevel, og har strevd for å få komme på banen. Trolig et dette den måten det kunne skje på. Det er vel like mye juks blant andre artister, bare på andre måter.
Damen synger fint likevel, og har strevd for å få komme på banen. Trolig et dette den måten det kunne skje på. Det er vel like mye juks blant andre artister, bare på andre måter.
Inger Johanne
Who cares how she got there! Hun var der, hun sang og hun vant tusner på tusners hjerter, mitt innkludert!
Trippel
Takk, LiseTone, for en interessant artikkel. Plutselig følte jeg meg ikke så kald og kynisk mere .
Selvfølgelig er S.Boyle kjempeflink til å synge! Hun slår vel ganske mange ned i støvlene, når det gjelder stemmeprakt. Men det er vel ingen som tror, at man stiller opp i en talentkonkurranse uten å ha gått gjennom en haug med tester først? Det hadde jo vært mere overraskende, hvis hun hadde åpnet munnen, og kvekket som en forkjølet padde .
Men det er klart, sangstemmen min høres heller skral ut i forhold....
Selvfølgelig er S.Boyle kjempeflink til å synge! Hun slår vel ganske mange ned i støvlene, når det gjelder stemmeprakt. Men det er vel ingen som tror, at man stiller opp i en talentkonkurranse uten å ha gått gjennom en haug med tester først? Det hadde jo vært mere overraskende, hvis hun hadde åpnet munnen, og kvekket som en forkjølet padde .
Men det er klart, sangstemmen min høres heller skral ut i forhold....
Nanna
Jeg er
1 Mikael Wiehe-fan
2 Kreps og sentimental
3 Ivrig på at flere skal komme med musikk her.
så
https://www.youtube.com/watch?v=LADZ9P6kBn8
Jeg får ikke til sånn pen link i dag. Prøver senere
1 Mikael Wiehe-fan
2 Kreps og sentimental
3 Ivrig på at flere skal komme med musikk her.
så
https://www.youtube.com/watch?v=LADZ9P6kBn8
Jeg får ikke til sånn pen link i dag. Prøver senere
Inger Johanne
Diversity??? - har ikke hørt om dem en gang, og så vant de.
Nei, Susan skulle ha vunnet, men hun ble jo en god nr to, og det er jo kjempebra.
Nei, Susan skulle ha vunnet, men hun ble jo en god nr to, og det er jo kjempebra.
Julestjerne
jeg forsto det slik at alle visste
don't u know
about the BIRD?
(god historie/vits eller musikk å dele med andre? var ikke så enkelt å velge
og jada jeg vet det er en "gammel" video nå, men den hjemsøker min stakkars hjerne stadig )
about the BIRD?
(god historie/vits eller musikk å dele med andre? var ikke så enkelt å velge
og jada jeg vet det er en "gammel" video nå, men den hjemsøker min stakkars hjerne stadig )
Milla
Sofia Karlson Spela fôr livet
Henne har jeg aldri hørt (om) før. Hun har også en fin med "Flickan och kråkan" , den som Wiehe har laget.
Henne har jeg aldri hørt (om) før. Hun har også en fin med "Flickan och kråkan" , den som Wiehe har laget.
Inger Johanne
Hevnvideo for knust gitar
Det er musikalsk man skulle vært, og så kunne man lagt ut nidviser om dem som ikek gjør jobben sin som de skulle.
Det er musikalsk man skulle vært, og så kunne man lagt ut nidviser om dem som ikek gjør jobben sin som de skulle.
Inger Johanne
Finner ikke denne på you tube, men har et spørsmål.
Hørte på Kari Bremnes i dag "Beskyttelse" ("Jeg trodde lenge på beskyttelse, at den var der som en sinnets paraply osv " 11 ubesvarte anrop heter CDen. Jeg mener å ha hørt teksten et annet sted. Jeg hørte melodien på Spotify, og da finner man ( i hvert fall ikke jeg) ikke tekstforfatteren. Mye av teksten er veldig "Bremnesk", men kanskje det er framføringa? Noen som vet mer?
Ikke legg inn teksten her dersom den ikke finnes på nettet alt. Det er ikke lov. ( Men send meg den gjerne på PM om du har hele)
Hørte på Kari Bremnes i dag "Beskyttelse" ("Jeg trodde lenge på beskyttelse, at den var der som en sinnets paraply osv " 11 ubesvarte anrop heter CDen. Jeg mener å ha hørt teksten et annet sted. Jeg hørte melodien på Spotify, og da finner man ( i hvert fall ikke jeg) ikke tekstforfatteren. Mye av teksten er veldig "Bremnesk", men kanskje det er framføringa? Noen som vet mer?
Ikke legg inn teksten her dersom den ikke finnes på nettet alt. Det er ikke lov. ( Men send meg den gjerne på PM om du har hele)
Inger Johanne
Da har jeg fått teksten på PM, og det ER Kari Bremens som har laget den. Og takk til dem som hjalp til.
Jeg lette etter "Finn veien engel" på you tube, også med Kari B, men den var ikke der den, heller. Hadde gjerne delt den med andre, den har jeg likt i mange år. Den finnes også på plata Desemberbarn som noen kanskje plukker fram til jul.
Jeg lette etter "Finn veien engel" på you tube, også med Kari B, men den var ikke der den, heller. Hadde gjerne delt den med andre, den har jeg likt i mange år. Den finnes også på plata Desemberbarn som noen kanskje plukker fram til jul.
Inger Johanne
Jeg har den via Spotify. Ja, mange er veldig bra, min favoritt er "I dreamed a dream".
Inger Johanne
Similar topics
» Forumkafeen der man kan skravle i vei
» Nervesmerter/Nevropatiske smerter
» Hvordan virker cellegift og blir man plaget av bivirkningene? Andre medisiner?
» Chronic Lyme borreliosis at the root of multiple sclerosis-- og andre spennede studier
» Bøker om MS eller andre bøker.
» Nervesmerter/Nevropatiske smerter
» Hvordan virker cellegift og blir man plaget av bivirkningene? Andre medisiner?
» Chronic Lyme borreliosis at the root of multiple sclerosis-- og andre spennede studier
» Bøker om MS eller andre bøker.
Side 1 av 1