MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

4 posters

Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  LiseTone Fre 3 Sep 2010 - 14:51

Fikk vite i går på sykehuset at visst summen overstiger 2000kr i året, at da kan en søke HELFO om å få pengene igjen, og det skal fastlegen være behjelpelig med, bare du har kvitterigene og ta med dem å gå til fastlegen, får stadig vite noe som var nytt, nytt for meg i vert fall.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  Moostar Fre 3 Sep 2010 - 17:38

Men listen over hva du ikke kan søke refundert, var ganske lang og vidt dekkende....

http://www.helfo.no/privatperson/dekning-av-helseutgifter/Sider/hvit-resept.aspx
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  LiseTone Fre 3 Sep 2010 - 18:07

I h****** det var det ikke sagt noe om, jeg trodde at nå kunne jeg få igjen det meste fy f*** sier jeg. Evil or Very Mad
Da blir det å trekke fra på skatten da.............
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  Melles Fre 3 Sep 2010 - 18:37

Nå var ikke dette så nytt for meg, så jeg har tatt det med som fradrag på selvangivelsen...
Så leste jeg ikke lista så nøye at jeg kunne finne ut litt fort hva som faktisk blir godkjent, men det er vel ikke meningen at man skal bruke denne muligheten... Mad
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  LiseTone Fre 3 Sep 2010 - 18:50

Hvor lenge var Adam i paradis sier jeg, det vart litt over et døgn for min del Rolling Eyes
Men jeg skulle nå tenkt litt lengre da Embarassed
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  Trippel Fre 3 Sep 2010 - 18:50

Nei, her er det ikke mye å hente. Må bare sette vår lit til at ordningen med fradrag over selvangivelsen ikke forsvinner. Mad
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept Empty Re: Vi som bruker "mye" medisin på hvit resept

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet