MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

+3
Inger Johanne
LiseTone
Julestjerne
7 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Inger Johanne Lør 24 Okt 2009 - 23:24

Hvis det er noen små ureglmessigheter, sånn som at det ser ut som at alle har skrevet innlegget sitt "yesterday", så er det lurt å se det an et par dager. Det er oftest ikke vår admin ( Steinar) som har tuklet med noe, men de som driver alle forumotion-forumene. For at admin ikke skal få for mye å gjøre ( dere vet alt som gjøres her inne gjøres gratis av frivillige), så venter han gjerne noen dager fordi en del ting gjerne retter seg av seg selv.

Jeg husker det var kommet spam på "Gamle Øisteins", forumet som dette tok over for, og da måtte Kenneth stenge det helt en liten stund. Jeg skjønner godt at du ble irritert og svarte, jeg skjønte heller ikke først at det var spam, den gangen, men så har jeg ungdommer i huset (av og til) som hjelper og forklarer "gamlemor". Kan du ikke sende et brev til webmaster på msforumet og be pent om åtas til nåde igjen, da? Det er sikkert en utestenging som har skjedd automatisk.

OG: Admin sier ( kortversjon): vi må legge inn avatar på nytt.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Søn 25 Okt 2009 - 12:03

Inger Johanne skrev:Hvis det er noen små ureglmessigheter, sånn som at det ser ut som at alle har skrevet innlegget sitt "yesterday", så er det lurt å se det an et par dager. Det er oftest ikke vår admin ( Steinar) som har tuklet med noe, men de som driver alle forumotion-forumene. For at admin ikke skal få for mye å gjøre ( dere vet alt som gjøres her inne gjøres gratis av frivillige), så venter han gjerne noen dager fordi en del ting gjerne retter seg av seg selv.

Jeg husker det var kommet spam på "Gamle Øisteins", forumet som dette tok over for, og da måtte Kenneth stenge det helt en liten stund. Jeg skjønner godt at du ble irritert og svarte, jeg skjønte heller ikke først at det var spam, den gangen, men så har jeg ungdommer i huset (av og til) som hjelper og forklarer "gamlemor". Kan du ikke sende et brev til webmaster på msforumet og be pent om åtas til nåde igjen, da? Det er sikkert en utestenging som har skjedd automatisk.

OG: Admin sier ( kortversjon): vi må legge inn avatar på nytt.

Takk for svar, Inger Johanne, jeg skal prøve det. Men det er liksom ikke så viktig lenger, jeg er bare redd for at det spammet skal smitte over på andre maskiner.
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  sarasara Søn 25 Okt 2009 - 16:52

Hei Solhaug! Ikke vær så redd for spammet ditt, vi andre har filter og brannmurer og alskens programmer som skal ta seg av sånt, så bare gjør som du pleide å gjøre før spammen. Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Icon_biggrin
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Søn 25 Okt 2009 - 22:00

Hei sarasara. Det har jeg også, men det hjalp ikke. Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Icon_lol
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) - Page 2 Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet