MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hvorfor????

+5
Nanna
Melles
Inger Johanne
sarasara
LiseTone
9 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  Trippel Tir 23 Jun 2009 - 3:36

Så da skulle altså "Problem-Milla" vente med å ringe til hun var gått ut i ferie? Evil or Very Mad
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  Milla Tir 23 Jun 2009 - 3:38

hehehe jeg er jo en pest og en plage Razz

så du er våken nå du også? bra jeg ikke er den eneste lol
Milla
Milla


Til Toppen Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  Trippel Tir 23 Jun 2009 - 3:42

Langt ifra! Kan nok holde deg med selskap til utpå morrakvisten en gang jeg. Razz
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  Milla Tir 23 Jun 2009 - 5:55

skal tvinge meg i seng nå. god natt trippel Wink
Milla
Milla


Til Toppen Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  sarasara Ons 24 Jun 2009 - 16:09

Tips til alle sammen:

Skriv ned hva du feiler, hvilke diagnoser du har, når du fikk diagnosen på ditt og når du fikk diagnosen på datt.

Nytt ark med de medisinene du tar, hvor mange mg og hvor ofte, klokkeslett og alt.

Jeg har tre ark liggende inne på dataen og de oppdateres når det gjøres endringer i medisinering.

Mitt tredje ark er en forklaring til min siste fastlege om hvorfor jeg var kommet til ham. Det var etter at den første fastlegen sluttet som fastlege og er gastroenterolog på sykehuset, da fikk jeg en vikar som burde vært friserdame, hun kunne ikke skrive resepter engang, men hadde langt bleket hår, så valgte jeg han her, fordi han kjørte legevakt og kom hjem til meg den kvelden jeg hadde 39 i feber og han reddet både nyret og livet mitt. Men så skulle han ha et år på sykehus for å bli helt ekte ferdig fastlege, så da kom det enda en vikar...

Forvirret?
Jeg og Smile

Så for å slippe og forklare om og om igjen, er det så greit å bare ta med seg papirene og la dem lese. Det blir de veldig glade for, og de ser at du er en som har oversikt over egne sykdommer. Et godt utgangspunkt for samarbeid. Smile
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Hvorfor???? - Page 2 Empty Re: Hvorfor????

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet