MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Erfaring med Solum kur og vannansamling?

2 posters

Go down

Erfaring med Solum kur og vannansamling? Empty Erfaring med Solum kur og vannansamling?

Poste  Marianne Søn 10 Jul 2011 - 21:26

Var ferdig med kur 30/6 (for 10 dager siden) og er blitt veldig hoven. Det er ikke godt i en fra før sår og øm mage og kropp pga shub. Jeg er ganske "gravid" Rolling Eyes og klærne passer ikke Crying or Very sad . Ondt med klær uansett for tiden.
Vet noen hvor lang tid det tar før det begynner å trekke seg tilbake?
Er første kuren og jeg finner ingenting om dette noen plass.
Marianne
Marianne


Til Toppen Go down

Erfaring med Solum kur og vannansamling? Empty Re: Erfaring med Solum kur og vannansamling?

Poste  Trippel Man 11 Jul 2011 - 22:30

Meget vanlig med væskeansamling under en kortison-kur. Nå vet ikke jeg hvordan temperaturen har vært der du er, men varmen kan også gjøre at kroppen sveller.

Dersom dette ikke går tilbake av seg selv kan du be legen om å få vanndrivende tabletter.

Men det finnes også naturlige vanndrivende helsekost. Pass på at du ikke spiser for mye salt ettersom det også bidrar til at væske hoper seg opp.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Erfaring med Solum kur og vannansamling? Empty Re: Erfaring med Solum kur og vannansamling?

Poste  Marianne Tir 12 Jul 2011 - 12:08

Har jo sittet ute i solen og kokt noen dager, men nå er det kaldt her.
Drikker også kjerringrokk te. Det kom bare så fort og masse. Lite klær som passer og når jeg se så sår kan jeg ikke presse på litt for trangt Sad
Får håpe det går fort over, men varer sikkert, like lenge som virkningen av stoffet. Vet ikke hvor lenge det er.
Marianne
Marianne


Til Toppen Go down

Erfaring med Solum kur og vannansamling? Empty Re: Erfaring med Solum kur og vannansamling?

Poste  Trippel Tir 12 Jul 2011 - 18:33

Tror ikke væskeansamlingen vil vare like lenge som virkningen av kortisonet. Du burde gå ned i løpet av en uke, spesielt ettersom du hjelper til med kjerringrokk-te. Lykke til!
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Erfaring med Solum kur og vannansamling? Empty Re: Erfaring med Solum kur og vannansamling?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet