MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

sol spør om tysabri og leververdier

4 posters

Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty sol spør om tysabri og leververdier

Poste  sol Tir 29 Jun 2010 - 21:41

Jeg har fått 2 doser med tysabri ,og nå har leververdiene økt , er det noen andre som har opplevd det ? er litt redd feg må slutte med tysabri p.g.a det

sol


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty Re: sol spør om tysabri og leververdier

Poste  Inger Johanne Ons 30 Jun 2010 - 12:17

Økte leververdier er et tegn på at leveren er belastet, men det betyr ikke nødvendigvis at det er fare på ferde. Det spørs hvor høye de er, tror jeg. Om du må slutte, er det bare legene som har tilgang til journalen din som kan si noe om.

Tysabri er jo slett ikke noe "sukkertøy", men en medisin som belaster kroppen. Men er folk plaget nok av MS-en sin, så må en vurdere hva som er verst for kroppen, MS eller medisinen.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty Re: sol spør om tysabri og leververdier

Poste  Lierdama Ons 30 Jun 2010 - 21:18

Enig med IJ at en må vurdere hva som er best/verst, det var derfor jeg sluttet med Copaxone.

De vil vel ikke gi deg mer Tysabri hvis verdiene blir for høye.
Vi må jo stole på legene (selv om det med medieoppslagene de siste dagene gjør det litt vanskelig...)
Har du god effekt av medisinen, sol?
Håper det.
Lykke til.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty Re: sol spør om tysabri og leververdier

Poste  LiseTone Ons 30 Jun 2010 - 22:04

En kan ikke si noe om effekten når en bare har fått det 2 ganger.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty sol

Poste  sol Ons 30 Jun 2010 - 22:58

Jeg har bare hatt 2 behandlinger med tysabri, skal ha den 3 i neste uke, vanskelig å vite om den har effekt , men følte meg i veldig bra form etter den første ,ikke så veldig bra etter den andre , men det kan no kanskje være tilfeldighet. Det var etter den andre dosen leververdiene hadde steget , legen sa jeg måtte sjekke igjen to uker etter, og det var da den hadde stegen mere. Han nevnte noe om jeg kunne få leverbeskyttende ? kjenner jeg er litt skeptisktil at leververdiene har steget sol spør om tysabri og leververdier Icon_cyclops Da jeg gikk på rebif steg dem også rett før jeg sluttet , måtte slutte fordi jeg hadde dannet antistoffer .

sol


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty Re: sol spør om tysabri og leververdier

Poste  LiseTone Man 18 Okt 2010 - 12:25

Hvordan går det med leveren din sol?
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty sol

Poste  sol Man 18 Okt 2010 - 19:34

Leververdiene har gått opp og ned ,legene sier det er ingen fare for den er ikke så veldig høy. Har nå fått tysabri 6 ganger og kjenner formen er stigende , er glad jeg får denne medisinen Very Happy

sol


Til Toppen Go down

sol spør om tysabri og leververdier Empty Re: sol spør om tysabri og leververdier

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet