MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Fra Copaxone til tysabri.

2 posters

Go down

Fra Copaxone til tysabri. Empty Fra Copaxone til tysabri.

Poste  ella b Ons 14 Apr 2010 - 9:30

Jeg går på copaxone..men føler at den ikke virker helt. har fått betydelig nedsatt funksjonsevne i armer,og det ene beinet de siste 3 mnd Sad
Derfor skal jeg ta ny mr,og det vurderes nå tysabri. Må innrømme at jeg ikke har mye lyst..når jeg leser om pml viruset Crying or Very sad Er voldsomt bekymret...
Nå skal jeg først ta en kortison kur..og den har funket bra på meg før..så håper mye av den nedsatte følelsen i armer og bein,kan forsvinne litt..Og at ny mr ikke viser noen nye lesjoner.
For tysabri virker så skummelt... Shocked
Noen som opplever mye bivirkninger ved oppstart av tysabri,eller er det skremmepropaganda?

ella b


Til Toppen Go down

Fra Copaxone til tysabri. Empty Re: Fra Copaxone til tysabri.

Poste  LiseTone Ons 14 Apr 2010 - 12:24

Jeg også syntes at Tysabri var skummelt til å begynne med, var sikker på at jeg skulle dø etter første infusjonen, dem (nevrologen innprenta meg dette om PML viruset så jeg var livredd) jeg ringde MS sykepleier med en gang jeg kjente noe var rett og slett "hysterisk", men jeg lever enda etter 3 år på Tysabri og ringer aldri MS sykepleieren lengre.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Fra Copaxone til tysabri. Empty Re: Fra Copaxone til tysabri.

Poste  ella b Søn 18 Apr 2010 - 20:16

Takk for svar:) Jo får håpe det ikke er nødvendig å gå på tysabri..men så er det sånn at det er jo også den beste bremsemedisninen..så det veier jo mer for enn mot. Idea Så tiden vil vise... albino

ella b


Til Toppen Go down

Fra Copaxone til tysabri. Empty Re: Fra Copaxone til tysabri.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet