MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Inger Johanne

2 posters

Go down

Inger Johanne Empty Inger Johanne

Poste  Julestjerne Tir 10 Apr 2012 - 20:08

Jeg sitter her og leser siste utgave av MS bladet - og hvem smiler mot meg på side 21? Jo, Inger Johanne. Inger Johanne som har vært så trofast her inne i alle år. Inger Johanne som jeg, og mange med meg, har fått gode og konstruktive tilbakemeldinger fra. Alltid rede med forklaringer og trøst - sakelig og fornuftig uten noe snikk snakk.

Inger Johanne som vet og kan så mye om MS, og som sykdommen nå har brent ut hos - dette er konge.

Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte, og gleder meg stort sammen med deg. Nå slipper du uvissheten som ligger som en "ullen dott" over oss alle. Du blir i alle fall ikke verre. Jippi.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Inger Johanne Empty Re: Inger Johanne

Poste  Inger Johanne Tir 10 Apr 2012 - 20:34

Først: Takk for godord.

Legen sa: Kan regne den som utbrent. Jeg er veldig glad, men pr definisjon kan man ikke være helt sikker. Tar man et stort nok antall pmMS i samme situasjon som jeg, så vil noen få oppbluss. Og når det gjelder personer der sykdommen har vært stille siden ungdommen, er det ikke helt uvanlig at den ligger i ro like lenge som hos meg, og så rører på seg igjen. Så det har noe med alder å gjøre, sier legen jeg var hos, og så forstår jeg det som hun har gjort en statistisk vurdering.

Og så har jeg fortsatt litt svakere knær og håndledd enn andre og dårlig synsoppmerksomhet og retningssans for eksempel. Men det skal altså ikke bli verre. Det er bra.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet