Erfaring med Solum kur og vannansamling?
2 posters
Side 1 av 1
Erfaring med Solum kur og vannansamling?
Var ferdig med kur 30/6 (for 10 dager siden) og er blitt veldig hoven. Det er ikke godt i en fra før sår og øm mage og kropp pga shub. Jeg er ganske "gravid" og klærne passer ikke . Ondt med klær uansett for tiden.
Vet noen hvor lang tid det tar før det begynner å trekke seg tilbake?
Er første kuren og jeg finner ingenting om dette noen plass.
Vet noen hvor lang tid det tar før det begynner å trekke seg tilbake?
Er første kuren og jeg finner ingenting om dette noen plass.
Marianne
Re: Erfaring med Solum kur og vannansamling?
Meget vanlig med væskeansamling under en kortison-kur. Nå vet ikke jeg hvordan temperaturen har vært der du er, men varmen kan også gjøre at kroppen sveller.
Dersom dette ikke går tilbake av seg selv kan du be legen om å få vanndrivende tabletter.
Men det finnes også naturlige vanndrivende helsekost. Pass på at du ikke spiser for mye salt ettersom det også bidrar til at væske hoper seg opp.
Dersom dette ikke går tilbake av seg selv kan du be legen om å få vanndrivende tabletter.
Men det finnes også naturlige vanndrivende helsekost. Pass på at du ikke spiser for mye salt ettersom det også bidrar til at væske hoper seg opp.
Trippel
Har jo sittet ute i solen og kokt noen dager, men nå er det kaldt her.
Drikker også kjerringrokk te. Det kom bare så fort og masse. Lite klær som passer og når jeg se så sår kan jeg ikke presse på litt for trangt
Får håpe det går fort over, men varer sikkert, like lenge som virkningen av stoffet. Vet ikke hvor lenge det er.
Drikker også kjerringrokk te. Det kom bare så fort og masse. Lite klær som passer og når jeg se så sår kan jeg ikke presse på litt for trangt
Får håpe det går fort over, men varer sikkert, like lenge som virkningen av stoffet. Vet ikke hvor lenge det er.
Marianne
Tror ikke væskeansamlingen vil vare like lenge som virkningen av kortisonet. Du burde gå ned i løpet av en uke, spesielt ettersom du hjelper til med kjerringrokk-te. Lykke til!
Trippel
Similar topics
» Fysisk aktivitet, trening på egen hånd.
» Noen med erfaring med Gilenya?
» Erfaring med såkalt spikermatte
» Noen med erfaring med Gilenya?
» Erfaring med såkalt spikermatte
Side 1 av 1