MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

+2
Melles
Milla
6 posters

Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Milla Tor 16 Jun 2011 - 23:22

Og jeg holdt stand LENGE, men desværre taklet jeg til slutt ikke presset lengre.
+ at jeg begynte å føle meg litt ute av alle "loop"'ene som fantes, så jeg beit i det Forferdelig sure eplet, og signa opp på Facebook jeg også pale
Søk på TheMilla, og der er jeg...
Siten er faktisk enda mer FAILbook enn jeg trodde (trodde ikke det var mulig, men faktisk!!).
Jeg har nå prata med folk jeg ikke har prata med på "en mannsalder", så litt har jeg jo fått utav det da.
Milla
Milla


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Melles Fre 17 Jun 2011 - 13:38

Da skal jeg finne deg:)
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Melles Fre 17 Jun 2011 - 13:42

Søker, men finner deg ikke. Får opp noe helt annet Question
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  LiseTone Fre 17 Jun 2011 - 13:44

Pass på å skrive TheMilla i et ord, fant deg til slutt jeg Very Happy
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Ansiktsbok?

Poste  Vesle-Kari Fre 17 Jun 2011 - 18:00

Det ligg ei inn-melding mellom meir enn 4000 på eposten min
(har ikkje hjarte til å sletta),
der eg får spørsmål om å fullføra registreringa på Facebook.
Eg var nesten ferdig, men så tverrvende eg og trykte på avbryt-knappen.
Likevel er eg altså registrert - på eit vis, då affraid

Trur eg finn meg ei anna bok å lesa i.

Samd med sarasara i ein annan tråd. Takk skal du ha!

Helsing Kari

Vesle-Kari


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Melles Fre 17 Jun 2011 - 18:19

Jeg fant deg, Milla flower
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Lierdama Fre 24 Jun 2011 - 9:31

Jeg var veldig negativ til facebook.
Merk dere: var og lenge.
Til slutt ga jeg etter for sterke påtrykke og følelsen av å være "utenfor det gode selskap".
Da oppdaget jeg hva jeg hadde fornektet og gått glipp av... :-)
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Inger Johanne Lør 25 Jun 2011 - 22:32

Jeg "joina" Facebook som de sier ( trur jeg) veldig tidlig for å snakke med og følge med på jentene mine. De er 30 og 24 og yngstemann flytta for 5 år siden. Men så ble jeg betenkt og slettet alle bilder og alle grupper jeg var i og jeg er fortsatt veldig skeptisk til å klikke på ting som registrerer meg, og jeg "adder" ( for et uttrykk!) praktisk talt bare venner jeg har møtt i virkeligheten.

Twitter er bedre, synes jeg. Der er ingen bilder og sånt, men en mulighet til å sende folk direktemeldinger om det er noe en vil folk og ikke har emailen.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  LiseTone Søn 26 Jun 2011 - 19:03

Det kan en også gjøre på facebook Inger Johanne.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Inger Johanne Tir 28 Jun 2011 - 0:30

Jeg vet det, en kan gjøre alt på facebook som en kan gjøre på twitter, men twitter er mer oversiktelig, ingen bilder og max 140 tegn i hver melding. Og ingen mas om å kjøpe ballonger og klemmer til hverandre osv Forresten, jeg vet ikke om en like lett kan gjøre noe på Facebook som svarer til å retwitre...
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Lierdama Fre 1 Jul 2011 - 18:59

Men noen er kjempeflinke til å legge ut f.eks vitser (gode) og mange av dem trenger mer enn 140 tegn.
Keep up the good work, LiseTone.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  LiseTone Fre 1 Jul 2011 - 19:54

Tommelen opp for den Very Happy
Jeg har fått ordnet det sånn på den sida eg er på til vanlig på facebook, kommer det ingen bilder osv,husker ikke hvordan jeg fiksa den, bare det folk legger inn skriftlig, men går jeg inn på veggen hos folk, kommer bildene frem Cool
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett... Empty Re: Jeg gav til slutt opp, og jeg som ikke gir opp Noe Så lett...

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet