MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

+6
ChaozFear
benedicte
lenacathrine
masolvan
Moostar
Jenta81
10 posters

Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Jenta81 Man 1 Feb 2010 - 20:42

Eller er det bare meg som er på ca den alderen her:-) Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Icon_question Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Icon_flower

Jenta81


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Moostar Man 1 Feb 2010 - 21:18

Veeeel...Jeg er jo bare 12 år eldre enn deg - kanskje ikke helt samme alder, men i hodet mitt er jeg nok mer på ditt alderstrinn (teller det?). Velkommen Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Icon_biggrin
Moostar
Moostar


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  masolvan Man 1 Feb 2010 - 21:31

Hei!

Jeg er bare 11 år eldre enn deg, men føler meg slett ikke som noen gamlis for det Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Icon_biggrin Velkommen skal du være!

masolvan


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  lenacathrine Tir 2 Feb 2010 - 16:48

Jeg er født i 1970
lenacathrine
lenacathrine


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  benedicte Tir 2 Feb 2010 - 19:24

samboeren min er 1981... Er han som har MS! Smile Jeg selv er pårørende og 21.. Smile

benedicte


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  ChaozFear Tir 2 Feb 2010 - 23:48

Jeg er vel ganske nærme.. jeg er født i 80 :O)

Er også veldig ny her vel og merke.

kikk gjerne på bloggen min på http://jegharms.blogg.no

Der prøver jeg å oppdatere flest mulig om min diagnose, nyheter om MS (både seriøse og de man kanskje bør ta med en klype salt) både norske og internasjonale.

Ellers skravler jeg litt med meg selv der innimellom tror jeg Razz
ChaozFear
ChaozFear


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Thea Fre 5 Feb 2010 - 14:50

Heisann jente 81:)
Jeg er også 81 modell;) Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Icon_biggrin
Thea
Thea


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Torunn Tir 19 Jul 2011 - 9:19

Heisann!
Jeg er da en 82 mod. Smile

Torunn


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Lierdama Tir 9 Aug 2011 - 11:24

Hei Jenta81.
Velkommen på forumet.
Har vært 29 år på ekte engang, og fylte "29" i år igjen.... Wink
Alder ingen hindring: her skriver vi til hverandre og gir trøst, svar og oppmuntringer uansett fødselsår.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Tutta Søn 4 Sep 2011 - 2:51

Jeg er født i 1980 Very Happy

Tutta


Til Toppen Go down

Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-) Empty Re: Jeg er ny her men hvem er det som er her som er ca like gammel som meg? Født i 1981:-)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet