MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Fotsålene mine!

3 posters

Go down

Fotsålene mine! Empty Fotsålene mine!

Poste  Julestjerne Søn 31 Jan 2010 - 19:53

Jeg får så vondt under føttene spesielt når jeg går eller står mye.

I går for eksempel da var jeg på et ridestevne i fra kl.0900 til kl 1900. Jeg sto for det meste av tiden, men det ble også en del gåing. Jeg kjenner ikke noe til dette når jeg "driver" på, men når jeg kommer hjem - det er da det merkes.

Smertene er av en øm,sviende,brennende art. Vanskelig å beskrive dette på noen annen måte. Noen som kjenner seg igjen?

De av dere som har sett at jeg har søkt råd mot fotvorter kan kanskje relatere smertene til dette, men nei, smertene er under hele fotsålen.

Apropo fotvorter - de er snart helt borte. Har vært hos "fotdame," og hun har ordnet dem - nesten.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  Trippel Søn 31 Jan 2010 - 22:48

Jeg kan få kramper under fotsålene hvis jeg står mye, men da har jeg som regel ikke tatt hensyn til valg av skotøy. Jeg bruker kun sko/støvletter av typen "fotformsko". Men så har jeg da også sære tær Fotsålene mine! Icon_eek .

Hva har du på beina når du får vondt?
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  Julestjerne Man 1 Feb 2010 - 2:10

Jeg har prøvd å legge merke til om det er noen forskjell etter hva jeg har på av fottøy, men det er det ikke.

Har hatt dette noen mndr nå og har håpet på at det skal gå over, men det har det jo ikke gjort. Fotsålene mine! Icon_mad

Håper du koser deg i varmen TRIPPEL - her er det -15.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  Trippel Man 1 Feb 2010 - 20:30

Jeg svarer deg på reisetråden min slik at ikke din tråd blir ødelagt med utenomsnakk. Fotsålene mine! Icon_smile
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  sigridkd Ons 15 Des 2010 - 15:59

jeg får vondt i hoftene av å stå. akkurat som om bekkenet og deromkring låser seg helt, men tror ikke det egentlig har no med ms å gjøre

jeg får "luftputer" under beina Smile kjennes ut som om jeg svever over gulvet Surprised

sigridkd


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  Trippel Ons 15 Des 2010 - 20:29

Hoftene kan jeg ikke uttale meg om, men de luftputene kjenner jeg igjen og de er MS relaterte.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Fotsålene mine! Empty Re: Fotsålene mine!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet