MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Vanskelig å få tak i helsepersonell..

3 posters

Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  ella b Man 23 Nov 2009 - 15:00

Huff,våknet idag..og det brenner i hele kroppen min Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_sad akkurat som en influensa,sånn føles det som..bare at jeg ikke har det!
Kjenner jeg har vondt i ryggen..og beina er som rådyr på isen...
Føler at copaxonen ikke funker i det hele tatt..heller blitt værre.. og lurer jo på om svineinf.vaksinen hadde noe med disse symptomene å gjøre?? Prøvd injektoren i noen dager..men vet heller ikke om jeg har den i riktig dybde?? Gjør vondt å sette den Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_mad
Kjenner at jeg er lei...lei av å føle meg dårlig. Har en liten gutt å tenke på-og er sliten fysisk..Ringte nevrologen klokka halv ni idag..men han har enda ikke ringt tilbake. Ms sykepleier er jo aldri der. Ikke å få tak i den dama.
Ikke har jeg fått noe svar om parkeringstilatelse for funksjonshemmede enda heller..venta i 7 mnd på svar..og når jeg ringer ,er det ingen som vet...
Må jeg gjøre alt på nytt da??
Skal ha ny MR på ons..blir spennende å se om tysabri er neste.. Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_neutral Føles at det går nedover etter graviditen.. Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Kopfschuettel

ella b


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  sarasara Man 23 Nov 2009 - 16:41

Det er tøfft, de er ikke flinke til å ringe tilbake, så ring og ring og ring. En gang hver halvtime eller noe sånn.

Det er mange ting som har skjedd med deg på samme tid nå, så det er sikkert ikke lett å si hva det skyldes.

Kanskje du kunne prøve å få kontakt med andre som har prøvd Copaxone og måtte slutte fordi de ikke tålte det? En PM? Eller om noen som ikke kunne bruke det leser dette og PMer deg? Nå ber jeg litt på dine vegne, men håper du får hjelp.

Det er ikke sikkert at det er Copaxonen, men med andres erfaringer så vet du mer om hvordan den kan slå ut.
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  ella b Man 23 Nov 2009 - 23:35

Takk for svar,sarasara:) Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_smile Men en ting har jeg lært av å være her inne. Få som svarer via pm Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_cry .Kan være for temaet ikke er så aktuelt for de fleste. Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_question Har jo lært at ms er veldig ividuelt ja.

ella b


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  Inger Johanne Tir 24 Nov 2009 - 0:29

Hvis du ønsker deg PM-er er det sikkert lurt å si fra om det. Kanskje det tar seg opp nå?

Dette sier jeg ikke på PM, for det er aktuelt å vite for flere:
Jeg vet om MS-sykepleiere som ringer tilbake. Men det er sikkert foreskjell. Jeg synes de alle skulle det, for vi som har MS er ofte så slitne.

Har du tenkt på å ha Individuell plan, ella b? Jeg vet en som er veldig sliten som har opplevd at det har blitt mer orden på med Individuell plan. Da har man en kordinator som har litt oversikt og kanskje kan purre på saker.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  ella b Tir 24 Nov 2009 - 12:08

Så god ide? Er det noe man kan avtale med ms sykepleier og nevrolog isåfall? Ja er for sliten til orke styre med massetelefonering,når dem ikke tar kontakt tilbake. Uansett,fikk snakket med nevrolog idag. Så da blir det MR i morgen,og eventuelt ny kortison kur.
Ekkelt å ha ett dødt bein,som man sleper med seg. Føler meg som Herr Flick i Allo Allo. Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Icon_wink Har hatt noe lignede før,og hadde god nytte av fotsone terapi. Så går det ikke til seg selv,får jeg vel bestille meg en time.

ella b


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  Inger Johanne Tir 24 Nov 2009 - 12:50

Hvis du menete Individuell plan, så har både MS-sykepleier, fastlege, fysioterapeuten, ergoterapeuten, sosionom, andre også plikt til å hjelpe deg videre mot Individuell plan ved å sette deg i kontakt med den som har hovedansvaret for dette i kommunen din.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  ella b Tor 26 Nov 2009 - 12:16

Takker:) Ja det skal jeg gjøre.

ella b


Til Toppen Go down

Vanskelig å få tak i helsepersonell.. Empty Re: Vanskelig å få tak i helsepersonell..

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet