MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Presentasjon

+27
Edle
aliset
Mutti
benedicte
Linda
SAH
MereteAH
Tone75
alpemø
Berit
Nanna
Hilde
Lierdama
beate
Malin
Julestjerne
sarasara
Sussie
tigern
LiseTone
Trippel
Melles
Solsikke
Milla
Inger Johanne
sthauge
Admin
31 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Hei på dere!!

Poste  Mutti Tor 25 Jun 2009 - 22:28

sunny Hei!

Jeg er jente/dame på 28år.
Fikk ms diagnosen i 2008 så har hatt den i 1år.
Jeg har to barn som jeg elsker over alt på jord flower
Jeg har et stort ønske om å flere barn, men , meeeeeen....
Det må tenkes nøøøøye igjennom. Å det har vi ikke begynt med enda, goood tid clown
Eller er jeg ei gladjente som ikke liker å krangle, sier gjerne ja takk til en diskusjon, men krangling.....det liker jeg ikke.
Mutti
Mutti


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  aliset Tir 20 Okt 2009 - 21:48

Eg er 34 år og bosatt på Sunnmøre.
Har hatt enkelte symptomer tidligere uten å få vite kva som feilte men fikk diagnose i vår etter en synsnerve betennelse.
Merker at det nå går raskere og raskere og at eg blir svakere og svakere. Merker det spesielt på dårlig hukommelse, fatigue, svake armer og bein.
I tillegg til stadig tilbakevendende depresjoner og mye smerte.
har ikkje begynt på medisiner enda men skal tilbake til nevrolog om ei veke siden siste MR igjen visste nye plakk. Regner med at det da blir snakk om behandling.

Har samboer, katt og hund men ingen barn.
Glad i å reise og har en jobb som eg stortrives i.

Send gjerne melding om du det vil Presentasjon - Page 2 Icon_cheers

aliset


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Edle Søn 8 Nov 2009 - 0:09

Jeg er Edle og er 62 år. En del av dere kjenner meg fra før. Jeg har en sønn på 38 år som bor i 1.etg. i samme hus som meg. Han fikk diagnosen Ms i 2002.

Edle


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Gutt med vannvittig godt humør og pågangsmot!

Poste  ChaozFear Tor 21 Jan 2010 - 21:04

Hei alle sammen :O)

Jeg heter da John, og våknet (fikk diagnosen) nå i august -09.
Kort om meg:


  • Født i 80, som gjør meg 30 år til sommeren
  • Ugift, singel, barnløs - men ikke selvvalgt Razz
  • 100% jobb (eller er i hvertfall det fra 1. Februar 2010 regner jeg med)
  • Bor i Oslo, Sagene
  • Åpen om diagnosen min (kaller det ikke sykdom pga at det er negativt ladet for meg, eneste gangen dere sikkert ser jeg bruker ordet Very Happy )
  • Er interessert i mye av det som omhandler MS, og har startet min egen blogg om temaet, for å bevisstgjøre mennesker om sykdommen og kanskje være til litt hjelp for noen som nylig har fått diagnose.
  • Er medlem i MS-forbundet og DUF (De Unges Forening i Oslo), og ønsker kanskje på sikt å være med å bidra der jeg kan for forbundet.
Jeg ønsker å "ufarliggjøre" MS, pga at det er IKKE verdens undergang å få den diagnosen. Ja, det er tøft og helt sikkert verre for noen enn andre, og jeg mener ikke å rakke ned på de som har det tøft.

Jeg som person har vokst veldig mye på å få diagnosen, og ser på livet litt annerledes. Ikke at jeg har hatt noen "wake up call" på noen måte, men jeg har automatisk blitt mer oppmerksom på alt det positive som skjer rundt meg hele tiden, i forhold til hva jeg gjorde før. Jeg er vel litt av type person som tenker "Fanken heller, jeg skal vise verden at MS ikke er NOEN hindring for meg!"

Legg meg gjerne til på facebook, MSN.

Presentasjon - Page 2 564898-10-1263929201749

Profilen min på FaceBook
MSN:ChaozFear@hotmail.com
Bloggen min: Jeg har MS - Men MS har ikke meg

Håper også å få treffe mange av dere ute i det virkelige liv etter hvert også.
ChaozFear
ChaozFear


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Piccolo1974 Fre 9 Jul 2010 - 22:32

35 år
Fikk diagnosen i 1998 med dobbeltsyn
Atakk 2 i 2008 med balansen

Brukt copaxone i 2 år, nå Extavia.

Har mann og barn.

Presentasjon - Page 2 Icon_flower
Piccolo1974
Piccolo1974


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Volve Søn 25 Jul 2010 - 13:31

Hei , jeg heter Volve her inne , og Hilde 'der ute'. Jeg er en kvinne på 37 år , enslig mor, og nylig fått min MS diagnose etter en lang og kronglete utredning, så som fersking å regne både med MS og på dette forumet.

Jeg har har nok hatt MS symptomer en 4-5 år iallefall, men fikk det første kraftige shrubet for 1,5 år siden med synsforstyrrelser og svimmelhet, og legene trodde aller først det var virus på balansenerven , og etter noen måneder mistet jeg kraften i venste hånd og fot. Begge deler fungerer delvis bra nå , men har fortsatt nedsatt kraft i begge lem. Jeg fikk også påvist hypothyrose , noe jeg har forstått ikke er uvanlig ved siden av MS , om enn ikke en direkte del av sykdommen , så jeg plages endel med fatigue, og trettheten er det jeg finner mest plagsomt med alt dette.

Uansett , jeg er ved godt mot. Jeg har også en søster som har levd godt med sin MS diagnose i mange år, så jeg vet at det ikke er verdens undergang. Men jeg ønsker å lære mest mulig om sykdommen. Det er nok min måte å mestre den på.

en varm hilsen fra de bratte fjell og dype fjorder på Nordmøre sunny
Volve
Volve


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Karileng Søn 5 Apr 2015 - 11:28

Hei

Karileng


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Karileng Søn 5 Apr 2015 - 16:04

Prøver en gang til:) jeg er 58 år og er gift:) Har to voksne gutter. Fikk ms diagnosen i 2009, men vet jeg hadde mitt første attakk nå jeg var 32. Er oppe å går med en svak venstreside og med opp og ned ms symtomer:) Når jeg har bra dager er jeg det jeg kaller ganske bra

Karileng


Til Toppen Go down

Presentasjon - Page 2 Empty Re: Presentasjon

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet