MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Mestring og nyttige tips i hverdagen

3 posters

Go down

Mestring og nyttige tips i hverdagen Empty Mestring og nyttige tips i hverdagen

Poste  Admin Tir 22 Sep 2009 - 12:30

I går (21/9-09) oppdaget vi at tråden "Mestring" er forsvunnet. Ingen av de som administrere dette forumet har slettet denne tråden, så dette skylles sannsynligvis en teknisk feil utenfor vår kontroll. Dette skjer heldigvis svært sjelden, men vi ser fra andre forumadministratorer at det kan skje.

Dette var en nyttig og lærerik tråd som mange hadde glede av. Vi oppfordrer derfor alle som har bidratt med innlegg med gode tips til bedre mestring om å legge inn disse i denne tråden på nytt.

På vegne av oss alle beklager vi det inntrufne.

Webmaster :-)

Admin
Admin


Til Toppen Go down

Mestring og nyttige tips i hverdagen Empty Re: Mestring og nyttige tips i hverdagen

Poste  Sussie Tor 19 Nov 2009 - 17:09

Hei adm.: skal vi lage et nytt tema på rehabilitering, her eller under Behandling? Er det et tema folk vil skrive om? Jeg tar det her først; for rehabilitering handler jo om mestring:

Jeg har kommet inn på Kysthopitalet Stavern Mestring og nyttige tips i hverdagen Icon_biggrin i midten av januar. Jeg tror nok at jeg kan få noe hjelp der, ift organisering av hverdagen, trening osv. Lurer på om det er flere som skal dit? Og en god ting var at jeg fikk gjennom en uke og ikke to. Jeg synes det blir mye med to uker, med tre barn som trenger oppfølging hjemme.

Har noen av dere vært der - i Stavern? Hvordan er opplegget? Jeg har kommet inn til et individuelt opplegg, så da er det kanskje vanskelig å svare på. Men hører gjerne om noen har noen inntrykk derfra... Mestring og nyttige tips i hverdagen Icon_question

Sussie


Til Toppen Go down

Mestring og nyttige tips i hverdagen Empty Re: Mestring og nyttige tips i hverdagen

Poste  Trippel Tor 19 Nov 2009 - 17:17

Hei Sussie. Det jobbes med saken. Razz Rehabilitering kommer som en egen tråd sammen med flere andre, som vi også håper dere vil benytte. Tar bare litt tid. Fint med slike innspil. cheers
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Mestring og nyttige tips i hverdagen Empty Re: Mestring og nyttige tips i hverdagen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet