MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Fotballspiller med nevrologisk sykdom

3 posters

Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  sarasara Fre 7 Aug 2009 - 15:33

Fordi jeg vet at det er en del her inne som følger med på fotball, så spør jeg, er det noen som så et innslag på Kveldsnytt hvor en fotballspiller hadde fått en nevrologisk sykdom og at hans mål nå var å komme seg på toalettet alene.

Han hadde prikking i hender og føtter og de sa at han ble behandlet og medisinert og ville bli bra om ca et halvt år.

Det de ikke sa var hvilken sykdom han hadde fått?
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Re: Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  Gjest Fre 7 Aug 2009 - 17:53

Guillain-Barres Syndrom trur jeg det var

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Re: Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  beate Fre 7 Aug 2009 - 19:28

Ja, det stemmer. Det stod i en eller annen avis, husker ikke hvilken.

beate


Til Toppen Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Re: Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  sarasara Fre 7 Aug 2009 - 22:56

Tusen takk!
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Re: Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  benedicte Søn 9 Aug 2009 - 19:28

Det var Marco Elsafadi tror jeg... basketball spiller, for ulrikken eagels i Bergen. Stod om han i sporten i VG el Dagbaldet Smile

benedicte


Til Toppen Go down

Fotballspiller med nevrologisk sykdom Empty Re: Fotballspiller med nevrologisk sykdom

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet