MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Massasje-ring

2 posters

Go down

Massasje-ring Empty Massasje-ring

Poste  Lierdama Lør 13 Mar 2010 - 11:43

Fingrene og hendene mine har stor tendens til å dovne bort.
Dette er plagsomt og til tider hemmende.
Skjer også når jeg gjør ingenting.

Forrige uke kjøpte jeg en massasje-ring på Enklere Liv:
det er en ring (med elastikk) laget av rektangler i ulike størrelser for maksimal stimulering (rustfritt stål som er sølvbelagt).
Den skal rulles opp/ned fingrene, 2 minutter på hver finger pr dag og dermed aktivere akupunkturpunktene i fingrene.
Ringen skal øke blodsirkulasjonen og dermed motvirke smerter i fingrene, kalde fingre, stimulere nerver og motvirke numne fingre.

Har bare så vidt tatt den i bruk, men så langt ser det ut til å ha gitt en snev av ønsket virkning.
Noen som har prøvd sånn ring og kan skrive noe om erfaring?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Massasje-ring Empty Re: Massasje-ring

Poste  Lierdama Søn 28 Mar 2010 - 10:53

Får ikke tid til å massere fingrene hver dag, og noen dager glemmer jeg det.
Men etter et par ukers (uregelmessig) bruk ser det ut til at ringen har ønsket virkning:
Har hatt myyye mindre plager med at hendene dovner nå, bare fått avbrutt nattesøvn av det et par ganger siden jeg startet også Massasje-ring Icon_smile
Dette skal jeg fortsette med.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Massasje-ring Empty Re: Massasje-ring

Poste  Trippel Søn 28 Mar 2010 - 12:18

Det høres lovende ut! Men for at det skal bli regelmessig må du sette av tid. Er det ikke noe annet du gjør hver dag hvor hendene dine er ledige? Ser du på Dagsrevyen/TV2-nyhetene el.l? Da er det fin anledning til å massere. Lykke til videre. Massasje-ring Icon_sunny
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Massasje-ring Empty Re: Massasje-ring

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet