MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

+3
Inger Johanne
LiseTone
Julestjerne
7 posters

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Julestjerne Søn 4 Okt 2009 - 12:43

Puh.....endelig kom jeg inn. I de siste dagene, når jeg logger meg inn her, har jeg fått opp en side hvor det står ERROR, og noe om at forumet ordnes.

Hva er dette? Er det bare en vanlig oppdatering av forumet, eller er det noe som er helt galt. Det tar også veldig lang tid å komme inn på siden.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  LiseTone Søn 4 Okt 2009 - 13:05

Samme her Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_eek
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Inger Johanne Søn 4 Okt 2009 - 21:08

Problemet ligger hos leverandøren, sier Admin. Som når lyset går, og det ikke hjelper å skifte sikringer.... Flere forum har hatt problemer i helga.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  sarasara Søn 18 Okt 2009 - 0:43

Det er en del avatarer eller bilder som bare kommer opp med rødt kryss på min skjerm.
Er det bare min maskin eller er det fler som har det sånn?
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Lierdama Søn 18 Okt 2009 - 11:07

Røde kryss istedetfor avatarer vises hos meg også.
Men avataren din vises, sarasara, så kanskje problemene var ordnet da du skrev inn i gårkveld?

-------------

Måtte bare gå inn igjen i dette innlegget, avataren min blir rødt kryss da jeg lagret innlegget i tråden.
Det må være det flotte bildet til sarasara (nordlys?) som selv elektronikk og teknologi "godtar"...?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Inger Johanne Søn 18 Okt 2009 - 11:25

Det går an å spørre admin klikk her
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Julestjerne Tir 20 Okt 2009 - 19:07

Jeg får også bare røde kryss. Det er bare sarasaras avatar som vises for meg. Ingen som har spurt Admin enda? Kanskje jeg skal gjøre det da.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Julestjerne Ons 21 Okt 2009 - 12:59

Jeg har spurt admin, men ikke fått svar. I mellomtiden gikk jeg bare inn på profilen min og la inn "stjerna mi" på nytt.

Det funka.
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Inger Johanne Ons 21 Okt 2009 - 13:07

Jeg har det kognitive problemet at jeg har veldig dårlig synsoppmerksomhet. Først NÅ så jeg at min avatar også mangler.

Jeg tror admin er litt travel denne uka, det skjer mye i forhold til andre ting han holder på med, så vi kan jo bare leve uten avatarer noen dager?
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  LiseTone Ons 21 Okt 2009 - 14:41

Jeg fikk råd om å slette den gamle avaten og legge inn på nytt og vips var avaten der igjen, takker Trippel Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_wink
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Inger Johanne Ons 21 Okt 2009 - 15:06

Men det er ikke helt samme bildet, Lise Tone. Du står litt annerledes og det er tatt i en annen vinkel.

Trippel har jeg møtt på or'ntli, og du verden så lik deg du var, da!

Sjøl har jeg ikke tid til å tukle med det, får vente og se om det kommer tilbake.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  LiseTone Ons 21 Okt 2009 - 15:44

Jeg la inn et annet bilde Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_biggrin
Men det er tatt samme minutt som det andre.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Trippel Ons 21 Okt 2009 - 22:37

Dersom noen vil se et større bilde av LiseTone (eller noen andre), gjør slik:
1 Klikk på bildet
2 når så bildet kommer opp på nytt holder du "Control-knappen nede mens du klikker på + tegnet. Bildet blir mer utydelig, men større.

Denne metoden kan du også bruke for å forstørre tekst, tekst i bilde osv.

Kjekt å kunne. Wink
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  LiseTone Tor 22 Okt 2009 - 12:03

Og da ser dere at jeg blunket da bildet blei tatt Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_razz
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Tor 22 Okt 2009 - 14:39

Er det noen av dere som har vært inne på mssiden i det siste? Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_surprised Det er noe galt der også.
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Trippel Tor 22 Okt 2009 - 14:58

Hva mener du? Hvilken feil får du opp?
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Tor 22 Okt 2009 - 15:55

Trippel skrev:Hva mener du? Hvilken feil får du opp?

Jeg er nektet adgang der Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_sad . Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_eek
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  LiseTone Tor 22 Okt 2009 - 15:57

Du er velkommen her solhaug Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_sunny
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Lierdama Tor 22 Okt 2009 - 16:00

Måtte jo prøve mssiden.no: hadde ikke problemer med å komme inn eller skrive inn svar.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Tor 22 Okt 2009 - 18:42

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Lol Takk for at jeg får lov å være med her.....jeg har dårlig samvittighet overfor dere.... Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_sad Jeg svarte på noe på mssiden som viste seg å være forum-spam, så resultatet er at IP-adressen min blir nektet tilgang der....Bare så dere vet det:IKKE SVAR PÅ EN LAAANG REMSE MED BLÅ SKRIFT. Jeg ble irritert og spurte hvem som hadde lagt det inn. Etter det er jeg nektet tilgang. Dere nekter vel å ha noe med meg å gjøre også nå. Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_redface
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Lierdama Fre 23 Okt 2009 - 19:08

På ingen måte, bare la fingrene dine skravle ivei med tastaturet her inne du.
(Har før lansert uttrykket "skravlete fingre" som omtaler noen av oss...)
Ikke din skyld.
Forresten syns jeg det er dårlig gjort å gjøre sånt.
Takk for advarselen, skal holde meg unna.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Julestjerne Fre 23 Okt 2009 - 23:23

Flott avatar Lierdama, er det en maur? Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_biggrin
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Lør 24 Okt 2009 - 9:33

Lierdama skrev:På ingen måte, bare la fingrene dine skravle ivei med tastaturet her inne du.
(Har før lansert uttrykket "skravlete fingre" som omtaler noen av oss...)
Ikke din skyld.
Forresten syns jeg det er dårlig gjort å gjøre sånt.
Takk for advarselen, skal holde meg unna.

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_cheers Jippi Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_cheers. Skravlete fingre har jeg også, har vel tråkka på noen tær jeg også. Veldig fort gjort. Har lært meg å tenke på saken før jeg svarer. Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Icon_mad Her på forumet kan man jo slette svaret før man sender det. Takk, da skal jeg la skravla gå heretter bare dere lover å si i fra når jeg sier/skriver noe støtende.
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Galt med forumet

Poste  solhaug Lør 24 Okt 2009 - 9:56

Hos meg kommer nesten ikke datoen opp på svar dere skriver....det står Yesterday og klokke slett på nesten alt. Hva kommer det av?
solhaug
solhaug


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Lierdama Lør 24 Okt 2009 - 11:19

Fant avataren i mengden av muligheter.
Kan godt hende at det er en maur.
Valgte den fordi jeg syns bare den så ut som en artig skrue som hilser og vinker med et positivt glimt i øyet.

Så nå hilser og vinker jeg til dere for hvert innlegg jeg legger inn.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.) Empty Re: Hva er galt med forumet? ( Teknisk spørsmål.)

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 2 1, 2  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet