MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

SMS varsling når man skal ta medisin

3 posters

Go down

SMS varsling når man skal ta medisin Empty SMS varsling når man skal ta medisin

Poste  Vibba Tir 21 Jul 2009 - 11:51

Hei.

Jeg vet at brukere av Betaferon og Rebif har mulighet til å registrere seg, og få en SMS som minner dem på at de må ta medisinen, dette er en gratistjeneste. Jeg har ikke funnet en sånn tjeneste for de som bruker Copaxone, noen der ute som vet om det finnes???

Vibba


Til Toppen Go down

SMS varsling når man skal ta medisin Empty Re: SMS varsling når man skal ta medisin

Poste  Trippel Tir 21 Jul 2009 - 13:53

Hei
Det er vel heller tvilsomt at det finnes noe slik for Copaxone all den tid den skal taes hver dag på morgenen. Men det hadde kanskje vært kjekt for denne også? Tror forresten du kan stille inn mobilen til å gi deg et signal daglig....., men det må noen andre enn meg fortelle deg om ettersom jeg er mobiltelefonanalfabet. Embarassed
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

SMS varsling når man skal ta medisin Empty Re: SMS varsling når man skal ta medisin

Poste  Inger Johanne Tir 21 Jul 2009 - 14:06

Jeg skal ta litt av det på "kognitive provblemer", siden det er ekstra viktig der og også for annet enn medisiner. Skal prøve å ha det der i løpet av dagen.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

SMS varsling når man skal ta medisin Empty Re: SMS varsling når man skal ta medisin

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet