MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Aubagio tabletter

Go down

Aubagio tabletter Empty Aubagio tabletter

Poste  Koala Man 24 Feb 2014 - 12:09

Hei, jeg savner emne om Aubagio :)Vet det er nokså nytt, VAS begynte å gi det ut i november 2013, men endel brukere må det jo være utover landet. Selv begynte jeg i februar 2014. Utrolig deilig å slippe sprøytene! Men litt tidlig ennå å si noe om bivirkninger o.l. Akkurat i dag kjennes det ut som om noe er på gang, bena er som bly, tunge armer og svakere i venstre hånd. Nummen på oversiden av venstre hånd og smerter.

Koala


Til Toppen Go down

Aubagio tabletter Empty Re: Aubagio tabletter

Poste  Koala Man 24 Feb 2014 - 15:33

Kom plutselig på hva som er grunnen til at kroppen ikke har vært på lag i dag, har gaflet innpå med sukker (sjokolade og gummugodt) i helgen... Det vet jeg jo at jeg tåler dårlig men ltt å "glemme" når godisen står på bordet. Uansett mye bedre allerede!

Koala


Til Toppen Go down

Aubagio tabletter Empty bytter medisin igjen

Poste  Koala Man 23 Jun 2014 - 16:34

Har hatt håravfall an mass, økt blødninger løsmage men desverre ikke vekttap Smile Fått beskjed om at jeg får bytte til Tecfidera istedet og har nå kuttet Aubagio men må gå uten i 3,5mnd før bytte evt. kortere ved aktiv utvasking. Tok masse blodprøver bla.a. JC-virus og om 10dager får jeg svar på dem, da kan vi diskutere veien videre sa nevrologen.

Koala


Til Toppen Go down

Aubagio tabletter Empty Re: Aubagio tabletter

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet