MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

+4
Nanna
Trippel
LiseTone
petabr
8 posters

Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  petabr Lør 3 Sep 2011 - 16:46

hei lurer på om det er noen med ms som har deltatt i dette prøve prosjektet
har selv fått ms påvist i desember etter att jeg fikk tåke syn. har vært plaget med dårlige knær og hofte siden ungdoms skolen .
er 37 år nå og har begynt på extavia og neurontin

petabr


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  LiseTone Lør 3 Sep 2011 - 17:10

Jeg deltok ikke.
Velkommen hit til forumet.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Trippel Søn 4 Sep 2011 - 3:49

Ikke jeg heller. Men du vil vel heller høre fra de som faktisk deltok og ikke alle oss andre. Ville bare, som LiseTone, ønske deg velkommen hit. Skjønner at du leter etter årsak til at du har fått MS og da vil jeg bare ønske deg lykke til. Håper du holder oss oppdatert dersom du kommer på sporet av noe.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Nanna Søn 4 Sep 2011 - 11:54

Nei.

Nanna


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Lierdama Tir 6 Sep 2011 - 18:05

Velkommen på forumet, petabr.
Håper du vil trives her inne.

Tror du det er sammenheng mellom vaksinen og ms siden du spør om dette?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Inger Johanne Tir 6 Sep 2011 - 20:15

Du får ikke mye svar, ser jeg. Kan ikke folk spørre dem i rett alder som de kjenner og legge det inn her uten å nevne navn? Sånn som "jeg vet om en". Så kan du nevne det for nevrologen din om det kommer flere rapporter, og kanskje blir han inspirert til å undersøke det mer skikkelig?
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Julestjerne Søn 11 Sep 2011 - 16:54

Jeg har spurt to i rett alder. De deltok i programmet, de har ikke MS. kanskje ikke helt det du var ute etter, men skrev det likevel. Embarassed

Er du ute etter folk som deltok i programmet, og som har utviklet MS?
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  petabr Lør 17 Sep 2011 - 21:00

er ute etter folk som har deltatt og utviklet ms eller plager etter forsøket. vet at noen har utviklet ME-

petabr


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Musselin Tor 22 Sep 2011 - 1:34

Hei.

Veit at jeg var med i et vaksinasjons program, noen fikk vaksinen og noen fikk saltvann....Har fått vite at jeg ikke fikk vaksinen, men salt vanet. cheers

Men skal ikke si det helt sikkert at det var dette, men har samme alder som deg så du kan være mulig, skal høre med mamma hun husker det nok Smile




Musselin


Til Toppen Go down

er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89 Empty Re: er det mange med ms som har deltatt i vaksineprosjektet Meningokokk B i 1988-89

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet