MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kom hjem igjen

+4
Trippel
Melles
LiseTone
sarasara
8 posters

Go down

Kom hjem igjen Empty Kom hjem igjen

Poste  sarasara Tor 16 Jun 2011 - 19:00

Hei alle facebookere og twittere, kom hjem igjen, det er så stille her inne!
Dessuten er det litt "ut" å være både på facebook og twitter Very Happy


Færre bruker Facebook i Norge

Ferske tall kan tyde på at bruken av det sosiale nettstedet Facebook begynner å nå et metningspunkt i Norge.

Del med andre:

Facebook Twitter EpostDel

De to siste månedene har antallet norske Facebook-brukere som har vært aktive siste måned sunket med over 100.000, skriver Aftenposten.

Samtidig er det kommet meldinger om at antallet Facebook-brukere i USA falt med hele seks millioner i løpet av mai. Fra å ha 155,2 millioner brukere i begynnelsen av måneden, hadde de bare 149,4 millioner brukere ved månedskifte mai - juni, hevder flere medier.
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  LiseTone Tor 16 Jun 2011 - 19:33

Det går ann å være både her og der, jeg er innom her daglig, men har ikke så mye å skrive om her inne for øyeblikket cat sunny
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Melles Fre 17 Jun 2011 - 13:37

Jeg er også innom her ganske ofte... Smile Jeg leser vel mer enn jeg skriver..
Melles
Melles


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Trippel Fre 17 Jun 2011 - 23:55

Jeg er også innom her daglig, men ettersom det ikke er noen spørsmål har jeg regnet med at dette "markedet var mettet". Very Happy Men kanskje vi bør være litt sosiale igjen? Har dere en fin sommer så langt? Vi hadde en varmebølge rundt Påske og da tenkte jeg på alle dere som sliter med varmen. Sjøl kom jeg rett hjem fra syden så for meg var overgangen perfekt, merket nesten ikke at jeg hadde landet i Norge. Bortsett fra at jeg var hjemme i huset mitt hos mannen min og alle andre som jeg hadde savnet. Jeg har bestilt leilighet til vinteren også, men det er nesen så jeg kvier meg for å dra. Men jeg vet jo hvor dårlig jeg blir når kulda setter inn og hvor mye bedre jeg har det der nede. Er jeg heldig får jeg kanskje besøk i år også. Er det flere som har tenkt seg sørover til vinteren kanskje?
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Inger Johanne Man 20 Jun 2011 - 23:43

Det hjelper ikke om "alle" er på vei ut av Facebook, så lenge ungene mine er der...Men det er vel med meg som meg mange, at når ingen skriver noe her, så skriver ikke jeg, heller.

Ellers er jeg lite på nett om dagen. Har kjøpt meg ny leilighet og er der hver dag og småordner. Flytter ikke skikkelig inn før jeg har fått vasket og malt ferdig. I dag malte jeg den ene rekka med overskap på kjøkkenet røde. De trenger et strøk til, men jeg måtte ha en pause...

Jeg er så heldig at jeg bor hos datteren min og har et fullt fungerende hjem der til jeg har fått ting litt opp å gå. DET er MS-vennlig, det! Håper jeg klarer å skynde meg langsomt videre.

Skal ikke reise bort i sommer, bortsett fra en snartripp til Ålesund. Har hatt en liten tur til Amsterdam i etterkant av påsken, og var med Drammen og omegn MS-forening sin gruppetur til Kiel (3-4 timer i land).

Helsa er rimelig god nå, men var litt satt ut i vår. Hadde full feber da jeg flyttet ut av leiligheten min, og som jeg sier til andre: Har man feber og MS må man ta det pent. Var ikke så lett når noen skulle ta over leiligheten en bestemt dato! Men da ble jeg syk. Kanskje et attakk. Men nå går det bra.

Vi skal arrangere åpen kafe i Drammen til høsten. Det skal jeg skrive om en annen gang.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Lierdama Fre 24 Jun 2011 - 9:36

Forum eller facebook?
Sier som Ole Brumm: Ja takk til begge deler.
Det ene utelukker ikke det andre.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  svarthyll Tir 9 Aug 2011 - 16:10

Hjemme igjen etter 5 uker med sol og bading i ukraina:) Hverdagen kaller:(
Noen som husker om jeg må sende bilen på service selv om den er forferdelig sliten? Har ikke fått svar på søknad om ny bil, men forforferdlig surt å betale 11000 - 31000 på bilen. er redd jeg må, men syns jeg burde slippe siden den er nedslitt og og det bare er 1-2 år før den skal innleveres:))
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  svarthyll Tir 9 Aug 2011 - 16:13

F.., den foregående melding skulle inn på UP og ikke her:( Ferie modus og solstikk:)
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Nanna Lør 13 Aug 2011 - 9:52

Jeg føler meg så "sær" med min PPMS, at ting som er relevante for meg, ikke er så relevante for andre.... Noen ganger føler jeg at jeg bare lirer av meg en masse, som kanskje ingen andre kan bruke til noe spesielt, bla bla bla.
Men når jeg engang i midten av oktober skal prøve ut Fampridin, kommer jeg til å rapportere på div. MS-fora, uansett utfallet, jeg regner med at dette er aktuelt for flere.
Smile

Nanna


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  LiseTone Lør 13 Aug 2011 - 11:53

Hva skal Fampridin virke for?
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Nanna Lør 13 Aug 2011 - 14:12

Beklager, jeg skrev feil. Det er virkestoffet som heter Fampridin. Medisinen kommer til å hete Fampyra, den heter i U.S.A., (hvor den har vært på markedet ca. 1 1/5 år), Ampyra. Den såkalte "gangpillen". (Søk på MSforbundets side, har ikke noen link akkurat nå).

Nanna


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  LiseTone Lør 13 Aug 2011 - 15:14

Tenkte nesten att det var det Wink
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Trippel Man 15 Aug 2011 - 0:44

Spennende. Den vil jeg også prøve. La oss endelig få høre hvordan den virker for deg. Skal virke på alle typer MS, men virker ikke for alle. Har også noen leie bivirkninger.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Kom hjem igjen Empty Re: Kom hjem igjen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet