MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Svimmel!!!

4 posters

Go down

Svimmel!!! Empty Svimmel!!!

Poste  Musselin Tir 18 Jan 2011 - 2:41

Hei.

På lørdag fikk jeg et brutalt møte med badegulvet, blei så svimmel at det svartnet for meg og jeg gikk ned for telling. Der låg jeg og klorte meg fast og svetten rant mens kvalmen kom sigene. Det var sikkelig skremmende Crying or Very sad

Når jeg legger meg ned og lukker øynene så gynger det veldig. Har vert små svimmel siden 30 desember nå. Er dette noen som kommer av MSen?

Beynner å bli dritt lei av at alt dette skal sette en stopper for meg.......grrrrr

Klem Musselin

Musselin


Til Toppen Go down

Svimmel!!! Empty Re: Svimmel!!!

Poste  LiseTone Tir 18 Jan 2011 - 12:34

Jeg har vert mer eller mindre svimmel i 14år, det kommer av MSen dessverre, håper det går over igjen med deg.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Svimmel!!! Empty Re: Svimmel!!!

Poste  Trippel Tir 18 Jan 2011 - 23:09

Ja, jeg er enig med LiseTone at dette kan komme av MS'n, men..... alt er ikke MS og vi må ikke sløves fra å ta en sjekk hos legen når det brått dukker opp nye symptomer. En slik svimmelhet som du beskriver kan også være tegn på at du har problemer med balansenerven, mellomøret og andre ting. Ta en sjekk for sikkerhets skyld du, da sover du bedre etterpå. Vi som uttaler oss her inne har vært gjennom mye og kan svare på mangt ut fra egen erfaring, men vi er ikke profesjonelle. Lykke til. Håper alt er bedre allerede. Very Happy
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Svimmel!!! Empty Re: Svimmel!!!

Poste  bulle Man 23 Mai 2011 - 21:35

Jeg har det på samme måte. Var sånn MS'en begynte.
I tillegg har jeg krystallsyken, den er det mulig du har også da, siden du reagerer sånn når du legger deg ned.
bulle
bulle


Til Toppen Go down

Svimmel!!! Empty Re: Svimmel!!!

Poste  Musselin Fre 22 Jul 2011 - 12:10

Hei.

Svimmelheten er heldigvis borte. Så jeg krysser fingrene på at dem ikke dukker opp igjen.

Musselin

Musselin


Til Toppen Go down

Svimmel!!! Empty Re: Svimmel!!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet