MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

PARKERINGSBOT!!!!

5 posters

Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty PARKERINGSBOT!!!!

Poste  svarthyll Tor 25 Feb 2010 - 22:54

Den måtte komme!! Noen av dere som har greid å "lure" dere unna en parkeringsbot? Bot for parkering på handicap plass uten synlig HC kort?? Jeg har selvfølgelig kortet men det falt ned da jeg måtte "springe" på do Crying or Very sad
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty Re: PARKERINGSBOT!!!!

Poste  sarasara Fre 26 Feb 2010 - 16:41

Ettersom kortet er registrert på deg og bilnummeret, så ring og forklar at det hadde ramlet ned, så kan det hende at de skjønner at du faktisk har et kort men at det ved et uhell ikke var akkurat der akkurat da.

Ellers er små biter av dobbeltsidig tape kjekt å ha klistret kortet fast med.


Sist endret av sarasara den Søn 28 Feb 2010 - 16:40, endret 1 gang
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty Re: PARKERINGSBOT!!!!

Poste  Melles Fre 26 Feb 2010 - 16:53

Hva med ei skikkelig avhandling om at du har hatt kortet så lenge at du ikke lenger nødveldingvis tenker over hvor det befinner seg. Når man har hastverk, så er det jo veldig fort at noe forflytter seg av dragsuget.

Klaget selv på parkeringsbot en gang da datoen ikke var synlig selv om kortet lå i frontruta. Slapp å betale, og skulle bare mangle!
PARKERINGSBOT!!!! Icon_sunny
Melles
Melles


Til Toppen Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty Re: PARKERINGSBOT!!!!

Poste  Lierdama Lør 27 Feb 2010 - 21:19

Leste akkurat i avisa denne uka at det var en i Lier som hadde fått bot for å stå på handicap-parkering:
kortet lå på dashbordet, men ruta var iset til...
Han skulle klage, men jeg vet ikke hvordan det har gått.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty Re: PARKERINGSBOT!!!!

Poste  Trippel Søn 28 Feb 2010 - 22:22

Jeg sendte en gang en lang forklaring paa hvorfor kortet hadde sklidd for langt ned til at datoen var synlig. Fikk ettergitt boten mot at jeg matte love at det ikke skulle skje igjen PARKERINGSBOT!!!! Icon_cool Naa har jeg en slik plastikkholder som jeg har limt paa ruta. Veldig kjekt.

Jeg brukte ogsaa dagen i en solstol, men hos meg var det ingen snoe og 28C i skyggen.

Hvorfor kommer ingen aa besoeker meg? Jeg har tilbudt overnattingsplass i stua. PARKERINGSBOT!!!! Icon_tongue

Vel. vel. Naa skal jeg snart hjem og fryse sammen med dere - bare 14 dager igjen PARKERINGSBOT!!!! Icon_sad
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

PARKERINGSBOT!!!! Empty Re: PARKERINGSBOT!!!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet