Tilbakemeldinger
+7
Solsikke
Inger Johanne
Lierdama
Julestjerne
beate
Milla
Admin
11 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Tilbakemeldinger
Det er et lager med sider du har oppsøkt (de ligger på din egen maskin). Det er for at du lett skal kunne gå tilbake til sider du oppsøker ofte. Maskinen tømmer dette lageret med jevne mellomrom avhengig av innstillingen du har på maskinene din. Dersom du bruker maskinen ofte kan det være greit at dette lageret tømmes med et par dagers mellomrom. For å finne innstillinger osv klikker du på "verktøy" - "alternativer for Internett" og til slutt "slette leserlogg".
Hilsen Trippel
Hilsen Trippel
Trippel
Men pass på at du husker passordene til sider du er inne på, for de som er lagret, ( "remember me") de blir borte da.
Inger Johanne
Det gjør jeg med "jevne" mellomrom, og når det er gjort søker jeg gjennom maskinen for virus.
LiseTone
Hvorfor er det rød x i stedet for avatarene våre?
Er det noe du kan gjøre noe med?
Er det noe du kan gjøre noe med?
LiseTone
De blå overskriftene for temaene er lettere å lese for meg med hvit skrift. Tusen takk
Gjest- Gjest
Trådene med nye innlegg har ikke farget orange hos meg de siste dagene, hva skjer?
Lierdama
Hva skal komme etter og i overskriften:Vi ønsker alle velkommen og håper dette forumet kan være til glede og, visst det er at reklamen blir borte når du logger inn skulle reklamen vert skrevet med liten r.
Mvh
Petimeteret Lise Tone
Mvh
Petimeteret Lise Tone
LiseTone
Det er vel denne teksten du mener?
Vi ønsker alle velkommen og håper dette forumet kan være til glede og nytte for alle brukere.
Reklamen blir borte når du registrerer deg og logger inn
Reklamen blir borte når du registrerer deg og logger inn
Sist endret av Trippel den Fre 30 Apr 2010 - 16:24, endret 1 gang
Trippel
Hva er det som ikke står hos deg? Punktumet? Sett ned tekststørrelsen din et hakk og se om det ikke kommer frem da?
Trippel
Vi ønsker alle velkommen og håper dette forumet kan være til glede og, står det hos meg, masse ledig plass forann Vi ønsker osv, har normal tekststørelse, og det er vell ikke meninga at folk skal endre telkststørelse når dem kommer inn hit, jeg har den størelsen som var på maskina da jeg kjøpte den
LiseTone
Hos meg står det slik Trippel gjengir det ...til gled og nytte...
Så rart at det er annerledes hos deg, LiseTone
Så rart at det er annerledes hos deg, LiseTone
Lierdama
Jeg er innlogget og reklamen er der, jeg prøvde og logge ut og inn igjen, men reklamen er der. Har andre det sånn også?
LiseTone
Meg og. Tror den har hengt seg opp. Skal prøve å slette loggen på min maskin og se om det kan hjelpe. Andre som har prøvd det?
Trippel
Trodde det bare var hos meg altså - reklamen er der den, uansett hva jeg gjør.
Julestjerne
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2