MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hvordan merker du alderen?

3 posters

Go down

Hvordan merker du alderen? Empty Hvordan merker du alderen?

Poste  Lierdama Ons 30 Sep 2009 - 19:02

Jada, det er ikke til å unngå: årene går og vi blir eldre.
Livslengden setter seg på baken (hjelp, bokstavelig talt også) og jeg merker små tegn på at jeg begynner å bli voksen, skikkelig voksen altså.

F.eks. sist fredag ble jeg nesten skremt over meg selv: plutselig var Norge Rundt både artig og interessant!
Og i det siste har jeg merket at når jeg kjører er fartsgrensene høye nok (har ikke bare sammenheng med at junior så smått har begynt å øvelseskjøre og at jeg derfor skal være et godt eksempel), men jeg liker ikke å rase avgårde lenger (også jeg som var kjent for å fly lavt....)

Hvordan merker du alderen?
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Hvordan merker du alderen? Empty Re: Hvordan merker du alderen?

Poste  Inger Johanne Tor 1 Okt 2009 - 20:58

Jeg har fått normalt tørt hår, ikke fett, slik det var de første 50 årene av mitt liv.

Så har armene krøpet på lengden.. tror jeg. I hvert fall måtte jeg holde bokser med liten skrift så langt fra øyet jeg bare kunne, til jeg fikk justert brilleglassene.

FRa snaut 40 merket jeg at det kunne være veldig interessant å snakke med folk som mente noe helt annet enn meg.

Og så har jeg lagt på meg.

Og fått mye mer selvtillit. Tar ikke fem øre for å si: Dette kan jeg. Dette får jeg til. Dette har jeg greie på.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Hvordan merker du alderen? Empty Re: Hvordan merker du alderen?

Poste  sarasara Tor 1 Okt 2009 - 23:53

Det å ha MS ligner mye på det å bli gammel, så når jeg blir sliten og alt det der, teflon-hjerne og sånn, så skylder jeg på alderen Hvordan merker du alderen? Icon_biggrin

Venninnene på samme alder farger håret, bruker briller, har gikt og andre alders-relaterte små-feil. Ligner litt på å kjøre en gammel bil.
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

Hvordan merker du alderen? Empty Re: Hvordan merker du alderen?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet