MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Reumatisme/lupus

4 posters

Go down

Reumatisme/lupus Empty Reumatisme/lupus

Poste  Sussie Ons 26 Aug 2009 - 23:31

Hjelp... Shocked Er det noen her som har reumatisme og/eller lupus? Søsteren min har begge deler, og nå har jeg fått noen symptomer som nevrologen ville sjekke med blodprøver på andre immunologiske sykdommer... Hun sa hun ville "sjekke det ut", men angsten kommer likevel snikende. Hun sa nemlig også at jeg kunne få andre medisiner som kanskje virket bedre enn de smertestillende jeg bruker nå, dvs. Neurontin. Men jeg har nok med MS'en, orker ikke mer sykdom eller andre medisiner... Evil or Very Mad

Sussie


Til Toppen Go down

Reumatisme/lupus Empty Re: Reumatisme/lupus

Poste  Inger Johanne Tor 27 Aug 2009 - 23:38

Jeg vet ikke om det hjelper , men kan du tenke sånn: Hvis en del av plagene dine skyldes en annen sykdom, så har du den jo alt. Du får ikke plutselig nye symptomer. Du har bare trodd at alt er MS. Å oppdage det, vil bare gjøre det mer mulig å komme med gode løsninger på plagene.

Vi får håpe uansett at du får en avklaring snart.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

Reumatisme/lupus Empty Re: Reumatisme/lupus

Poste  Lierdama Fre 28 Aug 2009 - 15:17

Ja er det ikke fælt, som om ikke vi har nok!
Men det at man har MS er dessverre ikke garanti for at en slipper unna andre sykdommer.

Lykke til, håper det beste for deg, Sussie.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Reumatisme/lupus Empty Re: Reumatisme/lupus

Poste  sol Fre 28 Aug 2009 - 16:21

Hei
Jeg fikk psoriasis artrit diagnosen ca fem år etter ms diagnosen Shocked ,syns det er vanskelig å vite hva som er hva ut av symtomene , samme syns legene

sol


Til Toppen Go down

Reumatisme/lupus Empty Re: Reumatisme/lupus

Poste  Sussie Fre 28 Aug 2009 - 19:16

Takk for gode ord og råd sunny Jeg vet jeg må vri "huet" og prøve å tenke litt annerledes. Det beste er når jeg er opptatt med div. gjøremål, og ikke bare ligger på sofaen, som jeg gjorde i går. Da går trommelen.. bounce Men i dag har jeg trent (svømt), handlet mat, lagd pizza og vært en tur på kjøpesenter. I dag verker bena, hodet har hatt fred... Man får bare ta det som det kommer, og, som min søster sier, ta en dag av gangen...

Sussie


Til Toppen Go down

Reumatisme/lupus Empty Re: Reumatisme/lupus

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet