MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Lenge må man vente på Raporten?

3 posters

Go down

Lenge må man vente på Raporten? Empty Lenge må man vente på Raporten?

Poste  Skyrin Man 26 Nov 2012 - 13:27

Hei jeg er ny her! Har nå ventet en uke på at epikrisen av MS utredningen skal falle ned i postkassen.
Venta i 2 uker nå. Begynner å få nerver. Legen sa han skulle ringe når han fikk epikrisen.

Utelukket en del sykdommer.
VEP prøven var positiv.
Legen og jeg har diskutert en del om MS, fått et inntrykk at han selv mistenker dette.
Var 1 uke på Haukeland sykehus, ble veldig godt tatt imot og ble "utreddet skikkelig"
Har ventet nå i 2 uker, synes det begynner å bli lenge! confused Er det sånn at "med funn" tar den lengre, eller ville den bli raskere ferdig dersom de hadde funnet noe? Hvordan funker "MS Diagnosering" etter testene er ferdig og skal samles før den blir sendt til fastlegen?

Skyrin


Til Toppen Go down

Lenge må man vente på Raporten? Empty Re: Lenge må man vente på Raporten?

Poste  Trippel Tor 29 Nov 2012 - 2:36

Beklager, men jeg har ikke vært borti noen som fikk diagnosen i posten. Selv fikk jeg diagnosen direkte fra nevrologen som hadde hatt ansvar for testene som ble utført. Men det finnes sikker untak, så vi får håpe at de stikker innom og gir deg et svar. Wink
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Lenge må man vente på Raporten? Empty Re: Lenge må man vente på Raporten?

Poste  LiseTone Tor 29 Nov 2012 - 16:27

Trodde ikke det var lov og gi diagnosen pr brev jeg, jeg fikk den over tlf men jeg hadde sagt på førehand at det var ok, fordi jeg da jeg fikk diagnosen var 40 mil fra sykehuset.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Lenge må man vente på Raporten? Empty Re: Lenge må man vente på Raporten?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet