MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nytt forum

5 posters

Go down

Nytt forum Empty Nytt forum

Poste  Julestjerne Ons 15 Apr 2009 - 18:33

Ja dette gikk jo smertefritt - å logge seg inn mener jeg. Jeg må bare "ta av meg hatten" for dere alle som har ordnet dette så fint. Dette var KNALL. I love you all
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  LiseTone Ons 15 Apr 2009 - 19:02

Det gikk ikke så smertefritt med meg, jeg klarte å melde meg ut igjen, er ikke så stø i engelsk. Fikk en ganske bra karakter i engelsk eksamen på ungdomsskolen, men hva hjelper det, når en ikke praktiserer det en har lert, en gang i forrige årtusen Embarassed
Men TAKK for at dere ordna med dette forumet flower
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Lierdama Tor 16 Apr 2009 - 15:43

Da er det nye forumet åpnet:Takk til dere som gjør dette mulig!

Her kommer jeg ramlende inn i dette nye huset
(dog etter litt selvforskylte startvansker, takk til Inger Johanne som hjalp meg).

Ser at det er mange ledige rom, så da bare velger jeg meg et som er ledig.
Her er det god plass.
Går meg litt bort i alle gangene ennå, men blir vel kjent etter hvert.
Kjenner duften av mat bortigjennom her, er det kjøkkenet eller kafèen, mon tro?

Gleder meg til å fortsette kontakten med dere gamle kjenninger (som jeg likevel ikke kjenner).
Hei Julestjerna, ser at du ikke fikk med deg logo-stjernen din, men hesten er pen den også, må bare venne meg til at den er deg nå.
Ser spent fram til (forhåpenligvis) å gjøre bekjentskap med nye.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Julestjerne Fre 17 Apr 2009 - 13:37

Hei til deg Lierdama, og alle dere andre.

Hesten er veldig pen den, men jeg savner stjerna mi. Crying or Very sad er det noen av dere som vet hvordan jeg skal få flyttet den? Jeg har prøvd å klippe og lime, men nei.

En annen ting jeg lurer på er: selv om jeg har hukket av, i min profil, for at jeg ikke vil ha e. post melding når noen svarer på mine nnlegg her, så får jeg det likevel.

Noen som vet hvordan jeg ordner det?
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Julestjerne Fre 17 Apr 2009 - 13:45

Jippppiiiiiiii jeg klarte det. Ikke spør hvordan da dere. Embarassed
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Lierdama Fre 17 Apr 2009 - 21:55

Jeg lurer også:
Legger trådene seg alfabetisk her i dette forumet?
Bak hovedoverskriften Behandling kan det i alle fall virke sånn.

At tråder fra Admin ligger først syns jeg er greit, for der er det en en del generell informasjon til oss alle.
Men ellers syns jeg tråden med nyeste innlegg bør komme øverst, (under Admin)
så en slipper å lete nedover for å finne innlegg som er nye siden en var inne sist.

Jada, jeg ser at de er datert, men syns likevel det er lettere å følge med på nye innlegg på den måten.
Mulig at dette bare er uvandt, men minner fra Øistein's sitter i hodet.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Edle Søn 8 Nov 2009 - 0:49

Lurte på hvor dere var blitt av. Men jeg er ikke den som gir opp. Så her er jeg. Nytt forum Icon_biggrin

Edle


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Trippel Søn 8 Nov 2009 - 0:58

Så koselig å høre fra deg Edle. Hvordan går det med Paul? Håper det står til liv og at dere holder dere langt unna svine-influensaen. Very Happy Laughing
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  LiseTone Søn 8 Nov 2009 - 13:08

Hei Edle, jeg var "bare" Tone før, men nå heter jeg mitt virkelige navn, som er mere meg Nytt forum Icon_wink
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Edle Ons 25 Nov 2009 - 1:22

Hei. Vi har heldigvis ikke svineinfluensa. Med min sønn går det ikke så bra. Han har ofte attacher nå. Mistet nesten synet på høyre øye. Men det er blitt noenlunde bra igjen etter en cortisonkur. Han skulle vært til lege i dag., men er såpass dårlig at han blev i sengen i dag. Skal til legen selv på Torsdag og håper og få noe hjelp der. Ellers trives vi veldig godt i huset vi kjøpte. Nå er det bygget slik at han har en leilighet for seg selv. Har hjelp fra hj.sykepleien 3 ganger om dagen,. Takk for hil Nytt forum Icon_smile sningene, det varmer spesielt nå.

Edle


Til Toppen Go down

Nytt forum Empty Re: Nytt forum

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet