MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Verkebyll

3 posters

Go down

Verkebyll Empty Verkebyll

Poste  LiseTone Søn 25 Jul 2010 - 15:19

Har fått en verkebyll bak på høyre låret, var hos lege i går, han turte ikke å snitte i den siden jeg sitter i rullestol, var redd for å gjøre det vondt værre Verkebyll Icon_sad
Han trodde jeg måtte på sykehuset så, dem oppna den og satte inn et bølgedren, så dett blir sårstell og drit framover, iriterande nå jeg har fløtt inn i nytt hus og fått alt på plass, trodde jeg kunne fått det godt en stund, men nei Verkebyll Icon_evil
Byllen er ca 2x3 cm og han kommer rett på toalettkanten.
Skal til legen i morgen, så da bestemmer dem hva som skal gjøres, fastlegen min har så klart ferie, min "flaks", som vanleg Verkebyll Icon_rolleyes
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  LiseTone Søn 25 Jul 2010 - 15:46

Jeg glemte det at jeg hadde CRP på 23, får sikkert ikke Tysabri neste gang(tirsdag), han ville ikke sette meg på penecelin, for det kan skjule symtomer Verkebyll Icon_question symtomer på hva vet jeg ikke, er så sliiiiiiten.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  Trippel Søn 25 Jul 2010 - 16:37

Æsj, det var dumt. Nå skulle dujo kunne kose deg og virkelig slappe av i ditt nye hjem. Men, forhåpentlig vis vil verkebyllen tørke ut for, nå som det er satt inn dren. Det var jo ekstra dumt at det skulle gå utover din Tysabri infusjon.

Sender deg noen helsebringende tanker og ønsker deg en fortsatt fin sommer, tross alt. Verkebyll Icon_sunny
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  LiseTone Søn 25 Jul 2010 - 17:24

Dren er IKKE satt inn enda det var det senariet han så for seg Verkebyll Icon_smile
Komaet hadde kommet feil i den settningen ser jeg, beklager det.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  LiseTone Man 26 Jul 2010 - 15:25

Det vart peneclinkur først, håpe det ikke blir noe mer...........
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  LiseTone Man 2 Aug 2010 - 14:45

Fredag var CRP nede i 6, så eg skal få Tysabri (nr 40 i rekken) på onsdag. Verkebyll Icon_cat
CRPen var oppe i 35 sist mandag.
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  Lierdama Tir 10 Aug 2010 - 18:41

God bedring, Lise Tone.
Håper det ordner seg raskt og at du fikk Tysabrien som planlagt.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

Verkebyll Empty Re: Verkebyll

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet