Pleie og forhold på sykehjem
3 posters
Side 1 av 1
Pleie og forhold på sykehjem
Min mor har MS og jeg undersøker muligheter for å plassere henne på et sykehjem. Har noen av dere noe informasjon om forholdene der? om man får noe form for aktiviteter som stimulerer hjernen? Setter pris på all informasjon! takk på forhånd!
Hilsen
Marina
Hilsen
Marina
maralight
Pleiehjem
Dersom din mor nå er så syk at hun ikke lengre kan fungere hjemme med hjemmehjelp noen ganger i døgnet, eller en personlig assisten, så har kanskje tiden kommet for pleiehjem. Men dette er for svært syke MS-pasienter. Når det gjelder ulike pleiehjem og tilbud de har til henne, må du nok sjekke opp på de pleiehjem din mor sogner til.
Trippel
Re: Pleie og forhold på sykehjem
takk for svarene!
moren min er 63. jeg tror ikke hun klarer seg på egen hånd med kun hjelp fra hjemmetjenesten. Personlig er jeg redd for å la henne være alene, også pga hennes psykologiske tilstand.. selv kan jeg ikke være med henne 24/7.
moren min er 63. jeg tror ikke hun klarer seg på egen hånd med kun hjelp fra hjemmetjenesten. Personlig er jeg redd for å la henne være alene, også pga hennes psykologiske tilstand.. selv kan jeg ikke være med henne 24/7.
maralight
Re: Pleie og forhold på sykehjem
Da vil jeg foreslå brukerstyrt personlig assistetn (BPA), hør med kommunen om dem har den ordningen, jeg syns hun er for ung til å på sykehjem!
LiseTone
Side 1 av 1